@dankdawg
grunde til at jeg spurgte var at jeg troede det havde relevans for topicet og ikke fordi jeg ville diskuterer USAs historie [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
har aldrig haft om den amerikanske borgerkrig og derfor genkendte jeg den ikke.
@generalt
Her er en artikel om USAs afløvningsmiddel der bliver sprøjtet over kokain markerne.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Environmentalists will not have a say in the conducting of the program, however. The administration, with the approval of its own report, has decided to expand its defoliation program this year to a total of 375,000 acres of Colombian forest and plains
synes det er sygt at det er dem selv der undersøger skadesfaktoren. self. er det da ikke uafhængige. det er klart at de skal udarbejde en raport og forsvarer deres standpunkt men er det ikke normal videnskablig/politisk skik at inddrage modargumentationer. hvofor fik miljøforskerne ikke nogen indflydelse? og hvorfor blev de ikke hørt?
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> The Johnson and Johnson pharmaceutical company did not respond to repeated requests to comment on whether it was fair to say their famous baby shampoo would irritate infants’ eyes for three days per use.
<HR></BLOCKQUOTE>*lol* [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
btw. så tolker jeg det her som en general diskusiion omkring USAs stof politik(og ikke kun den udsendelse igår) så mit link er vel legitimt, ik?(altså ikke off-topic)
btw.btw. måske lidt rodet men har altså en latterlig mave diarré [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]