Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:29


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 25 dec 2021 10:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 mar 2018 20:59
Indlæg: 20
Det er åndssvagt

_________________
Det er sådan noget der gør, at man kører hele sydfyn rundt med lommerne fulde af pot og leder efter svampe.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 dec 2021 11:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 mar 2018 20:59
Indlæg: 20
fodlænker og diktafoner til personalet

Cannabis og amfetamin kan udskrives pr. recept.
Det er til grin.

_________________
Det er sådan noget der gør, at man kører hele sydfyn rundt med lommerne fulde af pot og leder efter svampe.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 dec 2021 22:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 mar 2018 20:59
Indlæg: 20
Det er noget værre pis - jeg har fået tvangstanker. Jeg kan ikke lade være med, at tænke på hvor åndssvagt, tomhjernet og lige ud lamt det er.

_________________
Det er sådan noget der gør, at man kører hele sydfyn rundt med lommerne fulde af pot og leder efter svampe.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 dec 2021 16:44 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Det lyder nedern. Tager du stoffer?
Ud fra dine tidligere indlæg i tråden, så kunne det lyde som om, at du har givet op på at få hjælp igennem psykiatrien??

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 dec 2021 17:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 mar 2018 20:59
Indlæg: 20
Jeg plukker svampe og ryger hash.
Sjælden gang mdma - og en tom flaske LSD er det også blevet til.

_________________
Det er sådan noget der gør, at man kører hele sydfyn rundt med lommerne fulde af pot og leder efter svampe.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 dec 2021 18:31 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Virker noget af det imod tvangstanker?

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 dec 2021 19:00 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 mar 2018 20:59
Indlæg: 20
Det er miljøet

_________________
Det er sådan noget der gør, at man kører hele sydfyn rundt med lommerne fulde af pot og leder efter svampe.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 dec 2021 03:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 nov 2021 01:24
Indlæg: 8
Jeg havde også en dårlig oplevelse i Psykiatrien og vil ikke umiddelbart anbefale et ungt menneske der føler sig psykisk sårbar efter en psykedelisk oplevelse at søge hjælp der.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 dec 2021 10:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 mar 2018 20:59
Indlæg: 20
Don_Lupa skrev:
Jeg havde også en dårlig oplevelse i Psykiatrien og vil ikke umiddelbart anbefale et ungt menneske der føler sig psykisk sårbar efter en psykedelisk oplevelse at søge hjælp der.

Søgte du selv hjælp?

Jeg er af samme indstilling.

Det er en idiot-fabrik, sygeliggørende retorik og tons tunge løgne.
Psykiatrien har misforstået skizofreni, og klandrer de som taler om den indre verden for at være det. For mig at se, hvad jeg har læst og forstået, og af ordets rene betydning, er det et underspillet, eller ikke udlevet potentiale. Hvor adfærd bliver manisk eller afvigende. Homofobi for eksempel, i det tilfælde, hvor det skyldes undertrykkelse i en selv. I stedet er skizofreni blevet til "jeg hører stemmer" - hvor løsningen herpå burde være "jaja, det gør alle, held og lykke med at finde de rigtige".

Oplevede én der var fuldt overbevist om, at han var kommet i kontakt med en dyregud i hundeskikkelse ... Psykiatrien var sådan, jaja, medicin, ikke flere oplevelser til dig. Jeg var sådan, det er din hund, se, her er min kat.
Bum - udskrevet.
Psykiatrien kan være behjælpelig til afrusning, men 10 måneders indlæggelse fordi du tænker på en hund, er simpelthen forkert.

_________________
Det er sådan noget der gør, at man kører hele sydfyn rundt med lommerne fulde af pot og leder efter svampe.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 dec 2021 11:21 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Om9 skrev:
Oplevede én der var fuldt overbevist om, at han var kommet i kontakt med en dyregud i hundeskikkelse ... Psykiatrien var sådan, jaja, medicin, ikke flere oplevelser til dig. Jeg var sådan, det er din hund, se, her er min kat.
Bum - udskrevet.


Mener du at folk med vrangforestillinger bare skal udskrives?

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 dec 2021 13:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 mar 2018 20:59
Indlæg: 20
Nej, de skal tales ud med dobbeltrettet åbenhed.

_________________
Det er sådan noget der gør, at man kører hele sydfyn rundt med lommerne fulde af pot og leder efter svampe.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 dec 2021 15:07 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Ok

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 dec 2021 15:58 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Dobbeltrettet åbenhed den må jeg lige ha forklaret det lyder rigtigt, men hva betyder det konkret?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 dec 2021 16:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 mar 2018 20:59
Indlæg: 20
Det betyder at man ærligt erkender vores samhørige vekselvirkning, og hudløst ærligt kan være med et andet menneske.
Så ville konflikterne forløses, fremfor man klandres for paranoide vrangforestillinger, stemmehalluer og afvigende oplevelser.

