Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:16


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Hash kørsel
Indlæg: 15 apr 2021 23:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 apr 2021 18:40
Indlæg: 8
Hejsa allesammen, håber i alle har det godt selvom vi er i disse corona tider
Jeg står lidt i en lorte situation som jeg fuldstændig selv er skyld i, og er os fuldstændig enig i at jeg er e klaphat og en idiot og alt det andet jeg har fået afvide.

Det lyder sådan at jeg lige havde afsluttet en 9 timers vagt, mig og min ven køber så for 100 sammen (1,5 g) og tager hjem og ryger det over de næste 2 timer, jeg vælger så at køre hjem derefter hvor jeg så blir taget af politiet, og så ser de self jeg har røde øjne, men det skyldes nu mere at jeg var rimelig smadret efter arbejde, je kommer så med ind og får blodprøve osv godt og vel 2 timer efter sidste pind. havde cirka røget 0,7 g for mig selv

Mit spørgsmål er så om der er nogle herinde som har fået taget blodprøve før for thc og hvad deres blodprøve lå på, og hvor meget de havde røget, er ekstremt bange og har det så dårlig over situationen da jeg er bange for mit niveu kommer over de 0,009 og jeg så mister det i 3 år, derimod har jeg os hørt for samtlige mennesker, at der skal rimelig meget til for at komme over det, har snakket med en masse mennesker som er storeforbruger og ryger gennem hele dagen, som er sluppet en betinget frakendelse, altså deres har lagt på de 0,003-0,006 derimellem. Håber virkelig der er nogle herinde som har oplevet noget lignende eller har bekendtskab til nogle, i så fald vil jeg ønske god aften og ryger:) i velkommen til at skrive en besked pribat hvis i ved noget :shock:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 apr 2021 08:15 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2010 22:54
Indlæg: 221
Kan godt forstå du er bange for at miste kortet, det ville jeg også være i din situation.
Men altså man ligger jo som man har redt... og i min optik har du uden tvivl været til fare i trafikken, både smadret og halvskæv bag rettet, den holder sku bare ikke.

En kammerat og en veninde røg sig knokkelskæve en aften, mener de delte 2,5g. Hun blev stoppet morgenen efter, blev testet spyt+blod, og lå under bagatelgrænsen. Så du kan måske være heldig :)

Ellers kan du se frem til at kører sommeren i møde på sådan en bandit her:
Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 apr 2021 11:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 apr 2021 18:40
Indlæg: 8
Hopper sgu på cyklen i stedet for en knallert hvis det ender ud i 3 år- men det da vildt at hun kan ligge så lavt efter at have røget så meget igennem en hel aften. Røg hun os sådan dagligt agtig, eller var det bare lige kun den ene gang siden den er så lav, for det ser da ud til der er håb på at de 0,7 g jeg røg ikke kommer over 0,009 i blodet:) tak for dit svar og god dag


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 apr 2021 13:11 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2010 22:54
Indlæg: 221
Hun ryger ikke til hverdag, hun var også meget overrasket og lettet over udfaldet :)

God dag til dig også!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 apr 2021 13:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 apr 2021 18:40
Indlæg: 8
Har lige et sidste spørgsmål til dig m8- viste hendes spyttets positiv og derefter blev hun taget med ind til blodprøve, hvor den så viste hun havde under 0,001 i blodet?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 apr 2021 15:09 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 jan 2010 22:54
Indlæg: 221
Præcis :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 apr 2021 22:23 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 apr 2011 00:03
Indlæg: 1360
Den eneste måde, at vide noget som helst om resultatet af dine prøve, er desværre ved at vente på, at svaret foreligger.

Men, i forhold til det her spørgsmål om den faste ryger der har røget 0,7 og engangs-rygeren der røg 2,5 (ret habilt med 0 tolerance.) Faste brugere af cannbis, tester generelt højt i blodprøver, fordi deres krop er 'mættet' med cannabinoider. Alt fedtvæv lagrer cannabinoider, og frigiver dem langsomt, og derfor vil niveauet i blodet også ligge relativt højt konstant. Det vil typisk tage 10 - 30 dage, at komme ned under bagatelgrænsen. For en "førstegangsryger," er det anderledes. Her indeholder kroppens fedtvæv ingen cannabinoider, og derfor vandrer de optagne cannabinoider ikke så hurtigt ud af fedtvævet dagene efter. Potentialet til at lagre cannabinoider i fedtvævet er langt større, end hvad man kan indtage på en dag. Derfor diffunderer langt færre cannabinoider fra fedtvæv til blodbanen, og testen kan vise under bagatelgrænsen. Så selvom det måske virker lidt paradoksalt, så giver det egentligt fin mening.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 apr 2021 00:28 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 apr 2021 18:40
Indlæg: 8
Ja det selfølgelig rigtig, og kan sagtens følge det- og er os godt klar over min den nok ligger lidt høj, men har bare hørt for sådan 10 storrygere at de os altid har mistet kortet, men deres har bare altid kun lagt til betinget frakendelse. Jeg røg for 50 kr den dag, 0,7 g, havde arbejdet 9 timer inden, sidst jeg røg før det var 24 timer hvor jeg nok røg 0,5- men ja der intet og gøre end at vente, ku bare være rart og høre lidt for andre som har erfaringer med det:)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team