Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 aug 2025 21:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
MEGATRON

[iframe]http://www.fyens.dk/article/1235149:Indland-Fyn--Betjente--Christiania-er-spildte-kraefter[/iframe]

Ja det kommer vel ikke som nogen stor overraskelse, vi andre har vist det fra starten.

Interressant at ham panserbassen især lægger vægt på det hårde mentale pres der har været på betjentene - hvad så med beboerne der så ofte er blevet terroriseret og chikaneret af politiet blot for at bo på staden?

Relativistisk båthorn

Man ka' håbe at han ved at sige det har været hårdt for betjentene ka' få befolkningen til at ville kræve missionen standset. Den samme befolkning som jo ikke kærer sig om CA beboerne's ve og vel, gør det måske om betjentene. Så det ka' vi da ihvertfald håbe på.

Betjentene ka' dog gå hjem efter fyr-aften, det ka' CA-beboerne ikke. For dem er det 24-7 tortur, og de får garanteret ingen erstatning for det de er blevet, og bli'r, udsat for.

edit; jeg fik sagt VAR tortur, men missionen kører jo stadig så det ska' selvfølgelig være ER

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Hvad sagde jeg, og adskillige andre, blandt andet på dette forum :roll:
Hvornår begynder politikkerne at lytte til mine kloge råd :P

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Åndsamøbe skrev:
Hvad sagde jeg, og adskillige andre, blandt andet på dette forum :roll:
Hvornår begynder politikkerne at lytte til mine kloge råd :P

Ja, vi burde blive indkaldt til høring i folketinget før udarbejdelse af lovforslag. Det kunne spare samfundet mange økonomiske og menneskelige omkostninger.

Most of the physical world is unseen.

Relativistisk båthorn

Stå skole-ret for nazisterne, og gi' dem gode råd??? No way. Vi burde lukke folketinget i foragt for deres menneske-had, ikke spille deres spil og dermed anerkende deres magt.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

JEL skrev:
Stå skole-ret for nazisterne, og gi' dem gode råd??? No way. Vi burde lukke folketinget i foragt for deres menneske-had, ikke spille deres spil og dermed anerkende deres magt.

Det var ment ironisk :)
Jeg står ikke skoleret for nogen. Jeg bryder mig heller ikke særligt om folketinget, men de gasser ikke nogen... Endnu.

Relativistisk båthorn

Hitler gassede heller ikke nogen, men var nazist alligevel.
Teknisk set er nazisme nok ikke den rigtige betegnelse, men følelsesmæssigt er det hvad flertallet derinde pt er.

De pusser policen på fredelige borgere, pga noget så fredeligt som hash. De ser gennem fingre med at policen torturerer og chikanerer fredelige borgere, pga hash. En 16 årig pige fik revet sin arm af led, af policen, ingen blev straffet, ingen blev påtalt.

Fordi det er CA og hash, så er alle rets-regler sat ud af kraft, og tortur accepteret.

Kun dumme svin ka' acceptere den slags, og det er hvad flertallet af politikerne i folketinget gør.

Jeg er selvfølgelig ikke sur på dig arpheus :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

JEL skrev:
Hitler gassede heller ikke nogen, men var nazist alligevel.
Teknisk set er nazisme nok ikke den rigtige betegnelse, men følelsesmæssigt er det hvad flertallet derinde pt er.

De pusser policen på fredelige borgere, pga noget så fredeligt som hash. De ser gennem fingre med at policen torturerer og chikanerer fredelige borgere, pga hash. En 16 årig pige fik revet sin arm af led, af policen, ingen blev straffet, ingen blev påtalt.

Fordi det er CA og hash, så er alle rets-regler sat ud af kraft, og tortur accepteret.

Kun dumme svin ka' acceptere den slags, og det er hvad flertallet af politikerne i folketinget gør.

Jeg er selvfølgelig ikke sur på dig arpheus :)

Det er helt ok :) Du skal ud med det, jeg kender det :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
INGEN RETFÆRDIGHED INGEN FRED FØR DEN SIDSTE PANSER LIGGER DØD :D

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6OrafuBbVB8&feature=related[/youtube]

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Soma Juice skrev:
INGEN RETFÆRDIGHED INGEN FRED FØR DEN SIDSTE PANSER LIGGER DØD :D

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6OrafuBbVB8&feature=related[/youtube]

:D

Jeg tror det var Poul Henningsen der sagde, at hvis du ikke er kommunist når du er ung har du ikke noget hjerte og hvis du ikke er konservativ, når du er gammel har du ingen hjerne.

Konservativ skal her forstås som reaktionær og samfundsbevarende, modsat det revolutionære og samfundsomstyrtende. Min egen tolkning er, at samfundet skabes som et kompromis sådan ca. på midten af de to yderligtgående kræfter der hiver hver sin vej. Eller også er det bare min egen lidt kedelige (nærmest socialdemokratiske :shock: ) tolkning.

Fedt med de links der bliver postet i ny og næ. De er tit en god griner eller god inspiration :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
det er et ret provokerende statement for alle dem der stadig er kommunister... men han har ret folk bliver stille og roligt påvirket af samfundet.

Jeg synes så ikke der er særlige mange revolutionære der trækker samfundet i nogen som helst retning... hele folketinget pånær Ø er jo "konservative" i det at de at bevare kapitalismen.
Og de revolutionære vi har er ungdomshus tosser der bare er pisse sure, det eneste de kan er at male graffiti og slås med politiet. Som det så smukt kommer til udtryk i paragraf 119 tekster :D

Insane psychedelia user!

arpheus skrev:

Jeg tror det var Poul Henningsen der sagde, at hvis du ikke er kommunist når du er ung har du ikke noget hjerte og hvis du ikke er konservativ, når du er gammel har du ingen hjerne.

:roll:

Relativistisk båthorn

Hvad er paragraf 119?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: NørrebronX
Vold mod tjeneste mand i funktion

Medlem
Brugeravatar

Har politiet ikke flere gange i løbet af de sidste år, udtalt at det er spild at kræfter at være på staden?
Mener hvert fald jeg har læst det et par steder, og sådan noget.

Men det ufatteligt, de bruger så mange kræfter på, at være der ude, hvis de alligevel ikke synes det giver mening..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]