Det kan godt være du har læst den guide, men du har jo åbenlyst ikke forstået det du har læst i den.
Overvej næste gang om der er en grund til at jeg henviser dig til guiden en gang til. Det kan godt være vi er her fordi vi gerne vil hjælpe nybegyndere og folk med problemer/spørgsmål, men vi gider altså ikke holde folk i hånden hele vejen.
Manze skrev:
Har læst den op til flere gange, men synes ikke det skriver en specifik gødning som er det jeg leder efter.
Fra CF-guiden:
Har du ikke tålmodighed til at gå ud og kigge på gødninger, findes der flere forskellige blandinger fra f.eks. B´cuzz og Canna der er specielt udviklet til cannabis. Der er typisk en blanding til det vegetative stadie og en til blomstring, samt. en anvisning til hvordan det skal blandes og hvor tit du skal gøde. Disse kan skaffes af flere danske headshops, så prøv at ringe rundt og forhøre dig.Nemmere bliver det altså ikke!
Manze skrev:
Altså jeg vil gerne bare have 2 navne, en på bloom en på grow?
Nu har du fået to navne. Og du nævner da selv BioBizz? Hvad er der galt med den serie?
Ariaji skrev:
BioGrow er til vækstfasen og BioBloom er til blomstringsfasen. Hvis du vælger den kombination, så skal du huske at købe nogle additiver med mikronæringsstoffer, for det indeholder BioBizz Grow og Bloom ingen af.
Hvad vil du mere vide?
Manze skrev:
For der står intet om npk osv osv inden på de forskellige headshops, så hvordan skulle jeg kunne vide det, SELVOM jeg har læst den guide.
Hvordan kan jeg da være bekendt at tro alle folk kender søgemaskinen Google, som man kan bruge til at finde oplysninger om næsten alle produkter i hele verden.
[google]BioBizz NPK[/google]
Eller hvad med producentens egen hjemmeside måske?
Men ærligt talt hvorfor skulle en headshop sælge gødning med forkerte indholdsstoffer der ikke kan bruges til cannabis?
Hvis du køber gødning fra en headshop, så kan du altså godt være sikker på de sælger dig noget hvor eksempelvis NPK-ratioen er i orden. Vælg noget der passer til din pengepung.