Har ventet lidt tid med at uploade mit grow, da jeg har været lidt skeptisk omkring hvorvidt det lykkedes, da jeg før har startet topics omhandlende et helt håbløst forsøg, men nu skulle der være bid!
- Jeg kan desværre ikke give jer nogle datoer, da jeg har glemt at skrive det ned, og ikke har lagt billederne ind samme dag jeg tog dem. Skal forsøge at være så præcis jeg kan.
Growet består af:
5 x Ata Tuntra (frø jeg høstede fra min hunplante i sommers)
5 x White Widow
5 x Henkes Lolland
5 x Royal Dane

Vores "fyrrum" er det perfekte rum i huset til at gro hamp. Der er desværre meget varmt, da vores vandvarmer står der, noget jeg kan risikere at få problemer med senere. Som i kan se hænger lampen her godt halvanden meter over potterne. Det skyldes at de snore jeg fik med fra forhandleren ikke er længere end 0.5 meter. Pæren er en 200W CFL pære til grow fasen, som kører 20/4. Jeg regner med at anskaffe mig en i et andet spektum til Bloom fasen.

Billeder af omgivelserne.

Det første tegn på liv.

Til min store forbavselse spirede alle 20 planter!

Desværre fik jeg ikke sat lampen ned i højde før planterne kom op, hvilket har resulteret i nogle forholdsvis ranglede planter. Lampen er blevet sat ned på det her tidspunkt, den er nu omkring 0.5 meter fra planterne - Jeg tør ikke sætte den længere ned da der i forvejen er så varmt i rummet.

Så kom der også blæser på. Den kører et kvarter, er slukket et kvarter osv. På et senere tidspunkt sætter jeg den højst sandsynligt op til at køre hele tiden. På nuværende tidspunkt sparer jeg bare på strømmen.

Dette fænomen har jeg aldrig set før: i stedet for at udvikle ét bladsæt, udvikler den 3 blade - Dette fortsætter den også med i sin videre vækst, selvom den ikke er blandt de hurtigst voksende i flokken.

Så blev bladene lidt større, og de fik lidt at støtte sig til. Og JA - det er piberensere, hvilket fungerer yderst godt.

Et gruppebillede...

Her vil jeg skyde på at grow'et blev startet for ca. en måned siden. Som i kan se går væksten ikke særlig hurtigt. Jeg regner med at begynde at tilføje deres vand gødning om ca en uges tid.

En flot White Widow!

Endnu et billede.

Min lille "mutant" lidt længere fremme i væksten. Billedet er desværre meget rystet.
Det var alt jeg havde lige nu. Håber på at få en masse gode forslag til ændringer eller forbedringer til mit grow(: