Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 maj 2024 03:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 14 feb 2009 20:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 aug 2005 16:08
Indlæg: 101
Prøv at læse denne artikel


http://www.rense.com/general79/brave.htm
"lidt stof til eftertanke"

Citat:
Joseph Goebbels said, " Propaganda must be able to be understood by even the most stupid members of society. Then you can make people believe that paradise is hell, and hell is paradise


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2009 23:28 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 aug 2001 01:01
Indlæg: 493
Geografisk sted: et eller andet sted
Uden at have læst dit link vil jeg gætte på at endnu en konspirations teoretiker ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 feb 2009 23:57 
Offline
Wiki Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 nov 2000 02:01
Indlæg: 1890
Geografisk sted: Vest for Roskilde
Det er en tekst der, uden at blinke, sætter 96% af alle danskere i bås som autoritetstro, konforme og selvbedragende slaver, der aldrig stiller spørgsmål ved noget som helst og blindt parerer enhver ordre. Totalt passive, blinde og hjernevaskede. Dette kan, ifølge forfatteren, bl.a. ses ved at alle danskere er tilhængere af EU, og at vores mad er dyr og af dårlig kvalitet, men at vi alligevel ikke klager over det. Danmark tilstand sammenlignes med "fagre nye verden"s dystopi. Længere nede er der kommentarer, hvor en læser gerne vil vide om der bliver tilsat Flour til drikkevandet i Danmark, da det kan være årsagen til at alle danskere er så passive. Flour får samtidig skylden for nazismens opkomst i 20'erne og 30'ernes tyskland.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 feb 2009 01:09 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 sep 2007 15:10
Indlæg: 681
Geografisk sted: Meget langt væk
Der tilsættes ikke fluor til drikkevandet i Danmark.:cheers:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 feb 2009 01:17 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 aug 2000 01:01
Indlæg: 1461
Geografisk sted: Sjælland
Herligt.

Helvede er da paradis?

Det er i hvertfald sådan jeg har det, når jeg spændt op i en Japansk bondage knude hver onsdag nede i klubben.

Nå, men jeg vil tilbage til mit aftenstudie af Marx akkompagneret med et forfriskende glas vand.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 feb 2009 04:10 
Offline
Site Webmaster
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2003 01:01
Indlæg: 3561
Rimelig typisk artikel på Rense.
Jeff Rense og hans folk er nogle numsehatte.

//NWO Agent.

_________________
"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 feb 2009 07:52 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 aug 2001 01:01
Indlæg: 493
Geografisk sted: et eller andet sted
Drupe hvis din udlægning stemmer overvens med indholdet, så er det jo bare folk der ikke er rigtig kloge der har skrevet lortet. Grunden til at vi har dyr mad er jo fordi at vi inden for EU sælger vores vare til kunstig høje priser, mens vi uden for EU sælger vores vare til kunstig lave priser...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 feb 2009 13:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 feb 2009 23:49
Indlæg: 59
Geografisk sted: Bunden af en Lyseblå SweetChiliSauce Flaske
Men samtidigt er danmark det gladeste land verden... Fordi befolkningen er så naive, kig på den gamle generation, det eneste de har at sige i samfundet er det de siger foran fjernsynt og ser TVavisen "JA! de der indvandere ødelækker jo også bare det hele!" sagde Mormor, "Hvofor?" sagde den unge 12år gammel dennis fra næstved, der sikkert ville vokse op og blive en "Brian" fordi han har set for meget fjernsyn med gangster rap og hollywood. "Jamen dengang jeg var ung..."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 feb 2009 13:36 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Hahaha, hold kæft en gang pis mand... Jeg har svært ved at forestille mig at han overhovedet har været i Danmark.

Citat:
Danish women and girls have with a few exceptions, become almost androgynous in appearance, and most are fiercely feminist in their views, actions and manners.


Kig i øvrigt engang på forsiden:
http://www.rense.com/

read it and weep...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2009 02:43 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 dec 2004 10:01
Indlæg: 2016
Alle artikler der starter med "What they don’t want you to know:" skal man som regel tage lidt let på.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2009 11:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 dec 2004 01:40
Indlæg: 1021
Geografisk sted: Right behind you...
Om shanti skrev:
Der tilsættes ikke fluor til drikkevandet i Danmark.:cheers:



Nu ved jeg ikke om du var sarkastisk, men her er lige det første link jeg fandt på google.
Der tilsættes flourid til vandet i danmark.

