Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 aug 2025 12:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

jeg har lige frasorteret nogle hanner fra min lille plantage. Tænkte på om man ikke kan bruge dem til noget fornuftigt. Har hørt lidt om noget hasholie, men ve ikke hvordan dette skal laves, nogen der kan hjælpe ? eller hvis der er andre gode måder at bruge de frasorterede hanner.

Medlem
Brugeravatar

ulse skrev:
jeg har lige frasorteret nogle hanner fra min lille plantage. Tænkte på om man ikke kan bruge dem til noget fornuftigt. Har hørt lidt om noget hasholie, men ve ikke hvordan dette skal laves, nogen der kan hjælpe ? eller hvis der er andre gode måder at bruge de frasorterede hanner.

De pynter i vindueskarmen :lol:

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Københavns omegn
Hasholie involverer æter eller gas i fremstillingen, og er ikke for de blege eller nybegyndere...jeg skal i hvert fald ikke nyde noget...

Jeg samler mine hanner i et drivhus hos en ven der ikke dyrker, så udvælger jeg et par gode hunner og sætter ind til dem, så de bliver gennemkneppet, og så har jeg masser af frø til guerillagrow.

Jeg har læst...... 8) ..at man kan få en del thc ud af dem hvis...:

Du møjsommeligt piller pollensækkene af planten og drejer dem forsigtigt af. Du høster så planten efter sæsonen, og tager alle de pæneste skud, og laver cannabutter af dem.

Det er bare at koge dem i vand med smør, lade det køle af, og så tage smørret fra overfladen.

Det bliver nok ikke det store sus, ellers gjorde flere det vel, men lidt har vel også ret i en snæver vending.

Held og lykke.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Byggebob skrev:
Hasholie involverer æter eller gas i fremstillingen, og er ikke for de blege eller nybegyndere...jeg skal i hvert fald ikke nyde noget...

Jeg vil ikke sige at det er så besværligt. Hvis du kan følge en opskrift, og ellers er kompetent nok til at lave en omgang biksemad, kan du lave hasholie (kræver selvf. også remedierne)

Det eneste er at man skal tage sine forholdsregler og kun gøre det udenfor. Snakkede med en ven for nogle dage siden, til ham der sprængte sin lejlighed i luften i forbindelse med nol-fremstilling. Han havde det ikke specielt godt, så husk: ALTID lav nol udendørs eller et sted med god ventilation

Ville nok tage hannerne, lyntørre og overdække med isopropyl i 5 min og over vandbad

Hanner kan være potente nok hvis de får lov til at modne færdige. Trichomes findes også på han-planterne, men slet ikke ligeså mange, og slet ikke ligeså potent, men det kan lade sig gøre selvom man skal bruge mange gange så meget i vægt som hvis det var hunner. Men når man tænker på at de normalt bliver smidt ud gør det ikke så meget

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]