Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 10:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle sammen..ville bare lige høre jer lidt om gødning..jeg plejer at blande 20ml til 10l lunket vand..men de har lidt gule blade så ville jo gerne give dem lidt flere vitaminer....men de må vel heller ike få for meget..har hørt at vis de får for meget får de nærmest sådan nogle røde brænd mærker..er det noget de tager væsenlig skade a hvis man altså stopper med for meget gødning...? mvh chining silver haze..

Medlem

Hellere gøde for lidt end for meget. De kan blive kvalt i næringsstoffer hvis de får for meget. Så er det bedre at de hungrer lidt :)

Du kan læse mere her: http://dcfonline.dk/cf/problemer.htm

Junior medlem

Okay tak for tippet..så spare jeg bare lidt på det..så er der måske også nok til næste gang..:-)

Medlem
Brugeravatar

jeg vil bare tilslutte mig paggee og sige hellere for lidt end for meget, nu er der jo også næring i hjorden og mineraler i sten(så vidt jeg husker :D)

men næste gang så lav en god blanding af muld, sten, leca og lidt leca i bundet, vand nedefra (altså i underskålen) og lidt i toppen så udviklerer de et super rodnet og når man vander risikere man ikke at overvande,.. nu kan jeg ikke lige huske det tekniske navn.. men det er en den bedste måde at vande planter på sagde min gamle biologi lærer altid..

jeg kan ikke lige huske hvor tit hamp skal gødes men der kan du tjekke det link paggee skrev, men mener at det er ver 2-3 uge i denne varme men slå det hellere op!

og nej de tager ikke skade af hvis du lige pauser deres gødning til du finder ud af hvad du skal gøre

hvis det altså er pga gødningen :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]