Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 12:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Badblindboy skrev:
Min største plante Godt 1.5 meter besluttede sig i dag for at spring ud som han. :evil: :evil: :evil:

DET er fandeme nederen det der!

Har jeg oplevet et par gange og er herefter begyndt at kønsbestemme dem inden de ryger udenfor.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Endnu tre er sprunget ud af skabet og afsløret deres sande identitet :twisted: :twisted: - de to af dem var af de store og en mindre - så nu nærmer jeg mig hastigt de ti planter :cry: - der er dømt total Robinson den ene efter den anden bliver dømt han og må forlade haven. :x :x :x

Har tænkt på om jeg kan kasterere dem på bestialsk vis foran de andre så de kan lære det. :twisted:

Tog derefter ud til mit total gurilla - ikke en plante havde overlevet, men rådyrene var bankelamme og skreg af grin :evil: :cry:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
BBB: Gør mig ondt :cry:

Efter at have sat en bunke nye ud lidt længere henne, troede jeg at der var en lille mulighed for en lille bitte røg dette satans år.

Men det så ikke just lyst ud da jeg ankom til området som plejer at være flot uberørt natur og marker:

Billede

Mine planter stod nogle hundrede meter lige fremme, i samme afstand fra bevoksningen til højre på billedet, som jeg tog billedet

Frygtede det værste, og ganske rigtigt, der er nogen der har placeret en lille bunke grus. Mine planter står ca. 1-2m bag pinden med det røde på :(

Billede

Jeg gi'r op nu.................

/edit: 1337-post

Titel:
Dedikeret medlem

Damn... Må indrømme at mine positive tanker om guerilla-growing er røget sig en tur hele dette år igennem, både grundet personlige og andres erfaringer. Tror virkelig jeg skulle have et nearby golden spot før jeg gad gå i gang.

Xpert: Du fandeme ikke helt heldig, men det giver god grund til at spare op til lille hus med køkkenhave :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Ayers Rock skrev:
Damn... Må indrømme at mine positive tanker om guerilla-growing er røget sig en tur hele dette år igennem, både grundet personlige og andres erfaringer. Tror virkelig jeg skulle have et nearby golden spot før jeg gad gå i gang.

Xpert: Du fandeme ikke helt heldig, men det giver god grund til at spare op til lille hus med køkkenhave :)

Året i år har heller ikke været det bedste rent vejrmæssigt

Jeg er ikke heldig, eller også er mit held bare sluppet op nu. De sidste to år har det været et mirakel at der ikke var nogen der fandt planterne.
Men lyder også som om det er ekstraordinært uheldigt ved mit spot, først round-up, så jordskred, og så en "byggeplads" der skulle fjerne jorden der var skredet ned...

Tror jeg finder mig et andet spot, selvom det ellers var et OK spot med alle dets problemer. Jeg kommer dog til at savne at sidde mellem planterne og ryge en pind midt i blomst

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Ja jeg tror også det må være tid til en omstrukturering af indsatsen.
Næste års allervigtigste tema må dreje sig om at finde lokaliteter til mulige gorilla spots.
Jeg vil begynde nu allerede - er faktisk så småt igang inden i hovedet.
Synes bare at en del af hyggen forsvinder - når det skal til og foregå som kampsport og der ikke er tid til kærlighed til den enkelte plante.

Xpert skrev
"BBB: Gør mig ondt "

Kan kun sige i lige måde - og jeg har stadigt en lille smule håb endnu - selvom mit håb er skrumpet siden sidst - tør næsten ikke se længere. Og jeg er 99 % sikker på at endnu en er sprunget ud, siden sidst jeg slagtede en.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]