Nu ved jeg ikke om jeg har smidt den her post rigtigt ind... Men hvis jeg ikke har, må I bare beklage jer [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
I anledning af at jeg er blevet 18, så har jeg fået tilsendt et spørgeskema fra en eller anden bøsselæge i Århus Amt.
Der er forskellige spørgsmål om mit helbred, og jeg er bange for at jeg muligvis vil blive mere tiltrækkende for dem ved at udfylde felterne med sande svar.
Så tanken om at være militærnægter har strejfet mig... jeg hader krig, og jeg vil fandme ikke tage nogen form for kurser i det lort [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Desuden faldt jeg over det her spørgsmål:
Afhængighed/Misbrug af: [ ] Alkohol [ ] Hash [ ] Narkotika [ ] Medicin
Det er SÅ fristende at smide et kryds ved de første tre [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Men anyway... er I andre sluppet væk med det ved at trække et frinummer? Er I blevet militærnægtere?
Og er det sandt, at det ikke står godt i ens papirer, hvis man bliver militærnægter?
Folk kalder jo Danmark for et frit land, så jeg synes det er noget pis at tvinge folk ind i militæret. Hvis man ikke gider, skal man lave et eller andet lorte job i 6-8 måneder, og hvis man også nægter det, så får man en mega bøde/ryger i fængsel. Er dét hvad friheden er?
Jeg har aldeles ikke tænkt mig at betjene et land ved at bruge min energi på militæret... vi har ikke brug for mere krig og mere magtfulde nationer. Folk må bombardere hinanden, men jeg skal fandme ikke indblandes...
og tænk... uden hash i flere måneder [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
hvis der ikke er andre udveje, så har jeg tænkt mig at sætte kryds ved misbrug af alkohol og hash... og jeg har epilepsi og migræne... desuden har jeg nedsat syn, bruger briller og har 3 forskellige kræftsygdomme i mit lem, og dét gør herre nas! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
[ 19 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]
|