Hej alle sammen. Jeg har omrking 50 flotte hampplanter i min baghave. 15 af dem er allerede omkring 1,5 meter høje, men jeg er nervøs for tørringen og mug mm. Jeg har tænkt mig at hænge dem op på loftet i vores tidligere hestestald med bunden i vejret, efter jeg har trimmet bærebladene af planterne. Hvor lang tid skal de ca. tørre inden jeg påbegynder curing i lufttætte glas? Er der risciko for at de kommer til at smage/lugte af halm og hestestald? Det eneste alternativ jeg har er at hænge dem udendørs, hvilket jeg helst ikke vil. Andre ting jeg bør huske på? Jeg ville nødig ødelægge det der tegner til at blive en enorm høst til efteråret. Jeg poster måske nogle billeder hvis jeg får et kamera imellem hænderne. Jeg bruger brændenælle vand som gødning og vander når jorden er udtørret. Nogle af planterne er gule i bladene og nogle mistede noget rodnet da jeg flyttede rundt på kasserne, men de er ved at komme sig. mine strains er 2 ukendte dansk tilpassede, indica dominerede pot sorter, den sidste er dcfs udeskunk mix. jeg ved ikke hvilke der er hvilket strain desværre.
|