Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 18:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Kattemad
Medlem

Har noget tørfodder her min kat ikke gidder at æde, ville det kunne bruges som gødning hvis jeg blandede det i jorden til mine planter ?

Titel: Re: Kattemad
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
Så det altså bedre at købe en T-bone steak, lad den koge i et par timer hvorefter den skæres i trekanter på ca 1x1cm og bruges som leca-kugler.. :)

Medlem

MaximumG skrev:
Så det altså bedre at købe en T-bone steak, lad den koge i et par timer hvorefter den skæres i trekanter på ca 1x1cm og bruges som leca-kugler.. :)

Det ville nok være lidt spild af penge hehe, kattemaden har jeg allerede men katten gidder ikke æde det :roll:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Hvis du er rigtig "ond" mod katten så tvinger du den bare til at spise det, evt. drypper du lidt fedt fra panden ned på tørfoderet, og giver den ikke andet mad at spise end tørfoder. Tvivler på at katten er dum nok til slet ikke at spise, frem for at spise lortetørfoder. Kan selvfølgelig godt være at man giver op til sidst når den bare går rundt og mijaver og kigger sultent på en :D

Men hvor fik du idéen med gødning fra?

Medlem

markogronni skrev:
Hvis du er rigtig "ond" mod katten så tvinger du den bare til at spise det, evt. drypper du lidt fedt fra panden ned på tørfoderet, og giver den ikke andet mad at spise end tørfoder. Tvivler på at katten er dum nok til slet ikke at spise, frem for at spise lortetørfoder. Kan selvfølgelig godt være at man giver op til sidst når den bare går rundt og mijaver og kigger sultent på en :D

Men hvor fik du idéen med gødning fra?

Den plejer at stoppe med at miave når den får lidt mælk :roll:

Ideen med gødningen kom da jeg var halvfærdig med en meget meget stærk joint altså = jeg var pænt skæv. Tænkte at måske når det blev opløst det ville kunne give noget nærring til jorden

Junior medlem

Geografisk sted: sydfyn
det er sku da bare at hælde kattens skål op med det katte foder den ikke vil spise og ikke gi den andet så går der nogen dage hvor den ikke spiser men når den så bliver sulten nok spiser den det jeg havde engang en kat som kun havde fået dåse mad i lang tid i træk så gad den sku ikke spise tør foder men det kom den til efter lige knap en uge uden mad og den spiste det indtil den døde 18år gammel

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Du må for guds skyld ikke bukke under for katten, de er ikke dumme de små svin, den er bare igang med at tage dine penge og røven på dig :D
Medmindre det er noget fuldstændig lorte foder du har købt til den, så lad være at give den andet :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Seks kilo!
Ryg dog dyret rundtosset. Med mindre det du fodre den med tørv, så skal den sku nok æde det :D

- Joke

Nu kender jeg ikke til indeholdet af dit kattefoder, men jeg tror ikke det gør den store forskel frem for at dyrke det i normal muld :D

Medlem
Brugeravatar

Xtreme skrev:
Du må for guds skyld ikke bukke under for katten, de er ikke dumme de små svin, den er bare igang med at tage dine penge og røven på dig :D
Medmindre det er noget fuldstændig lorte foder du har købt til den, så lad være at give den andet :)

hehe godt sagt :)

Medlem

techno-tramperen skrev:
Ryg dog dyret rundtosset. Med mindre det du fodre den med tørv, så skal den sku nok æde det :D

- Joke

Nu kender jeg ikke til indeholdet af dit kattefoder, men jeg tror ikke det gør den store forskel frem for at dyrke det i normal muld :D

Den kan bestemt ikke lide røg hehe, har prøvet et par gange. Men naboens kat elsker det den kan ikke få nok :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The 3rd Moon from the Left.
Det er KUN en teori! :)

men katte er møgforkølede udspekulerede og pisse irriterende, når ikk de får deres vilje..

IMO så skal du investere 3000kr i en vaporisor.. så vil den sikkert gerne ryge med dig! .. for kun det bedste er godt nok, jo!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]