Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Jeg sad lige og stenede tvdk2, og det handlede om den amerikanske spring break. Og der er sku mange derovre der har regnet livets mening for normale mennesker godt og grundigt ud =). Det der fouroliger mig er at det er ulovligt at vise sine bryster, hvis man er kvinde. Og politiet uddeler bøder for det, og arresterer endda nogle gange. Det er kønsdiskrimination! mænd må nemlig gerne vise deres bryster frem, hvorfor da så ikke også kvinderne? For at tage hensyn til familier med småbørn og gammeldags forældre kan man jo vedtage flashing fri zone ligesom der er en masse rygefri zoner, inden for den zone skulle det så være i orden at uddele en bøde for bare bryster, både mænds og kvinders.

Det her er ihvertfald en ligestillings sag som normale mænd sagtens kan gå meget hårdt ind for uden den mindste frygt. =)

Venlig hilsen
Fråder

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

kunne ikke gi dig mere ret. Men nu er amerikanere jo som bekendt dummere end tran (og det ved vi jo godt hvor dumt er) såååå!

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!

Måske fordi at der er forskel på mænd og kvinders opfattelse af bryster ?
Kvindebryster (mere eller mindre ligegyldig størrelse og form) kan altid gejle mænd op, men medmindre at man er godt trænet, så tror jeg at det er de færreste kvinder som gider at kigge i længere tid på et mandebryst. Der ligger noget langt mere sexuelt i kvindebryster.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
men det burde være op til kvinderne selv om de vil vise dem og ik ordensmagten!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
Måske burde man bare starte ud med at reducere bøden hvis det er bryster der virkelig fortjener at blive flashed 8) ej just kidding.

Skyd-sven-> Du generaliserer på Amerikanerne, ja dem der har vedtaget og stemt for loven er dummere end tran, men patte flasheren og fyrene der savler ved synet har min dybeste respekt. Amerika er jo ikke kun deres lovgivere og politikere. Amerika er frihed og demokrati, samtidig med at de er den største magt på denne jord.

MuseJens-> Man skal være en meget heldigt bygget kvinde, eller have været under skalpellen, hvis de fleste fyre skal gide glo på ens bryster i længere tid. tænk over det!

Confusion-> Dig kan jeg kun give ret

POWER TO THE PEOPLE
A FREE WORLD IS A GOOD WORLD

venlig hilsen
Messias

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Citat:

Absolut!! Helt enig! Det er på tide at vi kvinder må vise vores bryster frem offentligt hvis vi har lyst til det!
I sommers da jeg gik rundt og byggede på mit kolonihavehus irreterede det mig en del, alt mænd bare kan tage t-shirten af når de sveder, mens vi piger må døje i varmen.

Titel:
Insane psychedelia user!

Hvem siger at du ikke må det ? Det ville da glæde mig hvis jeg kunne gå en tur ned af strøget en varm sommerdag og se på halvnøgne tøser :twisted:

Forresten, på trods af at jeg er meget liberal, så mener jeg at brysteholdere skal forbydes, da det er falsk varedeklaration. Det gør jo for helvede bryster til kinderæg, man ved aldrig hvad man får.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Fanny skrev:
Citat:

Absolut!! Helt enig! Det er på tide at vi kvinder må vise vores bryster frem offentligt hvis vi har lyst til det!
I sommers da jeg gik rundt og byggede på mit kolonihavehus irreterede det mig en del, alt mænd bare kan tage t-shirten af når de sveder, mens vi piger må døje i varmen.

- Smid du bare trøjen, strip naked, så længe du kan leve med de lange blikke fra de mandlige kolonihaveejere.

Mvh. Psyko

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Hjammen for helvede, det er jo det som er problemet! Vi er kommet så langt væk fra det at være nøgne, at vi kun kan relaterer det til sex, når vi ser en nøgen krop. Fordi vi er vant til kun at se hinanden nøgne, når vi står i en sexuel situation. Hvis man levede i sydafrika, hvor alle gik rundt uden en trevl, ville det ikke skabe det store røre.
Hilsen Fanny

Titel:
In our memories

Jaja, det er fint nok altsammen, Fanny, men hvor vil du hen med det?

Jeg tror ikke der, er nogen der vil afholde dig fra at flytte til Afrika, hvis det er det du har lyst til ;)

Mvh. Psyko

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Psyko> Jeg vil bare derhen med det, at der ikke er nogen, -kvinder eller mænd, som har lyst til at smide tøjet hvis andres øjne ruller ud af hullerne ved synet. Men debatten handlede oprindeligt ikke om hvorvidt kvinder skal gå med bare bryster, men om de har lov til det, hvis de vil.

