Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 19:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Kona Gold
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Er denne strain ikke til at få fat på eller er jeg bare usandsynligt dårlig til at bruge google?
Har hørt den skulle være rigtigt lækker, så jeg vil gerne forsøge mig med den, by proxy, men jeg kan ikke finde den.
Jeg beder ikke om et link, men bare et svar på om den er forbeholdt en lille gruppe mennesker eller om jeg skal væbne mig med tålmodighed og søge videre.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Hakkebakkeskoven
Hawaiian marijuana is usually lush and green, with very few seeds. It is known for its intensity "It's impossible to smoke more than one joint of it," a smoker assured me. There are two famous varieties: the highly regarded Maui Wowie, and Kona Gold, described by a California accountant as the best grass he has ever smoked, well worth the steep price of $200 an ounce:
Citat:
On Kona Gold you really can't even think because you're so gone. It blasts you away, and it's a great high. Only good Thai is similar to it, but even that doesn't blast you away. This stuff comes in long, stringy strands, full of resin and smelling sweet, and you know it's primo stuff. You look at it and smell it, and you just know.*

Den gror på Hawaii, men er tilsyneladende svær at få fat i, fordi de originale gener ikke findes i frøbankerne. Der findes strains med Kona Gold-gener (Early Gold og andre Gold-strains), men den rene vare har jeg heller ikke lige kunnet finde. Men de frø må da kunne tjene flybilletten til Hawaii ind igen! :D

*Hawaiian: see "R.," '&Hawaiian—The Great Dope Hope," High Times, April 1979, pp. 18-19.
http://www.psychedelic-library.org/high_culture11.htm

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Goddammit...
Hawaii er ikke det sted jeg oftest kommer forbi, så det kommer nok til at blive lidt af et problem, kan jeg godt se.
Tak for indsatsen :)

Titel: Re: Kona Gold
Medlem
Brugeravatar

DeHades skrev:
Er denne strain ikke til at få fat på eller er jeg bare usandsynligt dårlig til at bruge google?
Har hørt den skulle være rigtigt lækker, så jeg vil gerne forsøge mig med den, by proxy, men jeg kan ikke finde den.
Jeg beder ikke om et link, men bare et svar på om den er forbeholdt en lille gruppe mennesker eller om jeg skal væbne mig med tålmodighed og søge videre.

prøv at søge og spørge om det samme herinde http://www.icmag.com/ic Der er mange hjælp somme mennesker på at at de bedste canna boards i verden

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]