Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 aug 2025 21:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: kbh
hey har ikke skrævet på psy et stykke tid men ville lige dele den her med jer. har været sammen med nogle venner hele aftenen til privat fest og da vi så tar ned på en bar og jeg møder en marokansk ven som jeg tilbyder en streg (amf) protestere en af mine forhen værende venner og siger at den abe ikke skal ha noget som så resultere i at han går ud i sin bil og kommer tilbage og smider 100g cola som vi bare kunne ta af os andre fik nok suget ca 5g (vi var 4 men self kun 3 af os som suget)
(tror i lige at min forhen værende ven ærget sig :lol:
sorry hvis det ikke er til at læse er lige kommet hjem fra en ordenlig blæser

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Haha, så kan han sguda lære det... sådan en idiot! :lol:

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
LOL!

Velkomme til mine perkeuniværs. 8) Perkere rocks :D

Titel:
Medlem

aliaarhus skrev:
LOL!

Perkere rocks :D

Endnu et bevis på at i er blevet hjernevasket hele jeres liv :D :wink:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Vejle
mega nice one der.. så kan man lære man er nedtur hvis man er racist.. alle de spændende oplevelser man går glip af.. :D

Titel:
Insane psychedelia user!

Måske I ville se lidt anderledes på sagen, hvis I vidste hvor meget dope at DF/DNSB giver gratis til deres medlemmer? :P

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det fatter jeg ikke en brik af... Han bliver forarget over, at du giver en fremmed en streg, og derfor går han ud og henter 100 gram coke og giver jer?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
@Minimal Animal: Nej, det var den marokanske ven der gik ud og hentede kokainen, og racisten der ikke fik del i de gode sager :D
Sådan har jeg da fattet det.

Mvh Jonas!

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Tror jeg oversætter... no offence :P

Hey. Jeg har ikke skrevet på psy i et stykke tid, men ville lige dele den her historie med jer.

Har været sammen med nogle venner (3 andre) hele aftenen til en privat fest. Senere tager vi ned på en bar og jeg møder en marokansk ven, som jeg tilbyder en streg amfetamin til. Min forhenværende racistiske ven, som vi var sammen med til privat festen, protesterer og siger at den abe ikke skal ha noget amfetamin. Min marokanske ven går derfor ud i sin bil og kommer tilbage med en pose 100g cola, som vi bare kunne tage af. Vi fik nok suget ca. 5g [i alt? hver?], men det var kun tre af os der fik lov til det.

Tror I ikke lige at min forhenværende ven ærgrede sig?

Ps. Perkerpower.

Titel:
Dedikeret medlem

sidste gang vi udelukkede en med fremmed etnisk baggrund gik han videre til en anden fest og stak en ned - så hvis vi skal køre den på racisme så er det da godt vi var "racistiske" der, og dumt andre ikke var..

hva helvede er det for en gang ævl - ærlig talt.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

sorn skrev:
sidste gang vi udelukkede en med fremmed etnisk baggrund gik han videre til en anden fest og stak en ned - så hvis vi skal køre den på racisme så er det da godt vi var "racistiske" der, og dumt andre ikke var..

Mennesker er mennesker, om de er forskellige af geografisk oprindelse, er sådan set fuldstændig ligegyldigt.

Der findes da også danskere der gør den slags, som du selv beskriver. Er det et argument for at jeg skal være racist? Nej, for der findes stadig mange danskere der ikke kan finde på den slags. Ved at jeg begynder at hade danskere fordi én eller to har gjort det, er fucked. Det giver absolut ingen mening.

Det samme med udlændinge: Nogle gør den slags, men det er ikke et argument for at være racist, for der er stadig utrolig mange udlændinge der ikke gør det (tag mig, f.eks... jeg har aldrig gjrot noget lignende og vil hellere aldrig komme til det - hvad er dit argument for at hade mig også, hvis du aldrig har set mig, hørt fra mig eller snakket med mig?).

See the point?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
100 gram cola lyder af meget :shock:

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Citat:
sorn skrev:

Mennesker er mennesker, om de er forskellige af geografisk oprindelse, er sådan set fuldstændig ligegyldigt.

Der findes da også danskere der gør den slags, som du selv beskriver. Er det et argument for at jeg skal være racist? Nej, for der findes stadig mange danskere der ikke kan finde på den slags. Ved at jeg begynder at hade danskere fordi én eller to har gjort det, er fucked. Det giver absolut ingen mening.

