Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 aug 2025 21:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
http://www.dr.dk/nyheder/politik/article.jhtml?articleID=207067

Der er nu sjovere måder at støtte FARC på end ved at sende dem penge! 8)

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Tjah, når du går i byen og lige pludselig opdager at din næse er totalt bedøvet, og at dit ego er tidoblet (wonder why :D ) så har du højst sandsynligt støttet FARC...

Så man kan vel sige at ret mange herinde støtter "terror"organisationer.

Jeg har nu ikke meget sympati til overs for FARC, men PLFP kan jeg i det mindste forstå.

Mvh Jonas!

Titel:
In our memories

Jeg er nu heller ikke alt for begejstret for FARC, det er bare en "sjov" tanke at man ubevidst støtter dem, når man insufflerer koka på Crazy Daisy's toilet fredag aften.

PLFP ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal mene om, selvom jeg godt kan se hvorfor palæstinenserne er sure.

Mvh. Psyko

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Nu tager jeg ikke kokain,men FARC er en forbandet flok psykopater og PFLP ligeså. Jeg bryder mig ikke om terrorpakken, men Oprør burde måske overveje hvor fedt det er at støtte de grupper af massemordere...

Titel:
Insane psychedelia user!

Hvadså cannabishoveder, er I stolte af at have stemt på hende til europaparlamentet? HUN STÅR JO FOR FRI HASH :roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Jeg må indrømme at jeg ikke har det store imod hverken FARC eller PFLP. Hvis man kender lidt til situationen i de to lande ville man måske forstå det lidt bedre...
Men Frahm er da meget sej....

Titel:
Insane psychedelia user!

Pernille Frahm er sgu ok IMO.

At lave alt det her ravage bare for at udfordre loven i en retssal skal der da mod til.
Og hun har da en pointe; Mange af de organisationer der står på terrorlisterne bliver jo udelukket fra at yde reel hjælp og har i mange situationer ikke andre muligheder end at kæmpe eller gå i opløsning og det ville jeg personligt ikke gøre hvis jeg var palæstinenser fx..

@Magnum: FARC bruger børnesoldater, dræber til højre og venstre og er en flok psykopater hele bundtet, jeg kan ikke se hvordan man kan have sympati med dem...
Men på den anden side er der sikkert andre der ikke kan fatte hvordan jeg kan have sympati med PFLP, så wtf.

Mvh Jonas!

Titel:
In our memories

dankdawg skrev:
Nu tager jeg ikke kokain,men FARC er en forbandet flok psykopater og PFLP ligeså.

Ja, det er rigtig nok, men medmindre man da ligefrem syntetisererer sine egne stoffer, så støtter man jo automatisk en masse usympatiske personager, når man vælger at indtage stoffer.
Rockerne, mafiaen, diverse kriminelle psykopater osv.

mvh. Psyko

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Psyko skrev:
dankdawg skrev:
Nu tager jeg ikke kokain,men FARC er en forbandet flok psykopater og PFLP ligeså.

Ja, det er rigtig nok, men medmindre man da ligefrem syntetisererer sine egne stoffer, så støtter man jo automatisk en masse usympatiske personager, når man vælger at indtage stoffer.
Rockerne, mafiaen, diverse kriminelle psykopater osv.

mvh. Psyko

Forskellen er at FARC og PFLP vil have et kriminelt styre og dræber til højre og venstre, mens de "normale" narkohandlere mest bruger vold mod hinanden, og som regel ikke er interesserede i at indføre deres kriminelle adfærd som en legitim styreform, i modsætning til de kommunistsvin i førnævnte grupper.

Debatten om terrorloven er reel nok synes jeg, men det fucker det hele op når man vælger nogle organisationer der rent faktisk ER terrororganisationer.

Titel:
In our memories

dankdawg skrev:
mens de "normale" narkohandlere mest bruger vold mod hinanden

Du har vel hørt om dummebøder? Mafiaen er jo heller ikke ligefrem de hyggeligste drenge i byen, selvom de måske ikke har nogen vision som drivkraft bag deres voldshandlinger.
Min pointe er bare, at man ikke kan tage narko uden automatisk at støtte nogle folk, som egentlig helst var foruden. Medmindre man altså kan nøjes med de lovlige alternativer, eller bikse sit eget sammen (hvilket er meget ulovligt!)

