Piercer skrev:
Det ser fint ud mester
Jeg må nok også være tilhænger af at man slå hanner ned on sight, da de kan være til fare for både dit og andres grow. Hvis min noob nabo eller genbo sprete pollen og smadret midt grow, så er det 100% sikkert for hans skyld jeg ikke skulde finde ud af det.
Jeg ville nok ikke stikke ham første gang, men han vil helt sikkert få en rigtig grim overraskelse. Det er da fuldstændig hensynsløst ikke at slå sinne hanner ned, da det kan gå slemt udover folk der går mere op i det en dig selv, så antal km er et fedt da du ikke har en jordisk chance for at vide om der er nogen der dyrker der og det er der sikkert.
Så noobe eller ej, det er hensynsløs indstiling til andre mennesker og growers. Du kan anyway ikke bruge hanner til en skid, trust me on that one mate og slet ikke Bwaders gener.
Piercer :twisted:
Det må du
virkelig undskylde!!! For det første... Min han ER skrottet, revet over, slået ned og begravet i søndermarken!! Så du skal slet ikke bekymre dig for om du skal slå mig ned eller ej!!! Bare rolig
For det andet har jeg intet med dine kvaler med eventuelle dcf'ere og x-dcf'ere at gøre, og har heller ikke lyst til at blive unødigt blandet ind i det!! Jeg offentliggør udelukkende dette for at blive bedre til at gro, og hvis du har et problem med det er der ingen grund til at fortælle mig at du nok ikke slår mig første gang!!! Hva så med anden gang jeg gør noget fiktivt??? Får jeg så en på munden??? Jamen du skal da være så velkommen at prøve!!
Håber det er en misforståelse!!!
Dexo-banjani