Se evt. også efter når i køber vand på flaske i supermarkedet. Halvdelen af producenterne tilsætte sodium flourid.

http://www.farumvand.dk/analyse.html

Citat:
Fluoride used by Nazis to sterilize inmates and make them docile. Fluoride a key dumbing down ingredient of Prozac and Sarin nerve gas -- poisons of choice for tyrant rats.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2009 13:06 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 mar 2005 13:10
Indlæg: 168
Geografisk sted: 1.347
Argh flouriden overtager vores hjerner!!! PÅ MED SØLVPAPIRSHATTENE!!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2009 13:59 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 apr 2007 10:46
Indlæg: 455
Geografisk sted: Ama'r
Når så det derfor jeg ikke er naiv, jeg drikker aldrig poste-vand kun vodka... der kan da meget vel være ´mange naive mennesker i Danmark, men selvom der har været lidt galt med noget kød engang imellem og nogle andre småting, så har vi det da fandens godt i forhold til så mange andre, så hvorfor skulle folk ikke være glade og tilfredse. Og ja der er meget manipulation men det er der med alting i begge retninger, så den eneste måde at afgøre ting på er vel at vælge det der føles rigtigt for dig og ikke hvad alle andre fortæller dig er rigtigt...

8)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2009 15:13 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Gider i ikke godt stoppe med alt jeres skøre konspirationspis?

DER BLIVER IKKE TILSAT FLUORID TIL DANSK DRIKKEVAND.

Hvis du ikke tror på den, så læs her hvad sundhedsstyrelsen skriver:
Citat:
I modsætning til flere andre lande tilsættes der ikke fluor til drikkevandet i Danmark.

Kilde: http://www.sst.dk/Forebyggelse/Miljo_hy ... evand.aspx

Xun > Når du nu finder data der viser at der er fundet fluorid-ioner i vand fra Farum vandværk, så skyldes det at fluorid naturligt forekommer i vand fra diverse salte vandet optager i undergrunden. Af samme årsag indeholder flaskevand også fluorid, da det stammer fra den kilde hvor vandet er tappet. Det er altså IKKE TILSAT.

I øvrigt er dit citat grebet ud af den blå luft. At fluorid er en komponent i Sarin og Prozac er ikke noget argument for at det skulle have en skadelig indvirkning på hjernen, fluor findes i masser af ting, personen du citerer har bare været meget selektiv for at få fluor til at fremstå som noget ondt ("Hey, nazisterne brugte det!"). Kulstof er også en vigtig bestanddel i nogen af de giftigste forbindelser man kender, men derfor er der jo ingen der dæmoniserer det.

Til trods for al hysterien omkring fluor i drikkevandet, så skal der altså væsentligt mere til end hvad der findes i normalt vand før det har negative konsekvenser (fluorose af knogler). I optager højst sandsynligt mere fluor ved at spise en skål salat end ved at drikke en liter vand.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2009 16:23 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 dec 2004 10:01
Indlæg: 2016
Fandme godt vi har jim fear, the #1 debunker! :D
Vi bruger dig helt seriøst her i kredsen til hvis vi er i tvivl om noget.. vi venter lige med at konkludere til vi har hørt dig ad! Haha :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2009 19:32 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 dec 2004 01:40
Indlæg: 1021
Geografisk sted: Right behind you...
jim fear skrev:
Gider i ikke godt stoppe med alt jeres skøre konspirationspis?

DER BLIVER IKKE TILSAT FLUORID TIL DANSK DRIKKEVAND.

Hvis du ikke tror på den, så læs her hvad sundhedsstyrelsen skriver:
Citat:
I modsætning til flere andre lande tilsættes der ikke fluor til drikkevandet i Danmark.

Kilde: http://www.sst.dk/Forebyggelse/Miljo_hy ... evand.aspx

Xun > Når du nu finder data der viser at der er fundet fluorid-ioner i vand fra Farum vandværk, så skyldes det at fluorid naturligt forekommer i vand fra diverse salte vandet optager i undergrunden. Af samme årsag indeholder flaskevand også fluorid, da det stammer fra den kilde hvor vandet er tappet. Det er altså IKKE TILSAT.

