DUDE.. ikk for at være uhøflig.. men er det ikke pisse ligegyldigt? .. det eneste du skal tænke på er at købe noget jord.. resten kan du jo selv styre med den rigtige mængde gødning..
Alle de spørgsmål du stiller, som Ariaji tålmodigt forsøger at svare på, er jo spørgsmål som du et eller andet sted henne slet ikke behøver at stille?
Du tager noget jord.. eksempelvis din lotus jord med meget N og planter frøene deri.. når der er gået 2-3-4 uger så begynder du at gøde dem... du skal selvfølgelig vide hvad gødning du skal bruge, og hvad planten har brug brug for i sine forskellige faser.
når du VED det.. så er det sku da relativt ligegyldigt om du så ompotter til vildmose jord eller hvad du gør, men hvis du læser CF guiden igennem, samt en masse af de andre informationer derude, vil du VIDE at der bliver anbefalet at man altid ompotter i sammen medium som planten kommer fra, da man ellers kan risikere gødninschok!
Sæt dig ind i hampplanten og dens cyklus, find ud af hvad den skal bruge, køb noget gødning der passer dertil, og kast dig i sving.. fatter simpelthen ikk at du sidder her og stiller spørgsmål som du FORVENTER at vi andre skal tage seriøst, når du så ikke engang gør dig selv den umage at læse lidt på lektien, samt at gøre tingene nemmere for dig selv.
Kan slet ikk se formålet du har gang i her.. en hampdyrker bruger hampgødning.. hvorfor så stille spørgsmål om du kan bruge akvariegødning? er du ude på at gøre det mest muligt besværligt for dig selv?
Hej, se mig, jeg vil køre bil.. kan jeg putte batterier i tanken, for min eltandbørste bruger dem, og de virker fint dertil? skal jeg så oplade dem EKSTRA meget, eller hvad? ..................................................................................................................................
..........................................................................................................................................
..........................................................................................................................................
.........................................................................................................................................
..............................
alle punktummerne tilsvare den mængde hår jeg har lyst til at rive ud af hovedet på mig selv, når jeg læser dine spørgsmål...........................................................................................................................
........................................................................................................................................
........................................................................................................................................
.........................................................................................................................................
..................................................................................................................
Her er en ide... find en headshop.. køb en bog der hedder "Hampdyrkerens Håndbog" .. så slipper du for at stille dumme spørgsmål fremover.. og dette kan endda gøres for 100kr.. smart ikk?

Beklager anfaldet.. vi får mange dumme spørgsmål herinde.. men det her, slår vist denne månedes rekord.... men held og lykke med dit akvariegødning.. tror det slår fejl for hårdt... men hvis du insistere på det, så go ahead..