Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 18:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg søger hjælp til at vælge de bedste frø/planter til et grow-projekt, jeg og en ven ønsker at skyde i gang denne sommer. Jeg ved at godt at vi allerede nu er lidt sent ude, men fordi planterne skal dyrkes i drivhus, forventer vi at det stadig er muligt at få et godt resultat.

Omkring projektet:
Faciliteterne er et 6m2 drivhus, hvori ca. 3m2 skal bruges til dyrkningen af planterne. Drivhuset er placeret ude af syne for nysgerrige naboer, men står så det er under solen fra morgen til aften. Vi har mulighed for at tjekke og passe planterne dagligt, og har resurserne til at købe både gode frø og nødvendigt udstyr.
Til tørring af høsten, har vi et varmt og tørt rum med god ventilation.

Om os:
To friske knægte, der ønsker at forsøge at sig med egen dyrkning i forholdsvis lille skala, men under kontrolleret forhold, med håb om et godt resultat. Vi har erfaringer fra tidligere grows, som alle har været udendørs med normale hampfrø. Vi har læst en del omkring dyrkning, og er opsatte på at tilegne os mere viden undervejs.

Omkring frø:
Fordi vores projekt er af lille skala (3m2) søger vi frø, som giver en stor høst med højt THC niveau. Vi har selv tænkt på skunk/ hybrid, men ønsker stadig et produkt med god smag stærk skævert.
Grundet den lidt sene start på projektet, fortrækker vi feminiserede frø, gerne en sort med kort vækstfase og hurtig blomstring.

Kort opsummering:
Forhold: Dyrkning i drivhus, sommer 2010.
Frø: Feminiserede frø, der på kort periode giver størst og mest potent høst.
Pris: Prisen er underordnet.

Vi sørger altså gode råd til hvilke frø vi skal vælge.

På forhånd tak for jeres tid og hjælp :wink:

Junior medlem

Slet ikke nogen hjælp at hente?

Medlem
Brugeravatar

lidt svært at hjælpemed frø da vi ikk rigtig ved hvilken skævert i søger, er det en sativa eller indica skævert,, men hvis i vil ha frø med kort vegge og hurtig blomst vil jeg nok sige nogen auto blomstrende planter, da de ikk følger solen, (ret mig hvis jeg tar fejl). :joint:

wushu :peace:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]