Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 23:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Relativistisk båthorn

Portuz skrev:
JEL skrev:
Personligt ville jeg ønske at policen ville ignorere politikerne's vanvittige ønsker om at føre narko-krig, og istedet la' fredelige mennesker være i fred istedet for at hetze dem i jagten på få gram hash. For jeg ka' sagten's forstår hvorfor de bli'r mødt med vold når de tropper op på CA med al deres hellige anti-narko volds-pis. Og selvom jeg ikke selv ville turde kaste en sten efter nogen, så har jeg ingen sympati med de betjente der kæmper narko-krig. De har squ selv bedt om det de får.

Hvordan har politiet selv bedt om det? Hvorfor mener du politiet har bedt om det? Hvordan kan det være du helt præcist mener politiet har bedt om det? Mener du virkelig de har bedt om det selv?

Ja, det mener jeg. Portuz, ta' og bliv voksen.

Start med at ta' 40 minutter af dit liv og se denne film:

http://video.google.com/videoplay?docid=6740927496079556199

Den er lavet af en modig fyr der hedder Jørn Balther, og viser det CA som jeg personligt er forelsket i.

Når du har set den, så er du velkommen til at tale med om at policen's indsats er helt iorden og acceptabel adfærd. Hvis du da stadig mener det til den tid.

Hvis du mener policen handler helt iorden og fint og fornuftigt i det du ser, så ska' du aldrig tale til mig igen.

Jørn har også lavet nogle flere film, som er virkeligt se-værdige, og som jeg ville ønske DR eller TV2 ville vise i deres fulde længde i bedste sende-tid (hvilket de dog næppe vil).

Denne:
http://video.google.com/videoplay?docid=-1112932850955983998

Og en kortere en (hvor der er rigtigt blod med, for dem der tænder på den slags, som jeg ved nogle militær-freaks og politivolds-elskere gør):
http://uk.youtube.com/watch?v=TUG_su9ym8s

Balther har også sit eget web-site, hvor man ka' købe disse film som DVD'er hvis man vil:
http://balther.dk/

Jeg er personligt meget dybt imponeret over hvor modig han er med sit kamera, og meget ked af at vi har et politi der opfører sig sådan som det ka' ses her. Jeg sad næsten og håbede at filmene var fiktion eller et skole-projekt's oplæg til en rigtig spille-film, men jeg tror de er ægte.

De bekræfter mit indtryk af at opgaven på CA for myndighederne udelukkende handler om at skabe så dårlig stemning at CA går i opløsning af sig selv. Det virker som om det er det der er hensigten med 'ordens-magtens' perverse opførsel.
Hvis ikke det er dét der er hensigten, så er det bare en række totalt af-stumpede personer der gemmer sig inde i de blå kamp-uniformer.

Portuz, du spør' så om de selv har valgt det, og ja det har de. Der er ingen tvang til at blive politi-betjent, og slet ikke til at blive en pervers volds-liderlig politi-betjent.
Der er endda job-mangel i danmark, og hvis de ville ku' de let få et job et andet sted, og formentlig også et bedre-betalt job.

Alligevel vælger de, måske afhængige af det sus det gi'r at køre udrykning (blå-blink feberen, som jeg ved mange indenfor den slags erhverv får med tiden) og komme ud for alle mulige 'sjove' situationer hvor de har lov-hjemmel til at gøre alle de spændende ting man ser i tv og film, som feks at skyde og køre hurtigt overfor rødt og slå på folk og ha' magt til at bestemme osv, at blive i jobbet og opføre sig som filmene viser.

Det er der ingen der tvinger dem til Portuz.

De er afhængige af det pis, præcis som de anklager mange af os for at være afhængige af narko. Deres afhængighed af spænding og vold går bare udover Uskyldige mennesker, mens vores hang til narko allerhøjst går udover os selv.

Du har selv sagt du er glad for militær og den slags, så jeg tror desværre ikke du vil ta' min post alvorligt eller at du vil forsøge at forstår hvordan det er at blive hetzet dag ud og dag ind på CA. Og det er sådan set helt iorden, for eftersom du har sagt du går ind for at man ska' føre krig mod bønder i afghanistan fordi de dyrker opium, så har vi 2 ikke noget tilfælles alligevel.

Men se filmene, og prøv så at sætte dig i de overfaldte's sted. Prøv at forestille dig at det er dig-selv der får hovedet smadret ned i gruset næste gang du er forbi CA for at købe dig lidt hash (hvis du altså nogensinde besøger CA)

Hvis du ingen problemer har med en så vanvittig hård fremfærd mod mennesker der kun gør den ene forbrydelse at de er ANDERLEDES end dig, så er du fortabt.

I et sandt FRIT og FRIHEDS-ELSKENDE land, så MÅ der være plads til at folk har ret til selv at vælge deres liv. Det ka' IKKE accepteres at man bruger psykiske ned-brydnings-tricks for at demonetere et helt mindre-tal bare fordi de ikke passer ind i nogle slipse-idioter's våde drøm om et paradis af beton-højhuse.

I filmene siges det at der er en del betjente der opfører sig ordentligt, og de er naturligvis helt fritaget fra min kritik. Men psykopaterne er ikke.

