Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 12:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hejsa alle :D

Jeg har et par Afghan kush til vegge (3 uger idag) i bubble spande
Og de er også flotte høje (ca 50 cm) har kæmpe bæreblade og alt...men
De kan slet ikke tåle et ret høj EC havde den oppe på 1.3/1.5 og de fik masser af rødgullige pletter på bladene næsten alle steder :shock: så sænke jeg EC til 0.9-8/max 1.0 og nu ser de meget bedre ud - meget sundere grønlige!!

PH får lov til at svinge fra nyt vand 6.5 max til 5.5 et par gange lidt mindre - de feeder fint får knap 1m af GHE 3 serien hver dag+ de fleste dage også lidt nyt postevand, da PH skal op igen.

Er der nogen der ved noget specefikt om den her plante, ang. EC - PH osv??? :gud:
Hvad gør jeg forkert ?

Har tænkt mig at sætte dem i blomst meget snart :roll:

Hygge alle :peace:

Titel: Grow
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
PH på mellem 5,5 og 6,5 er ganske fint, har selv altid haft gode resultater med 6,0.

EC bør du kunne hæve efterhånden som blomstringen skrider frem, naturligvis skal man være varsom som du har erfaret, men jeg vil mene, at du godt stille og rolig kan hæve den, måske til de 1,3-1,5 som maks. bladspidserne er hurtige til at indikere hvis de får for meget, og da GH gødning er dejlig nem, at arbejde med, hvad med nogle billeder evt?

De fleste planter/sorter er nogenlunde ens, at dyrke, kommer også meget an på den enkeltes forhold med mere, meget svært at præcisere konkret, hvad, hvordan og hvorledes, det skal gøres, for at opnå det perfekte resultat, men jeg er sikker på, at det skal du nok klare med bravour.

Afghan er en lækker røg, dejlig tung effekt, også Kush, såsom Master Kush er en fornøjelse at ryge, har dog aldrig dyrket den som det miks. du har, men mon ikke den også er nice.

MoS :mrgreen:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]