Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 23:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey psy, jeg skal ud og købe frø, og det skal helst være fra Royal Queen Seeds fordi jeg bor lige ved siden af en bix hvor de sælges, og amnesia haze har fået rigtig gode anmeldelser, og rusen skulle være genial! Men ja, er der nogle der kan komme med nogle erfaringer, historier og anbefalinger, og sorterne skal være fra RQ :)

Junior medlem

Jeg har selv lige startet mit første grow, med seed fra RQ.

5 x Blue Mystic

5 x NORTHERN LIGHTS

De er ca 5 uger gamle, og ser meget flotte ud.

Jeg har kun hørt god snak om frø fra RQ

Så der er vel bare at kaste sig ud i det.. :rocking:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
Halløjså.. :) .. nu siger du "bor lige ved siden af en bix som sælger dem" .. og jeg tror godt jeg ved hvad bix det er ;)

vil bare lige tilføje at de er omkring 20-50% dyrere at købe dem i "bixen" end det er at bestille dem over nettet.

Jeg har selv modtaget en af de der lyserøde flyer's hvori man kan se billeder af de forskellige udvald, og jeg har af selv samme årsag fravalgt at bruge frø fra RQS.

jeg syntes det noget fis når man smider computeranimeret billeder ind i en folder for at få ting til at se store og gode ud.. og derfor er jeg ret sikker på at man kun kan blive skuffet over resultatet.

Prøv derimod at finde en forhandler hvor der er "live" billeder af produktet.. så kan du meget bedre vurdere størrelsen og budsne, end de billeder i den flyer der..

hvorfor smide computergraffik ind i en flyer, hvis det virkelige billede var meget bedre? .. tænker bare højt..

Junior medlem

Yo der.

Havde en RQS - Easy Bud i haven i år, den er virkelig lækker, og UTROLIGT! nem at håndtere. Den afgav kun de der 25 gram da den er en lowrider. Men de 25 gram er også en virkelig lækker skunk, du kan lige tjekke lidt billeder ud her.

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede

enjoii

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
okay det ser sku nice ud :) .. men syntes nu stadigvæk det er underligt hvorfor de bruger computergraffik til deres P.R materiale, når billeder som du fremviser her klart ville have sørget for et større salg :)

God ryger der.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg vil også lige give Royal Queen Seeds et godt ord med på vejen.
Man betaler for nogle fantastiske gener, og ofte til en langt billigere pris i forhold til konkurrenterne.

Men det er absolut ikke frø for begyndere o.l. Det er til den kræsne, erfarne dyrker som har lyst til at avle videre på nogle gode gener.

Junior medlem

ville også lige rose RQ..har dyrket chaning silver haze og de gav godt udbytte..:-) har også dyrket deres fruit skunk..de gav også noget godt røg..:-) men de svingede også meget i udbytte...men held og lyk med dit valg..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]