MaximumG skrev:
Vær du glad for jeg ikke gider bruge tid på at svine dig til også..
GotWeed: Held og lykke med projectet.
Jamen UUUUH jeg er da så glad for du ikke gider bruge tid på at svine mig til også HR. NÆRTAGENDE NOOB......
Nu har jeg ikke svinet dig til - men bare rettet dig i at komme med forkerte oplysninger - har kun kaldt dig ny indenfor feltet og hvis det er at svine - så du fandme nærtagende... Lad være med at komme med facts når du ikke har dem på plads - kom med spørgsmål istedet. Spørg f.eks om dine facts er korrekt fordi du har forstået det sådan, istedet for at antage du ved en masse om at dyrke hamp fordi du øjensyneligt har kigget på ret mange frøbanker og derudfra har dannet dig et indtryk, eller, håber da ikke du har fundet din info på et forum, fordi så det forum da helt langt ude...
Men er ked af du føler dig tilsvinet, det eneste jeg prøvede på var at rette en fejlinformation du kom med, på en ganske normal måde - men må have skrevet noget jeg ikke helt selv kan spore i min post, jeg vil virkelig gerne vide hvad det er, har problemer nok med at tyde hvad man kan sige til folk uden det støder dem og føler virkelig ikke jeg har sagt noget her - ævl er bare slang for at sige noget der ikke er korrekt... hvis det da var det som svinede dig til...
Synes jeg får det sværer og sværer her på psy.dk, eller også er maximumG bare ret nærtagende.. Men tak for trusle maximumG.... et eller andet sted er jeg glad for du ikke svinede mig til, havde jo nok endt i at jeg havde svinet dig til som tak, ender som regl i at jeg får advarsler og så vidt jeg ved er det three strikes og så det ud..... så kører faktisk på den sidste.
Men tilbage til din fejlinformation... Kan godt lide den med at planten bliver lavere indenfor.... PGA lofthøjden... hvor bor du? der over 2 meter til loftet her, i nogle af rummene er der næsten 3, måske endda mere, er ikke så god til øjemål vertikalt udover 2 meter. Så du mener at en 180 høj plante ikke yielder 150g... det korrekt, det gør den ikke hvis der kun kører 100w lys på den... men prøv at sætte 600w til og se hvad der sker... tror den vil nærme sig de 600g... sjovt nok.... en lille hurtig omregning... 1w=ca 1g weed.
Kan godt lide du bruger lowryder (autoblomstrende sort) når du snakker om at give en plante længere tid i vegetativ fase. Lowryder blomstere uanset lys - så du kunne have brugt enhver anden, ikke autoflowering sort istedet - men din inkompetence valgte altså lowryder.
For at hjælpe den stakkels mand væk fra din misguidede rute - så handler det ikke om hvor længe de er i vegetativ - det handler om hvor høje du ønsker de skal være inden du blomstrer - det ikke altid de er lige høje efter 2 måneder - sidste høst kan være anderledes end den nuværende - medmindre du har 100% klimakontrol - det har de færreste råd til - så det går vi ud fra du ikke har.
En anden ting er forskellen på Indica/Sativa.
Indica har det med at blive til lavere mere tætte planter hvor sativa bliver til højere, nogle gange enorme, planter hvor topskuddende ikke er så tætte i opbygningen, men tilgengæld er yieldet ekstremt meget højrer - især hvis ens sativa tripler sin størrelse (som nogle sativa samt hybrid sorter kan gøre)
En anden ting maximumG - lad venligst være med at sige jeg sviner dig, det gjorde jeg ikke, lad også være med at sige jeg skal være glad for du ikke sviner mig - hvorfor skal jeg det? Er det sådan en trussel eller hvad?
Ligesom dengang da vi alle var børn og man moppede idioten ud af legepladsen, hvorefter han råbte "DET SKAL JEG HUSKE JER FOR" og man flabet råbte tilbage "VIL DU HA NOGET AT SKRIVE DET NED MED?". Så jeg er sgu næsten ked af du ikke svinede mig, havde været latterligt fedt, især fordi så havde jeg for engang bevist at der findes folk der læser misforstår mere end mig eller bare er nogle NÆRTAGENDE NOOBS...
Jeg kom med noget brugbar info - du beskylder mig for at svine - det iorden maximumG - du skal fremover ikke forvente at jeg gider svare i dine topics hvis du ber om hjælp til dyrkning, jeg sviner jo åbenbart, ikke at der ikke er andre at spørge til råds, det er der, der sidder også folk der har mere viden end mig, det jeg sikker på, men jeg ved den viden jeg sidder med, er ret vigtig når man dyrker hamp - men hey - brand du bare nogle informationsbroer - been there done that - så fedt er det heller ikke.
Angående feminized frø - som du siger er fremavlet genetisk - naaah - ikke mere genetisk end en sædceller der banker ind i en ægcelle...
Du tager en masse kloner på en hunplante - blæser hunplanten i blomst - lader klonerne vegge - lader hunplanten overblomstre og udsætter hende for f.eks lystress, varmestress, vandingsstress - sådan du snyder hende til at blive tvekønnet - da hun tror at klimaet er ved at ændre sig og da hun ikke er befrugtet og derfor ikke kan fører hendes art videre er hun nød til at blive til tadaaa hermafrodit - så snupper du hanblomsterne fra hende, sætter hendes kloner (altså hende) i blomst igen og bestøver udvalgte topskud eller bare en enkelt plante med dens eget sæd, altså bare inden den skiftede køn.. De frø bliver, efter min erfaring, kun til hunner... noget med at pga det er hun blomst der bliver til en han, stadigvæk kun afgiver x-kromosomer og derved vil det altid blive 2 x kromosomer da den anden hun også kun har x kromosomer. Tadaa feminized... men så det sgu lettere at klone... hvilket jeg også kunne forklare en del om - men ved sgu ikke om jeg tør - kunne jo være at maximumG blev stødt af at få ting at vide og vi kan jo ikke have at han drømme om svinestreger om natten vel....
Men du spørger bare - er altid villig til at hjælpe folk..