Rootbum skrev:
Men hvis jeg absolut skal skrive et bud på et gennemsnit, er det måske 50-75gram på en godt passet plante udendørs, tørret, curret og klar til røg.
hm, jeg er uenig. jeg tror snarere gennemsnit er omkring 200-300 gram for en udendørsplante der ikke er blevet befrugtet af hanner, og ellers er passet godt.
denrygendepoet:
jeg tror ikke at du under de omstændigheder du beskriver vil få et særlig stort udbytte. dels fordi at du ikke gøder den. du siger at at du gerne vil ryge et naturprodukt, men i naturen er planten i stand til at suge nærringsstoffer til sig fra jorden. når du har din pante i pottemuld vil den i starten gøre det samme, men efterhånden vil pottemulden løbe tør for nærring, og planten vil enten dø eller udvikle sig dårligt/langsomt. hvis det er så nødvendigt for dig at det er et 'naturprodukt', hvilket jeg tager som 'økologisk' - hvorfor køber du så ikke bare noget økologisk gødning?
9-11 timer er ikke synderligt meget, men det burde sagtens kunne lade sig gøre. med lidt held med vejret tror jeg du kan dyrke op mod 75 gram okay ryger på den plante, men hægt dig ikke ved det.