Lambsbread skrev:
Hejsa ! Jeg er ny når det kommer til plantedyrkning, men vil prøve at give det en chance. Har fundet noget der hedder "Garden Gangster - Outdoor Mix 40stk" til en fornuftig pris, som lyder godt til en nybegynder. Vil bare høre hvad folk har at sige om det, er det noget billigt skidt - får man en god ryger ud af det og er der nogen chance for at frøene begynder at spirre, eller er det helt ude i hampen

?
Hvad synes du om garden gangster mix?
Jeg er selv ved at dyrke Garden Gangster... Er ikke sikker på at mine var fra outdoor mix, men dyrker i hvert fald 1 af dem indedørs lige nu.... Den jeg dyrker indendørs er ca. 1,5 måned gammel, og ser således ud pt:

Det er den største og den der har tykkeste stamme af alle mine 11 planter. Så jeg tror at det er gode gener... Jeg var i øvrigt heldig, at den i ser på billedet var en hun, da det var den eneste af de første 5 jeg spirede som var potente.
Hvis du vil følge med i udviklingen af min Garden Gangster, kan du følge min tråd her:
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=17&t=31830EDITHar forresten plantet resten af mine 40 GG frø, til at lave et udendørs grow... For at give dig en fornemmelse af hvor potente frøene er, så får du lige en status på min frø:
Jeg modtog for det første lidt mere end 40 frø i posen, (tror det var 44 frø)
Ud af de 44 frø var 12 af dem potente (altså begyndte at spire som de skulle) resten begyndte enten ikke at spire, ellers hvis de gjorde, var det ikke ordentligt. så nu må vi se hvor mange af de 12 der er hunner... Ved at en af dem var en hun.