I øvrigt er dit citat grebet ud af den blå luft. At fluorid er en komponent i Sarin og Prozac er ikke noget argument for at det skulle have en skadelig indvirkning på hjernen, fluor findes i masser af ting, personen du citerer har bare været meget selektiv for at få fluor til at fremstå som noget ondt ("Hey, nazisterne brugte det!"). Kulstof er også en vigtig bestanddel i nogen af de giftigste forbindelser man kender, men derfor er der jo ingen der dæmoniserer det.

Til trods for al hysterien omkring fluor i drikkevandet, så skal der altså væsentligt mere til end hvad der findes i normalt vand før det har negative konsekvenser (fluorose af knogler). I optager højst sandsynligt mere fluor ved at spise en skål salat end ved at drikke en liter vand.


Det undskylder jeg, at jeg ikke læste godt nok på drikkevandet, men når man snakker om flaskevand er der en forskel.
Så vidt jeg ved er den naturlige forekomst af fluorid Kalium-Fluorid, og det som bliver tilsat flaskevandet er altså sodium-fluorid, som er menneskeskabt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2009 20:45 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2001 02:01
Indlæg: 3348
Geografisk sted: Danmark
Natriumfluorid findes skam også i naturen bare rolig.

Men hvis du er meget nervøs for at indtage fluor bør du ihvertfald ikke børste tænder med de fleste almindelige mærker tandpasta.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2009 21:48 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
xun skrev:
[Det undskylder jeg, at jeg ikke læste godt nok på drikkevandet, men når man snakker om flaskevand er der en forskel.

Se etiketten på Ramlösa; SVJV står den præcise fluoridmængde angivet, fordi den er højere end hvad man normalt ville finde i drikkevand på disse kanter.
xun skrev:
Så vidt jeg ved er den naturlige forekomst af fluorid Kalium-Fluorid, og det som bliver tilsat flaskevandet er altså sodium-fluorid, som er menneskeskabt.

Som Dr-D skriver findes natriumfluorid i naturen lige så vel som kaliumfluorid. Og om det er natrium- eller kaliumfluorid ville ikke gøre nogen forskel. De er begge ret letopløselige, og det er fluoridionen (F[sup]-[/sup]) som er interessant, natrium- og kaliumioner får vi i forvejen masser af.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2009 22:57 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 dec 2004 01:40
Indlæg: 1021
Geografisk sted: Right behind you...
Prometheus skrev:
xun skrev:
[Det undskylder jeg, at jeg ikke læste godt nok på drikkevandet, men når man snakker om flaskevand er der en forskel.

Se etiketten på Ramlösa; SVJV står den præcise fluoridmængde angivet, fordi den er højere end hvad man normalt ville finde i drikkevand på disse kanter.
xun skrev:
Så vidt jeg ved er den naturlige forekomst af fluorid Kalium-Fluorid, og det som bliver tilsat flaskevandet er altså sodium-fluorid, som er menneskeskabt.

Som Dr-D skriver findes natriumfluorid i naturen lige så vel som kaliumfluorid. Og om det er natrium- eller kaliumfluorid ville ikke gøre nogen forskel. De er begge ret letopløselige, og det er fluoridionen (F[sup]-[/sup]) som er interessant, natrium- og kaliumioner får vi i forvejen masser af.



Jeg sagde nu Sodium-Fluorid, og ikke kalium eller natrium, og hvad jeg har kunnet læse mig til, er det en syntese af NaF.

Citat:
Sodium fluoride is classed as toxic by both inhalation (of dusts or aerosols) and ingestion. In high enough doses, it has been shown to affect the heart and circulatory system, and the lethal dose for a 70 kg human is estimated at 5–10 g.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2009 22:58 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 dec 2004 01:40
Indlæg: 1021
Geografisk sted: Right behind you...
DR-D skrev:
Natriumfluorid findes skam også i naturen bare rolig.

Men hvis du er meget nervøs for at indtage fluor bør du ihvertfald ikke børste tænder med de fleste almindelige mærker tandpasta.


Nemlig : http://shop.duft-natur.dk/personlig_ple ... 91_da.html :D


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team