Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 18:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

eller hvad er det for en art af cannabis der kommr kun 5 blade og den er car 6-7 uger gammel

ps hvor uploader jeg billeder henne

Billede

Billede

Billede

Billede

Senest rettet af hesten 27 apr 2010 12:38, rettet i alt 2 gange.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
måden du uploader billeder på er ved at uploade dem til en host-site så som Imageshack.us eller noget i den stil, hvorefter du kopiere url på billeder ind i tråden her...

når du har skrevet et indlæg kan du trykke på "Ret" nede i højre hjørne af din post, så kommer der en ny side frem, hvorpå du kan rette dit indlæg..

I toppen af den side der kommer frem, står der en masse forskellige [HTML] [IMG] [URL] osv... tryk på [IMG] og der vil komme noget frem i stil med det her: [IMG][/IMG*]

.. så kopiere du det link til dit billede ind imellem de to så det ser sådan her ud [img]http://www.imageshack.com/hesten/billede1.jpg [/img*] (selve * skal ikke med, men blev nød til at sætte det så du kan se hvad jeg mener.. du skal selvfølgelig ikke have * ind i det..)

og så burde det virke ;)

At der kun kommer 5 blade, mener du så at der kun er 5 blade over hinanden og at den ikke vokser mere, eller mener du at den kun har 5 "fingre" på hvert blad?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt væk og lige her.
http://www.box.net er et udemærket sted at uplade foto .. og der kan man zoome :)
Med mindre man altså ikke kender til CTRL+ Scrool / musse 3 knap.

Har du købt dine frø online ( nævn ikke forhandler-links ) og har du evt set " moderen " fra planten hvis ikke ?
Spørg evt ham du har fået frøene fra - hvis du altså kender ham, eller kan få fat i ham.

Men ja ellers ville et par foto jo være rare : )

Mvh Roche

Medlem

sådan prøv kig nu... har ikke set moder planten men et var nogen jeg fik af en kammerat fordi han ikke ville have dem mere

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt væk og lige her.
Jeg syndes skam de ser fine ud :) dog måske lidt.. ranglet ? eller hvad man skal sige..
Giv dem lidt mere tid, og sørg for ikke at stresse dem for meget... tal sødt til dem og nus om dem :D haha
og håb på de ikke lige pludseligt får " klunker " ;)

og hvis det nu var hunner kunne du jo få skaffet dig sådan et smart kloningsæt :D

Senest rettet af Roche 27 apr 2010 13:03, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Der findes jo utallige krydsninger efterhånden - jeg har dyrket hamp med alt fra 3-9 bladsæt - også hvor det har været blandet på samme plante...

Medlem

ja d er meget ranglet men de står i en sydvent vindues krm med meget varme men jeg er ikke den vilde dyrker, det var bare for at se om jeg kunne finde ud af det, men de variere fra 3 til 5 fingre på hver blad, men det er vel for tidlig at se om det er han eller hun

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
(1) at der "kun" er 5 bladfingre på planten er fordi den endnu ikke har et stort nok rodsystem til at producere flere.. når planten bliver større sku der gerne komme flere.. typisk mønster er 1-3-5-7 blade.. og er det nogle gode gener kan man se om til 9 og 11 bladfingre på dem.. (det er der på mine Dragonhazes)

(2) de "potter" du bruger startede jeg også med at dyrke i, og fandt hurtigt ud af at de var noget lort... (hvorfor?) fordi (1) de har ingen drænhuller og (2) de er gennemsigtige.. (hvad betyder dette?) det betyder at (1) du risikere at drukne dem ret hurtigt og (2) at når den rent faktisk udvider sit rodsystem så vil der komme lys til rødderne, og planten vil begynde at rådne...

så hvad gør du ved det?

du gør:
køber nogle sorte potter .. enten runde eller firkantede.. og planter deri, og sørger for at der er masser af drænhuller... vupti.. og du ser ligepludselig friskere planter. ;) ... så blev du så klog ;)

Medlem

Okay det vidste jeg ikke men må da lige skaffe sådan nogen så. Men sys bare nogen planter har 7 fingre allerede som få uger gamle

Moderator
Brugeravatar

Antal bladfingre kommer an på sort og eller enkelte phenotyper, det skifter sku meget som HopIFjordeN også er inde på.

@MaximumG
Antal bladfingre har ikke nødvendigvis noget med om det er gode gener eller ej. Har også grund til at tro at dine dragon haze, ud fra producenten, udvælgelse af gener osv. ikke ligefrem er verdens bedste gener. 1-3-5-7 bladefingre, er da ikke noget typisk mønster, det eneste der er typisk ved dét, er at kimbladene (de første to) er étfingrede.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]