Ville lige vise lidt billeder fra mit LR#2 udendørs grow. Jeg vil forsøge at holde tråden opdateret jævnligt som en slags dagbog, og jeg vil helt sikkert stille en masse spørgsmål som jeg håber jeg kan få svar på. So let's get started

Frøene blev lagt til spiring omkring d. 17. april. Et par dage havde de alle en fin lille kimrod, så de kom i tørvepotter med så- og priklejord. Herefter gik der nogle dage uden at der skete noget, så jeg gravede nænsomt det øverste jordlag væk for at komme ned til kimen - de havde alle et sæt kimblade, men af en eller anden grund lå bladene stadig ved siden af frøene. Jeg hev forsigtigt i kimbladene for at få dem op i lyset, og dækkede så frøet og kimroden med jord igen. Jeg skal ikke kunne sige om det var nødvendigt at gøre, men planterne overlevede i hvert alle sammen. Jeg omplantede dem rimeligt hurtigt fra tørvepotterne til nogle lidt større potter, da der ikke var særligt meget jord tilbage at vokse i efter mit indgreb. Jeg regner med at flytte dem fra de potter når de har vist køn.
Så lidt billeder fra forløbet so far:
24/5: 10 små kimplanter

3/6: De blev angrebet af insekter lige da jeg var væk fra dem i to døgn, da jeg kom hjem var skaden sket... Jeg startede med at sprøjte dem med insektsæbe hvilket så ud til at hjælpe med at holde insekterne væk.

14/6:

Der er stadig ingen af dem der har vist køn, hvilket er underligt da de skulle gøre det omkring dag 20 (dag 20 fra hvad præcis, når frøene spirer eller når de kommer op ad jorden?). Er der nogen der har erfaring med LR#2 der kan sige noget om størrelsen på planterne når de viser køn? Og hvor kan man 'først' se preflowers, i de øverste skud eller ved nogle af de nederste skud?