Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:02


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 jan 2021 23:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 aug 2018 13:49
Indlæg: 14
Hej, en anelse off-topic for forummet, men tænker der er gemt meget godt ekspertise her inde.


Efter en skade i armen der har gjort ondt i omkring 5 måneder, og lægen siger at han ikke kan gøre så meget mere end det der allerede er gjort, besluttede jeg efter at have læst meget om det at bestille noget BPC 157.
Et stof der hjælper kroppen med at hele, et så kaldt "peptide"
Trods gentagende søgninger er det ikke sådan helt lykkedes mig at finde ud af om det er lovligt i Danmark, men efter som jeg ikke kan finde nogen i Danmark det sælger det, så er mit bud at det ikke er lovligt.

Jeg bestilte noget hjem fra England, og af en eller anden årsag betalte jeg ikke med kryptovaluta (yes, jeg er en idiot!) Og pakken ligger lige nu til told behandling.

Under "normale" omstændigheder hvor man selvfølgelig har betalt med krypto gælder den gyldne lærersætning - benægt, benægt, benægt

Men hvordan forholder jeg mig når nu sagen er som beskrevet, og jeg muligvis bliver kontaktet af (Lægemiddelstyrelsen? Politiet?)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2021 23:25 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Nogen gange slipper du med en advarsel, når det er lægemidler og ikke narkotika/psykoaktivt. Men du kan næsten ligeså godt benægte kendskab uanset. Det værste der kan ske er at de får en dommerkendelse og kigger på din konto og giver dig den samme bøde som du får hvis du bare erkender. Hvor længt du gider trække sagen handler jo om ting såsom viljestyrke, i retten er det politiet der skal bevise at du har bestilt varerne og det er ikke altid de får dommerkendelse ved små konfiskeringer. Vi kan jo ikke give dig garantier, men benægt benægt benægt gælder for det meste i forhold til ordensmagten og kemiske ulovligheder.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2021 23:32 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 dec 2005 14:32
Indlæg: 422
Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
Hvis det ikke er et "stof" der står på "liste a/b" så burde det gå igennem.
Det kan snildt være ulovligt at sælge det i Danmark, men lovligt at importere og besidde som privat person.
Men de skal nok have analyseret det før de frigiver det.

_________________
Nickname: Steve Holt!, Activities: Football, Quote: 'I'm out of here!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Drama, Quote: ‘See ya, suckers!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Food Services, Quote: ‘Study hard, guys — trust me.'


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2021 18:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 aug 2018 13:49
Indlæg: 14
Mange tak for jeres svar.

Til info, så ser det ud til at det er lovligt, når jeg tracker pakken, så står den nu som "på vej til levering"

Så bliver det bare spændende om de har taget noget til laboratorie analyse, og eventuelt hvor meget....det er en ret beskeden mængde i 2 små glas....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2021 18:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 aug 2018 13:49
Indlæg: 14
Hector Salamanca skrev:
i retten er det politiet der skal bevise at du har bestilt varerne og det er ikke altid de får dommerkendelse ved små konfiskeringer.



Får man egentlig besked hvis politiet får en dommerkendelse til at gennemgå ens bankkonti?
Jeg havde her for et par år siden en sag hvor de beslaglagde "noget" jeg havde købe.
Det var betalt med krypto, og foregået helt anonymt, så selvom jeg var rimelig nervøs da jeg talte med politiet i telefonen (hvor jeg naturligvis benægtede et hvert kendskab) så var jeg ikke synderligt nervøs efterfølgende.
De kontaktede mig også først næsten et år senere i e-Boks, om at de ikke kunne løfte bevisbyrden og frafald sigtelsen.

Der fik jeg aldrig nogen besked om de havde været inde på min konto og snage.

Der var også tale om en ret beskeden mængde som man ville få svært ved at argumentere for var til videresalg eller noget i den retning


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2021 23:16 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Flaskepost skrev:
Hector Salamanca skrev:
i retten er det politiet der skal bevise at du har bestilt varerne og det er ikke altid de får dommerkendelse ved små konfiskeringer.



Får man egentlig besked hvis politiet får en dommerkendelse til at gennemgå ens bankkonti?
Jeg havde her for et par år siden en sag hvor de beslaglagde "noget" jeg havde købe.
Det var betalt med krypto, og foregået helt anonymt, så selvom jeg var rimelig nervøs da jeg talte med politiet i telefonen (hvor jeg naturligvis benægtede et hvert kendskab) så var jeg ikke synderligt nervøs efterfølgende.
De kontaktede mig også først næsten et år senere i e-Boks, om at de ikke kunne løfte bevisbyrden og frafald sigtelsen.

Der fik jeg aldrig nogen besked om de havde været inde på min konto og snage.

Der var også tale om en ret beskeden mængde som man ville få svært ved at argumentere for var til videresalg eller noget i den retning


Jeg ved det faktisk ikke, men tror da at du finder ud af det hvis de kigger og finder noget bevismateriale. Tror også de skal oplyse om at de kigger, ligesom at de jo også fortæller dig det hvis at de kommer og roder din lejlighed igennem. Men det er rent gætværk :) Ellers kan du i hvert fald få informationen ved at søge om aktindsigt efterfølgende.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2021 15:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 aug 2018 13:49
Indlæg: 14
Det ser ikke en gang ud til at de har åbnet pakken.....dejligt at få sine ting!
Men jeg kunne egentlig godt have tænkt mig at finde ud af hvor lovligt det omtalte stof er at indføre....


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2021 16:10 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 sep 2006 21:46
Indlæg: 2857
Formentlig.. lovligt? Ligesom SARMs.. Men det er bare indtil det bliver ulovligt. Men jeg ved det ærligt talt ikke. Giv gerne svar tilbage om det peptid virker for dig, har godt selv kigget lidt på det.

_________________
Når du har lortesmag i munden, så tag en cola til bunden

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 feb 2021 11:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 aug 2018 13:49
Indlæg: 14
spaffeh skrev:
Formentlig.. lovligt? Ligesom SARMs.. Men det er bare indtil det bliver ulovligt. Men jeg ved det ærligt talt ikke. Giv gerne svar tilbage om det peptid virker for dig, har godt selv kigget lidt på det.



Jeg er ikke sådan faldet på halen over effekten.
Jeg bliver øm der hvor det er taget, øm i en 24-48 timer, og jeg er ikke helt sikker på hvor stor effekten er......desværre

Det er ellers købt ved en rimelig pålidelig forhandler, som har overvejende positive anmeldelser.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team