Det samme med udlændinge: Nogle gør den slags, men det er ikke et argument for at være racist, for der er stadig utrolig mange udlændinge der ikke gør det (tag mig, f.eks... jeg har aldrig gjrot noget lignende og vil hellere aldrig komme til det - hvad er dit argument for at hade mig også, hvis du aldrig har set mig, hørt fra mig eller snakket med mig?).

See the point?

F.eks. går jeg på skole med en der blev lidt ked af det nytårs aften.... Der var en der lagde an på hans kæreste så han ville smide ham ud af vinduet fra 5. sal meeen... det var noget specielt tykt glas så uanset hvor meget han forsøgte at kaste ham igennem lykkedes det ikke.
Samme person kørersprit kørsel hver weekend og tager til divserse hal baller med det ene formal at slås.

Han hedder Martin og bor her i Odense.

Så du ka jo ikke nægte en adgang pga. hudfarven. Det kræver vel viden om personen inden du udelukker dem

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: havnen
hahaha jugg...

det gad jeg fandme gerne se

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Er jeg så den eneste blegfede dansker, der har været ude for at blive diskrimineret af udlændinge? :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
sorn skrev:

Hvis i (og resten af DK) nu havde taget godt imod ham med "fremmed etnisk baggrund" istedet for at udelukke ham fra starten af havde han højst sandsynligt ikke stukket nogen andre ned, så den må i tage på egen regning.

Hvis du nu blev afvist ved de fleste fester du kom til, blot fordi du er hvid og dem der holder festerne er farvede, ville du så ikke også få lyst til at smække dem en på skrinet eller værre?

Brian og Dennis er her sgu nok af - Mere Muhammad og Ali, de er sgu oftest flinkere :D

Mvh Jonas!

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
så ham der stikker ned er et offer? han stak en ned fordi han var udsat for racisme? stop dog den politisk korrekte snak.
at man bliver udsat for dit eller dat har da ikke en kæft at gøre med om man er en idiot der render rundt og stikker andre folk ned.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

FarmerFy- skrev:
Brian og Dennis er her sgu nok af - Mere Muhammad og Ali, de er sgu oftest flinkere :D

Jeg ville nu sige der er nok Ronnie aka E-Sc00ter og Brian aka CokeSmacker.

Men jeg elsker også dig :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Er jeg så den eneste blegfede dansker, der har været ude for at blive diskrimineret af udlændinge? :roll:

Ja sgu! :shock:

Jeg ville bare ønske at danskere var ligeså gæstfri og imødekommende som de (fleste) er i fx. de arabisk talende lande. Jeg er fx. træt af folk der sidder i s-togene og forgæves prøver at unbdgå øjenkontakt med noget anden levende væsen. Længe leve et anonymt Danmark! ØF!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Mjah. Nu *er* der desværre statistisk større chance for, at man har lukket en voldelig én ind, når han er en fætter (mere end dobbelt, åbenbart...). Det er heldigvis et af de steder, hvor man slipper for at diskutere fordomme, og bare kan se på politiets statistikker. Fætterfoberne skal ikke lynches af den grund, de har jo til dels ret i at være forsigtige...

Det værende sagt, virker det for mig som om, at de fleste blege folks gerne mixer med fætrene, når disse gør sig umage for ikke at virke macho/smarte/wolla, og ikke går i de der all-male grupper... brrrrrrr. :shock: Men der er så fandens til forskel på ikke at lukke en fremmed ind (Brian, Ali, whatever) til en fest, når det ikke lykkedes denne at give indtryk af at være en man har lyst til at lukke ind - det har man fandme lov til, uanset grunden! - og så på gaden at kalde en vens kammerat for en "abe", der ikke må stå på lige fod med de blege. Det ene er racisme, det andet er ikke.
Og FarmerFly:
Citat:
Hvis i (og resten af DK) nu havde taget godt imod ham med "fremmed etnisk baggrund" istedet for at udelukke ham fra starten af havde han højst sandsynligt ikke stukket nogen andre ned, så den må i tage på egen regning.
Så opsøg ham dog i fængslet og tag imod ham, din usle hypokritiker! :x :x Folk som dig giver mig simpelthen kvalme.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]