Hej Jeg har i mit første grow begået en del fejl og det kan jo så ses nu i mit snart færdige resultat!
Startdato: 10 marts.
strain: lowryder fra rygegrej til ca. 150,- (10 stk.)
det siges at den går fra frø til høst på 9 uger men min plante har nu været 13 uger om at lave mælkehvide tricomes!
Alt går fint. jeg tror at jeg er skide smart så jeg sår dem i et autovandings system (noget med en balje vand og kapilærmåtte). Det går også fint de spirer og ser fantastisk søde ud.
problemet kommer så da jeg ikke har noget at plante dem om i så jeg lader dem stå i de små 4 kubik'centimeters potter og rødderne gror fast i kappilærmåtten (ca. 80% af de fine rødder går tabt).
Men de overlever og bliver omplantet i gode store malerspande med huller og alt går egentlig som det skal!
2 af planterne bliver stjålet og resten er hanner som jeg naivt hugger ned "da det er det jeg har hørt man skal gøre"!
nu kunne jeg bare godt have brugt en helvedes masse frø og en masse plantematerialle som jeg evt kunne lave te ud af (:
Så kommer det sidste problem (tror jeg) da jeg under hele forløbet har gødet med en NPK 5-2-5 gødning hvilket ikke er optimalt da lowryder går i autoblomst stortset lige efter kimstadiet!
Jeg ved ikke om manglen på P har ødelagt mine fine blomster men syntes ikke rigtigt at de ser rigtige ud!
der er ikke de fine hvide hår som jeg ser på mange billeder udover på de skud i bunden af planten!
derudover er den begyndt at blive lilla hvilket jeg ikke ved skyldes sygdom?

Som i kan se er der ingen af de fimrehår som skulle blive orange?

et flot nok billede men stadigvæk ingen hår.
Er mine planter fuldstændig voldtaget eller vil det være muligt at få en lækker røg alligevel?
Jeg er på bar bund. det er mit første grow!