Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 18:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Ja som overskriften lyder. Så har jeg en 1 meter høj "ICE COLD" plante med buds OVERFUCKING ALT på planten ca 3-4 uger fra høst. Den står på trappen hvor jeg bor, jeg faldt på trappen og planten faldt ned den knækkede næsten nederst på stammen men ikke helt over. Jeg har tapet den sammen igen. Den faldt også ud af potten og nogle af rødderne gik i stykker. Er der mulighed for at den overlever :-( ?

Jeg begyndte næsten at græde, ikke fordi at jeg slog mig eller noget. Men fordi at jeg har sku aldrig i mit liv (har set MANGE PLANTER!) set en så flot plante med så meget dope på som så skal dø sådanne :/

Medlem
Brugeravatar

Skammeligt :(

Platerne er ekseptionelt gode til at regenerere. Har selv oplevet noget lignende, med en plante der knækkede helt nede ved stammen. Tapede den også sammen, men sørgede for at stammen var HELT fri for jord der hvor jeg tapede den og den overlevede fint. Det vigtigste er at holde området så sterilt som muligt og så ellers sørge for at støtte planten så godt som muligt, så burde den kunne overleve. Men du kan nok ikke undgå at det kommer til at gå lidt ud over produktionen, fordi der nu skal bruges en masse energi og tid på at fixe stammen.

Held og lykke med det m8

Dedikeret medlem

Jeg kom på et tidspunkt til at rive en plante i to stykker (således at den gik fra hinanden lige over rodnettet), og den kom sig, og står p.t. (her 1 måned senere) og ser sund og rask ud. :-) Så jeg tror stadig der er håb..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]