Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 11:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: nybegynder
Junior medlem

hej allesammen...
nå men lige et par spørgsmål her i dette forum.....
Jeg er ved at være pisse træt a ik at kunne få noget hash når man lige har lyst til at stene.... kender i det...
Man ringer lidt rund men ingen har noget.......... så nu tror jeg squ at jeg vil dyrke lortet selv......
Men er jo helt spæd i faget,så har squ brug for hjælp.....
vil kun ryge hask..... skunk,pot, og det andet er ski anderledes.... der sker noget i knolden på mig hvis jeg ryger det.... så det er kun hash jeg vil ryge... ved godt at det lyder sygt... men sådan er det altså...
men nå.... vil gerne kunne fremstille klumper ,i ved lige som dem man køber...... kan sagtens lave værktøj til at presse med.... men hvad er det lige jeg skal presse.... og hvilken plante skal jeg ha... der er jo en million at vælge imellem....... kan i ik hjælpe lidt,med hvordan....og hvad jeg skal bruge.....

Titel:
Medlem

Hash kan jo i princippet være hvad som helts.
Når man køber hash er man som udgangspunkt ikke sikker på andet end at det er en presset klump indeholdene THC.

Pot & skunk, er blomstermateriale fra cannabis planten, hvilket indeholder mest harpiks.
THC'en sidder i harpiksen, og gennem forskellige metoder sortere man harpiksen fra det øvrige plantemateriale. Den sorterede harpisk kaldes hash og presses typisk i blokke.

Men det du skal gøre at at købe dig nogle potter og et medium at dyrke planterne i. Dernæst skal du have lamper (Går ud fra det er indendørs) som kan give planterne det lys de skal bruge.
Gødning osv kan øge væksten.

Held og lykke

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
For fremstilling af hash m.m. konsulter hash-guiden i min signatur

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]