Mvh. Psyko

Titel:
Insane psychedelia user!

dankdawg skrev:
Forskellen er at FARC og PFLP vil have et kriminelt styre og dræber til højre og venstre, mens de "normale" narkohandlere mest bruger vold mod hinanden, og som regel ikke er interesserede i at indføre deres kriminelle adfærd som en legitim styreform, i modsætning til de kommunistsvin i førnævnte grupper.

Siden hvornår er PFLP blevet nogle narkosælgende kommunistsvin :wink:

Mvh Jonas!

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

FarmerJoe Aka. MuscleFy- skrev:
dankdawg skrev:

Siden hvornår er PFLP blevet nogle narkosælgende kommunistsvin :wink:

Mvh Jonas!

De er kun kommunistsvin..så vidt jeg ved sælger de ikke narko :)

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Psyko skrev:
dankdawg skrev:
mens de "normale" narkohandlere mest bruger vold mod hinanden

Du har vel hørt om dummebøder? Mafiaen er jo heller ikke ligefrem de hyggeligste drenge i byen, selvom de måske ikke har nogen vision som drivkraft bag deres voldshandlinger.
Min pointe er bare, at man ikke kan tage narko uden automatisk at støtte nogle folk, som egentlig helst var foruden. Medmindre man altså kan nøjes med de lovlige alternativer, eller bikse sit eget sammen (hvilket er meget ulovligt!)

Mvh. Psyko

Nogen er nogle svin, andre er ikke. Det er vel individuelt. Nu er der jo andre end rockere der sælger narko.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

@FarmerJoe Aka. MuscleFy-
Den columbianske regering har paramilitære grupper der terroiserer landbefolkningen. De ejer stort set alle medier i landet + at USA støtter denne regering. FARC reprænsenterer et alternativ, selvom de efterhånden er ved at minde lidt om en terrororganisation.
Men tager man situationen i betragtning holder jeg stadig på at FARC er en oprørsbevægelse

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Magnum skrev:
@FarmerJoe Aka. MuscleFy-
Den columbianske regering har paramilitære grupper der terroiserer landbefolkningen. De ejer stort set alle medier i landet + at USA støtter denne regering. FARC reprænsenterer et alternativ, selvom de efterhånden er ved at minde lidt om en terrororganisation.
Men tager man situationen i betragtning holder jeg stadig på at FARC er en oprørsbevægelse

Sig det til dem de myrder eller stjæler fra. At regeringen ikke er fede er ikke nogen undskyldning. Desuden er de kommunister, den mest morderiske overbevisning man kan have.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
hæleren er lige så goé som stjæleren...
henret hende...

det er da en skandale...
hun burdte smides ud af dansk politik...
ihvertfald....

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

@dankdawg
Prøv at sig til de hundreder af tusinder mennesker som hver dag bliver terroiseret af statsstøttede terrorgrupper som holder alle andre ideer nede.

Og nej, kommunismen er ikke en morderisk ideologi i sig selv.
Du tænker nok mere på stalinisme..

Og til sidst skal det lige siges at jeg ikke er kommunist. [/quote]

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Magnum skrev:
@dankdawg
Prøv at sig til de hundreder af tusinder mennesker som hver dag bliver terroiseret af statsstøttede terrorgrupper som holder alle andre ideer nede.

Og nej, kommunismen er ikke en morderisk ideologi i sig selv.
Du tænker nok mere på stalinisme..

Og til sidst skal det lige siges at jeg ikke er kommunist.
[/quote]

med mindre kommunismen er frivillg slår den folk ihjel. at der er andre end kommunister der er nogle svin er ikke en undskyldning for kommunismen.Og nej, jeg tænker på alle former for kommunisme...det er den mest undertrykkende ideologi nogensinde.

Titel:
In our memories

http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=208783

Jeg håber ikke at Danmark udleverer statsborgere til retsforfølgelse i Columbia, selvom FARC er nogle røvhuller.

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dank>>

Citat:
jeg tænker på alle former for kommunisme...det er den mest undertrykkende ideologi nogensinde.

Jeg tvivler på at jeg nogensinde for dig overbevist, men libertære marxister er anti-voldelige(volden forsvinder sammen med den autoritære fortolkning af marxismen), og de er -teknisk- set kommunister...

Go anarchy, faster kill kill! :)

/Tias[/quote]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]