Hej allesammen!
Jeg har gået og tænkt på, at prøve mit første grow nu i år. da jeg bor hjemme vil det blive et udegrow, uden for vores have.
jeg har læst en del tråde igennem, og kommet frem til, at en lowryder nok vil være god til mig, som førstegangs, da jeg ikke vil have en der bliver alt for stor, så det kan ses langt fra, da der er ret mange der går tur lige omkring der hvor jeg bor. jeg havde tænkt mig, at dyrke i nogle potter, så jeg har mulighed for at flytte lidt rundt på dem, og gøre det lidt nemmere at holde styr på jorden og gødning. så første spørgsmål vil så være, hvor store potter ska man bruge til en lowryder? både til en, eller flere i en potte, det idelle ville være, at have en 2-3 stykker i hver potte, så jeg ikke skal have en masse potter stående.
næste spørgsmål er så: vil jeg have mulighed for, at plante nu her i starten af april, hvis vejret ellers tillader det, og så have en høst klar i slut juni/start juli? da jeg skal på ferie i hvertfald 3 uger i juli måned. altså, behøver ikke at være klart til rygning her, men at jeg vil kunne høste i slut juni/start juli, for at det kan tøre osv mens jeg er på ferie.
omkring jord og gødning, jeg har kigget på noget jord inde på dcf, sådan en 20 liters omgang der ser ud til at være ok. de har derinde også en gødnings pakke med 3 flasker gødning, en til hver af perioderne, er dette noget der vil være at anbefale? evt. andre alternativer?
har også tænkt på at købe den kalk de har på dcf, da jeg har læst mig lidt frem til, at dette vil være en god idé også, er det, det?
ellers andre ting jeg lige vil skulle gøres ekstra opmærksom på, vil jeg blive glad

mange tak på forhånd, håber ikke at der er for meget repost.
hilsen, en forhåbentlig ny homegrower!