_________________
Det er sådan noget der gør, at man kører hele sydfyn rundt med lommerne fulde af pot og leder efter svampe.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2022 01:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 nov 2021 01:24
Indlæg: 8
Jeg sagde ja til en indæggelse fordi at jeg havde snakket med nogle andetsteds i psykiatrien om at jeg havde det virkeligt dårllgt. Jeg fik tilbuddet og det lød som en ferie hvor man fik en pause fra livet og mad tre gange om dagen, så jeg sagde ja. Men da jeg kom ind på hospitalet fik jeg en overraskelse. Man er ikke gæst, man er fange. Da jeg efter kun et par dage fortrød og ville hjem igen måtte jeg ikke og jeg måtte tilbringe de næste måneder (!) indespærret i en lille betonklods uden så meget som at måtte komme ud på en gåtur. De brugte de næste par måneder på at samle materiale imod mig, argumenter for at jeg virkeligt var SYG og at der var noget galt med med og at jeg ikke bare havde det skidt pga. nogle dårlige omstændigheder. Nu har jeg "været indlagt" 5 gange (læs:indespærret for mine tanker)

Jeg blev naturligvis virkeligt vred da jeg fik at vide at jeg ikke måtte forlade "hospitalet" (hvilket jeg ikke var blevet underrettet om før indlæggelsen). Dette og min konstante modstand og vedholdelse på mit spirituelle verdenssyn blev også brugt som argumenter for at jeg skulle medicineres. Du kan som udgangspunkt sige nej til medicin, men "Du kommer hurtigere ud hvis du samarbejder", hvilket jo egentlig betyder "vi spærrer dig inde hvis du ikke tager vores sjælekvælende stoffer". Hvis du er uheldig og de ser noget i dig de ikke kan lide kommer de med sprøjten... og nej, det er IKKE farligt at høre lidt stemmer og havde lidt halluer, som om9 er det et arbejde du må tage på dig.

i løbet af min tid i psykiatrien har min rolle ændret sig fra at være patient til at være noget farligt der skal spærres inde eller tvangsmedicineres. De snakkede med mine forældre (selvom jeg for længst er myndig) og fordi at de er lidt syge i knolden er de nu overbevist om der er noget galt med mig og mit forhold til dem er forfærdeligt. Efter et sammenstød med min far kontaktede han min læge og næste dag bankede politiet på min dør og tog mig med til endnu et halvt år i helvede. Jeg er nu pisseparanoid over at enhver idiot kan anmelde mig og at jeg uden rettergang kan spærres inde på baggrund af det.

Man er uden væsentlige rettigheder (den eneste måde du kan komme ud på er at klage, men det tager mindst et halvt år, et halvt år du bruger spærret inde på få kvadratmeter og sammen med en masse andre mennesker der også bare har det dårligt eller er kriminelle psykopater, hvilket er mere ufedt end det lyder). Jeg har personligt armeret mig til tænderne med en advokat, jeg skal aldrig spærres inde igen. Forvent heller ikke de ansatte er til at snakke med, kulturen derinde er spækket med nazier (de tiltrækkes åbenbart af at magten og af at spærre folk inde), hvilket sætter præg på kulturen derinde med "uskyldige" tyske slogans på tøjet, ovnejokes, seksuelle overgreb fra de ansatte osv. De indlagte er enten virkeligt skøre eller fuldkommen paf over den måde man blev behandlet på. En af mine venner blev voldtaget imens han var indlagt.. Jeg kan ikke sige det kraftigt nok: søg hjælp i den private psykiatri!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jan 2022 06:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 mar 2018 20:59
Indlæg: 20
Vi er de samme :hjerte:

De kultiverer sindssyge og sælger den på recept.

Og hvor er det hårdt at læse. Det løber mig koldt ned af ryggen. Min veninde havde en ven der begik selvmord. Det er så hårudrivende sindssygt at vores samfund skal være sammensat sådan. Som jeg vidst skriver i starten "fanget i en sygdom, som ikke selv, censuren fatter". Det er mit indtryk. At de ikke selv fatter, hvorfor vi ikke må tale sådan. Mit tilfælde er helt lig med dit eget. Jeg talte min far af, og han rettede henvendelse til osten. Og i min opgang kom 3 psykopater, truede mig med våben (pspray), tævede mig, og smed mig på hovedet i en minibus. Alle udsendt af den danske stat. Alene på baggrund af, at jeg ikke ville følge med. Min far var bekymret for min mentale tilstand. Gad vide hvad han er nu!?
Det er sindssygt, at man skal æde deres mishandling. Man bliver seriøst syg og dårlig af det. Opmagasineret og behandlet, som laboratorierotter.

To gange har jeg været bæltefikseret, og hver gang er min adfærd sparret på deres. Klam behandling = klam adfærd. Fuck de svin. :peace:

_________________
Det er sådan noget der gør, at man kører hele sydfyn rundt med lommerne fulde af pot og leder efter svampe.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jan 2022 01:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 nov 2021 01:24
Indlæg: 8
Ellers fatter de det netop..
Om9 skrev:
Fuck de svin.

Amen! Held og lykke med det hele!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jan 2022 08:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 mar 2018 20:59
Indlæg: 20
Det er både og, vil jeg mene, og uhyre situationsbestemt.
Vi klandres for afvigende oplevelser, til trods for vi alle siger det samme.
Sygdommen går nok over. Lige nu kommer den hver morgen med et pilleglas.


I virke=heden, handler det nok om, ikke at lukke de forkerte ind.

_________________
Det er sådan noget der gør, at man kører hele sydfyn rundt med lommerne fulde af pot og leder efter svampe.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2022 16:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 nov 2021 01:24
Indlæg: 8
Om9 skrev:
Det er både og, vil jeg mene, og uhyre situationsbestemt.
Vi klandres for afvigende oplevelser, til trods for vi alle siger det samme.
Sygdommen går nok over. Lige nu kommer den hver morgen med et pilleglas.


I virke=heden, handler det nok om, ikke at lukke de forkerte ind.

Lige nu er det desværre svært når vi er så mange..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jan 2022 17:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 mar 2018 20:59
Indlæg: 20
sluk massemedierne og slå online status fra.
Det hjælper :D :hjerte:

Jeg tænkte nu mere i det talte, forældre, læger osv.

_________________
Det er sådan noget der gør, at man kører hele sydfyn rundt med lommerne fulde af pot og leder efter svampe.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team