Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 13:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Halløjsa

Jeg synes ikke at kunne finde en ordentlig guide på internette for GHE´s Flora serie, micro, grow og bloom.. Den eneste jeg har kunne finde er den på deres hjemmeside, men jeg synes at doserne er meget små?? Der står foreksempel 0,25 ml/1L vand i hydro og 0,125 i Jord.. Kan det passe? for det er godt nok meget små doser. Der står også på deres hjemmeside at man ikke må blande de 3 i samme blanding men skal vandes i hver for sig.. Syns det lyder mærkeligt, men læste den også på norsk og eng da det var det eneste der var tilgængelig, så kan være jeg har misforstået en del ;)

Men er der nogen der bruge det og kan fortælle hvordan de gør og evt en lille guide til blandingsforhold i diverse perioder?

Og ved godt google er min ven, men syns ikke han var særlig behjælpelig lige på det punkt.. :)

På forhånd tak..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Du kan med fordel blande 10L vand eller mere på een gang - og ja, til jord skal der benyttes halvdelen i forhold til hydro... Jeg har altid blandet alle 3 i een blanding og vandet med det... Husk at PH-justere=)

Junior medlem

Okay tak for svaret, så vil jeg prøve at blande det i en 20L spand og selvfølgelig justere vandet :)

Forresten har nogen prøvet sig med Ripen, og med hvilke resultater?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
here's what i do..

tager en 2 liters flaske og fylder den med vand.. GHE series til jord siger 5ml gro 5ml bloom 5ml micro per 10liter vand .. ergo skal vi kun bruge 1ml af hver per 2 liter vand.. jeg starter altid med halvdelen kun.. og så trapper stille og roligt op.. men man skal virkeligt passe på.. det noget koncentreret skidt.. og nu ved jeg ikke hvordan vandet ser ud hos dig, men hos mig bliver PH værdien lige en lille smule lavere end den skal være, når jeg har blandet.. og det kan man jo kalde et problem, da der kun følger PHdown med..

men anyways.. start med ½ml af hver til 2 liter vand.. så giv dem almindelig vand de næste 2 gange, og så give dem 1ml af hver per 2liter vand..

så burde du efterhånden også være nået til bloomfasen, og så ændre skemaet sig jo lidt..

mit umiddelbare gæt, og løsning som jeg også selv regner med at ty til, er at anskaffe mig et 10liters dunk/bøtte/beholder.. så det jo lige til at gå til, og så skal man ikke blande gødning HVER og hveranden dag.. good luck med projektet ellers :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]