Jensus skrev:
Citat:
Forresten, på trods af at jeg er meget liberal, så mener jeg at brysteholdere skal forbydes, da det er falsk varedeklaration. Det gør jo for helvede bryster til kinderæg, man ved aldrig hvad man får.

Det er da noget vrøvl Jensus. Hvis bryster er kinderæg, hvad er det så I mænd går og gemmer for os i bukserne? Burde I ikke vise den frit frem, så man ikke "køber katten i sækken"? :wink:

hilsen Fanny

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Fanny du kan ligeså godt give op, og flashe dem, du ved jo det er der psyko vil hen!! :wink:

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Fortsæt endelig jeres lamme debat i Fuck-forum

Titel:
In our memories

Fanny skrev:
Psyko>Men debatten handlede oprindeligt ikke om hvorvidt kvinder skal gå med bare bryster, men om de har lov til det, hvis de vil.

- Præcis, og derfor undrede jeg mig også over hvorfor du postede det i politik-forummet. Nå, men det er dankdawgs opgave at lege politimand.

dankdawg> Det er meget fint, at du synes vi skal fortsætte i fuck, men hvorfor flytter du så ikke topic'et?

Mvh. Psyko

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

pas dig selv

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fanny: Jeg er helt enig med dig(og ikke kun fordi jeg er en mand, tro det eller lad være ;)), det skal selvfølgelig være tilladt at gå klædt eller afklædt som man nu måtte ønske det. Men desværre lever flertallet åbenbart i så stor en selvfornægtelse, at de finder det ubehageligt eller anstødeligt at se på kroppe.
Mange argumenterer med at man "skal tage hensyn til at ikke alle ønsker at kigge på nøgne mennesker". Det er efter min mening noget værre sludder! Hvis man som menneske ikke kan tåle synet af menneskekroppe, er der noget helt galt med ens indstilling til livet, og man burde søge hjælp snarest.

Dankdawg: Jeg synes da at en debat som denne er helt relevant her i forummet. Det handler jo grundlæggende om at vi, pga. nogle menneskers snerpethed, og en forskruet kultur, bliver påtvunget at gå med klæder, selv hvis vi ikke skulle ønske det. Jeg synes det er rystende at jeg ikke har lov at undlade at bære klæder, medmindre jeg er bag hjemmets fire vægge eller på en nudiststrand... Hvis jeg nu fik lov, er jeg ikke sikker på jeg ville benytte mig af det, men det virker helt forskruet på mig at man ikke har lov til at vise sig offentligt som man er skabt.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Child_Inside> Tak for de ord! Jeg kunne ikke have udtrykt det bedre og har ikke noget at tilføje til det.

Psyko skrev:
Citat:
Fanny skrev:
Psyko>Men debatten handlede oprindeligt ikke om hvorvidt kvinder skal gå med bare bryster, men om de har lov til det, hvis de vil.

- Præcis, og derfor undrede jeg mig også over hvorfor du postede det i politik-forummet. Nå, men det er dankdawgs opgave at lege politimand.

Nu var det jo altså Fråder som startede tråden. Jeg besvarede den bare.
Og så lad os stoppe her inden det bliver for plat. :roll:

Hilsen Fanny

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Child, luk røven og moderér dit eget forum din svans. Haha, seriøst så var tråden OK i starten, men så blev den lidt afsporet. Det var det eneste.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Child Inside skrev:
Fanny: Jeg er helt enig med dig(og ikke kun fordi jeg er en mand, tro det eller lad være ;)), det skal selvfølgelig være tilladt at gå klædt eller afklædt som man nu måtte ønske det. Men desværre lever flertallet åbenbart i så stor en selvfornægtelse, at de finder det ubehageligt eller anstødeligt at se på kroppe.
Mange argumenterer med at man "skal tage hensyn til at ikke alle ønsker at kigge på nøgne mennesker". Det er efter min mening noget værre sludder! Hvis man som menneske ikke kan tåle synet af menneskekroppe, er der noget helt galt med ens indstilling til livet, og man burde søge hjælp snarest.

Det er oxo fintnok til at starte med. Men er du klar over hvad der sker hvis de tager bh'en af? Har du nogensinde set kasserne på sådan en regnskovsindianer?? Hvis du har, så tror jeg godt du ved hvor jeg er på vej hen.
Kvindekroppen bliver grim af frisk luft. Det må være en form for redox-reaktion, eller sådan noget.
Bryster skal IMO konserveres i bh'en indtil de er klar til at blive taget frem og leget med. Herefter skal de pakkes forsvarligt ind igen! De burde sgu komme med en brugsanvisning...

/karma!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]