Stonez skrev:
Jeg ville tage stiklinger af dem og bruge dem til moderplanter.
Jeg starter fra en ende af.
Dine planter er ikke noget værd, iøjeblikket.
Skunk#1 havde jeg plantet ud, udenfor. Det kan den godt, gør det selv. Til april self.
Bigbud'ene, kender jeg ikke, men gør som stonez siger.
Lidt om dit skab, du har læst i guiden siger du?
Ok fjern dit spejl, du kan ikke bruge det til noget som helst, mat hvid maling reflekterer bedre. Højden i skabet er alt for lav, der er ikke nok udluftning.
Du har købt en 180watt cfl, håber for dig at det er en dual spectrum, ellers er du hurtigt igang med at købe en mere. Hvad bruger du af gødning? Canna er et godt billigt mærke, hvis man vil bruge lidt flere penge, mere tid, så er der altid biogreen, mange flasker, mange penge.
Dit jord, brug så og prikle muld, leca sten og lidt ler.
Hvis du bare er ude på at dyrke for at blive skæv af det, køb dog lowryder frø, 8 uger der er ryger, ikke så meget pis der, blomstrer også under 18 timers lys. Hvis du er en ny seriøs grower har jeg kun 2 ting at sige, cannabis kræver tålmodighed og kærlighed. Go urt kommer ikke af gode frø, men af en god grower. Når du engang har høstet, skal det jo også tørres korrekt, Skal trimmes, trimmet skal rystes. Måske noget curring. Hvis man virkelig vil have noget go urt kan man bruge måneder på tørringsprocessen. Håber ikke det afskrækker dig, men velkommen i den dejlige grønne vinterhave.