Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 aug 2025 06:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
*Jensus* Den so fik som hun havde fortjent. Hun er en hval og du ved det!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Nu må vi ikke håbe det går som dengang Lenin blev afsat - de fik nemlig Stalin istedet :D

http://www.dcfonline.dk/forum/viewtopic.php?t=7247

Billede
Billede

Vil ønske tillykke anyways

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nykøbing Mors
Nåh men det var der måske meget godt han trådte af fra dcf.

Men der ikke så godt med handes lunger. Der vil jeg der ønske ham alt godt fra den vinkel af

Titel:
Dedikeret medlem

vidste ikke at man blev så sortsynet og negativ af at dyrke kaktus, kaktus klausen..

jeg er sikker på at dcf går en strålende tid i møde med thc og crew. også håber aldrig at jeg skal læse en tråd som denne på dcf, FØJ...

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
eb skrev:
også håber aldrig at jeg skal læse en tråd som denne på dcf, FØJ...

Det kommer du ikke til. Der er jo censur. Og hvordan falder dét så sammen med den typiske hashrygers værdier om frihed, og ret til ytringsfrihed?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

eb skrev:
vidste ikke at man blev så sortsynet og negativ af at dyrke kaktus, kaktus klausen..

jeg er sikker på at dcf går en strålende tid i møde med thc og crew. også håber aldrig at jeg skal læse en tråd som denne på dcf, FØJ...

Det var en joke EB - det kaldes humor. Jeg har altid været tilhænger og aktiv på DCF lige siden det startede. Havde de interne medlemmer på DCF haft røv i bukserne, ville denne tråd aldrig have været nødvendig.

Og så godt ord igen du gamle :P

Titel:
Dedikeret medlem

og med de ord siger du at de aktive medlemmer på dcf er nogle svanser eller er det også en joke?

hvordan ville du iøvrigt have det med offentligt at få udstillet din dødelige og uhelbredelige sygdom?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

eb skrev:
hvordan ville du iøvrigt have det med offentligt at få udstillet din dødelige og uhelbredelige sygdom?

Der vil jeg give Eb ret, jeg kan på ingen måde lide Bwana, men at folk sidder og gør grin med hans sygdom kan jeg simpelthen ikke klare. Jeg har mistet meget respekt for de folk som i denne tråd gør grin med det, og så helst de kom med en undskyldning, men det kommer nok ikke! Det er absolut at gå over grænsen pga. et åndsvagt forum og om en mand tjener nogle små tusinde!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

eb skrev:
og med de ord siger du at de aktive medlemmer på dcf er nogle svanser eller er det også en joke?

EB lad venligts være med at tolke mine ord efter for godt befindende. Desuden har jeg aldrig udstillet hans lungesygdom på nettet, det har han selv gjort. EB du kender udemærket Bwana personligt og ved hvilken person han er - du har selv været i klinch med ham op til flere gange hvor du har stukket piben ind. Sådan engang dobbeltmoral - desuden har vi også fulgt med hvad der er blevet skrevet på det lukkede medlemsforum på DCF. Jeg synes det er fint Bwana har valgt at gå af og vil ønske THC tillykke og alt mulig held og lykke - faktisk sender jeg ham en pose frø om lidt. SLUT HERFRA.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
FUSK skrev:
eb skrev:

Der vil jeg give Eb ret, jeg kan på ingen måde lide Bwana, men at folk sidder og gør grin med hans sygdom kan jeg simpelthen ikke klare.

Hvis du nu læser op igennem de postede indlæg, så vil du se, at der faktisk ikke er nogen der gør grin med hans sygdom. Det er da selvfølgelig ærgerligt, men der er ingen på psy.dk, der har hængt ham direkte ud pga den sygdom, og desuden har han jo selv skrevet om det på dcf...

Titel:
Dedikeret medlem

mine indlæg har egentligt ikke så meget med bwana som person at gøre, men om hvad der er etisk og moralsk forsvarligt at skrive om andre mennesker på et offentligt forum. denne tråd er ikke en skid bedre end sex og hor eller ekstra bladet når de er værst...

Titel:
Medlem

Hvad man gør mod andre, kommer tilbage til en selv.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

noname skrev:
FUSK skrev:
eb skrev:

Der vil jeg give Eb ret, jeg kan på ingen måde lide Bwana, men at folk sidder og gør grin med hans sygdom kan jeg simpelthen ikke klare.

Hvis du nu læser op igennem de postede indlæg, så vil du se, at der faktisk ikke er nogen der gør grin med hans sygdom. Det er da selvfølgelig ærgerligt, men der er ingen på psy.dk, der har hængt ham direkte ud pga den sygdom, og desuden har han jo selv skrevet om det på dcf...

Troede retroman var medlem på psy.dk

Kode:
Og ang. at du også fik udråbt dig selv som overdommer
Hvordan havde du tænkt dig det med dine astma lunger ??
Du snakker og røven går
Du kan jo ikk ryge en skid din svagpisser
Det er jo mindst 20 år siden at du kunne ryge en hel jay
Ha ha ha ha Pralrøv

Titel:
Insane psychedelia user!

raunholt skrev:
Hvad man gør mod andre, kommer tilbage til en selv.

Godt sagt. eb, du skrev "mine indlæg har egentligt ikke så meget med bwana som person at gøre, men om hvad der er etisk og moralsk forsvarligt at skrive om andre mennesker på et offentligt forum." Har du glemt hvordan at Bwana har opført sig? Undertegnede har for eksempel været udsat for mange løgne omkring min person, postet på et offentlig forum. Han får bare lov at smage sin egen medicin.

At two wrongs doesn't make a right er så en anden side af sagen.

Titel: Slut
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Nu da, Bwana er almindelig medlem på DCF igen og dette Cannabis fora ikke støtter mudderkastning vedrørende folk og deres sygdomme, er emnet lukket, der skal være en grænse!

God weekend 8)

MoS:mrgreen:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]