Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 02:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Brugere. Jeg har brug for hjælp til et par spørgsmål til nogle garvede dyrkere, angående mit kommende grow, som vel og mærke også er mit første (sidste års mislykkedes).

Valget er faldet på lowrider fordi jeg har hørt at de er lette at have med at gøre og derudover at de er lettest at skjule. Det er en lidt mærkelig plante proces vi skal have gang i. Det ligger sådan at vi har et sommerhus til rådighed i en måned. Vi havde forestillet os at lade planterne stå rund omkring i vindues karme så længe vi har sommerhuset tilgængeligt (ca. 3-4 uger altså lidt under halvdelen af plantens levetid) og derefter flytte dem ud i det fri i potter. Er en sådan proces med halv indendørs/halv udendørs optimal og kan det lade sig gøre?

Derudover vil jeg også komme med et lille tillægsspørgsmål angående tørring af plantning. Vi har ikke mulighed for at have planterne "hængende" i skabe o.s.v. Har hørt at man kan tørre dem på alternative måder, i f.eks skotøjs æsker mm. Har i et godt råd til hvordan man i skjul vil kunne tørre sine planter og på hvilke vilkår? Lugt har selvfølgelig noget at skulle have sagt

Tak på forhånd og go påske til alle herinde! peace!

Senest rettet af Sebastian 30 mar 2010 15:01, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Slet linksne - Eller censurer dem..
Optimal?? Nej, men ja du kan bare dyrke løs og hive dem frem og tilbag - ud og ind - hvor end du så har lyst..
Ja du kan bruge skoæske. Smid nogle siliciumtøreposer i (dem der har ligget i skoen)
Alternativt en glaskrukke med gummi forsegling. Nogen siger køleskab andre siger stue temp. Alle er enig om mørke.

Ariaji skrev:
Og så kom de to sidste planter også på glas. To forskellige phenotyper, masser af lækker tjald.

Billede
Billede

Held og lykke..
:joint:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]