Hephey Småwkers'n'Gråwers!
Så er det sgu i år, at mit første grow finder sted. Da jeg stadig bor hjemme, har jeg valgt at lave et guerilla grow.
Jeg har læst lidt rundt omkring herinde, og fået en masse inspiration.
Jeg har nogle random skunk frø, som jeg fik en af ven sidste år. Sorten kendes ikke, men det er det bedste skunk jeg nogensinde har røget Smile . Jeg har tænkt mig at spire frøene med køkkenrulle/tallerken metoden.
Lige et billede af de 6 frø jeg har:

Jeg har tænkt mig at dyrke ude i en skov, ikke langt fra hvor jeg bor. Det spot jeg har valgt, ligger så 'normale' folk ikke går derind, med mindre de selv er growere. Har også tænkt mig at pisse i en masse flasker, og sætter rundt omkring så der ikke kommer de satans dyr... Wink Snegle problemet klarer jeg ved at sætter en dåse bajer rundt om planten, med toppen 'foldet ud' så de ikke kan kommer op
her er et par billeder:

Jeg har tænkt mig at grave jorden op, ca. 40 cm ned. og så vende jorden godt og grundigt, blande det med 25% grus og 15% småsten, 20% hestemøg, og 50% jord, og så smadrede mursten i bunden. Blandingen er inspireret fra forskellige grows herinde fra. hva siger i, er det en ok blanding Smile ?

Har tænkt mig at save grenene lidt til, så der kommer mere sollys når bladene blomstre på træerne Razz
Peace Out.
Mr.Hampmann!