Hvis der er andre der læser denne tråd, og som har personlige erfaringer fra CA, så kom med dem så vi ka' få det sande billede frem.

CA's egen web-side har iøvrigt en artikel her som også taler lidt om hvor frygteligt det står til. Her er 2 quotes:

Citat:
Da vi senere sad i bussen, fortalte han mig, at betjentene flere gange havde kaldt ham for et narkobarn. Dette var en af de første dage jeg var i praktik, og jeg var rystet over at nogle betjente ikke så sig for gode til at chikanere børn.

Citat:
Filmen tegner meget realistisk det samme indtryk, jeg har af ungernes påvirkning under det massive politiopbud. Ungerne oplever i deres dagligdag ikke et demokratisk Danmark, hvor ytringsfriheden og den personlige frihed er en rettighed. De vokser op i noget, der mildest talt får deres nærmiljø til at fremstå som en politistat.

Det er BØRN de behandler på den måde. Finder du det iorden?
Enhver person der opfører sig sådan bør straffes hårdt.
Det er noget forbandet svineri og skal stoppes øjeblikkeligt.

Så hvis der er nogle journalister fra dr eller tv2 der læser med her, så er dette en bøn om at i får disse film vist i tv så folk ka' se hvilken opførsel der reelt finder sted. Og hvilken politik det er vores altid vel-talende pænt klædte politikere reelt står for.
Det er simpelthen for meget!

Fillmene viser også nogle af de dejlige ting CA har stået for i mange år. Alle de sjove og farve-rige indfald. Alle de vidunderlige frie ting der ikke finder sted i nogle af de 'skønne' beton-byggerier som vi ellers har så meget af i danmark. Bare 1 fristed må der fanme være plads til i dette forbandede perverse lede lorte-land.

Medlem

Godt stykke arbejde. Det gav mig et bedre indblik end jeg har fået ved mine en-dags ture til CA, så tak for link :)

Jeg kan slet ikke forestille mig hvor frustrerende det må være, at blive chikaneret for at være den man er, dag ud - dag ind.
Stakkels Christianitter, stakkels betjente :cry:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

JEL skrev:
Hvis du mener policen handler helt iorden og fint og fornuftigt i det du ser, så ska' du aldrig tale til mig igen.

Det er heldigvis mit eget valg voksne JEL :) Er du utilfreds er det dig der må gå.

JEL skrev:
Alligevel vælger de, måske afhængige af det sus det gi'r at køre udrykning (blå-blink feberen, som jeg ved mange indenfor den slags erhverv får med tiden) og komme ud for alle mulige 'sjove' situationer hvor de har lov-hjemmel til at gøre alle de spændende ting man ser i tv og film, som feks at skyde og køre hurtigt overfor rødt og slå på folk og ha' magt til at bestemme osv, at blive i jobbet og opføre sig som filmene viser.

Det er der ingen der tvinger dem til Portuz.

Det kan du have ret i JEL, men der er heller ingen der tvinger den modsatte part til at være provokerende. Du behøver ikke tro på alt du ser. Men ja selvfølgelig de civile er fredelige mennesker som bare vil alle det bedste.

JEL skrev:
JEL skrev:
Personligt ville jeg ønske at policen ville ignorere politikerne's vanvittige ønsker om at føre narko-krig, og istedet la' fredelige mennesker være i fred istedet for at hetze dem i jagten på få gram hash. For jeg ka' sagten's forstår hvorfor de bli'r mødt med vold når de tropper op på CA med al deres hellige anti-narko volds-pis. Og selvom jeg ikke selv ville turde kaste en sten efter nogen, så har jeg ingen sympati med de betjente der kæmper narko-krig. De har squ selv bedt om det de får.

Portuz skrev:
Hvordan har politiet selv bedt om det?

Endnu endnu en gang på gang er det lykkedes dig igen igen slet ikke at svare på mit spørgsmål men i stedet komme med en lang smøre på alt mellem 5 og 20 spørgsmål, hvordan kan du blive ved med at snakke videre i emnet? For at få stillet din egen lyst? Vi kan umuligt komme til noget konstruktivt når du bare køre videre i emnet, en ting ad gangen tak :)

Hvad jeg helst så var en video fra policens side, for så kunne vi begynde at snakke.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Den korte version: politiet ber selv om det fordi de hver dag tropper op og begynder at rage på folk.

Relativistisk båthorn

Portuz skrev:
men der er heller ingen der tvinger den modsatte part til at være provokerende. Du behøver ikke tro på alt du ser. Men ja selvfølgelig de civile er fredelige mennesker som bare vil alle det bedste.

Er det betjentene der træder ind i christianitterne's hjem, eller er det christianitterne der træder ind i betjentene's hjem?

Den provokerende part er squ altid den der træder ind i ANDRE folk's hjem uden at ha' fået lov.

Portuz skrev:
Hvordan har politiet selv bedt om det?

Det har de bedt om ved at opføre sig som fascistiske magt-liderlige respekt-løse svin der skader andre der ikke selv har bedt om det.

Portuz skrev:
Hvad jeg helst så var en video fra policens side, for så kunne vi begynde at snakke.

Og hvad forventer du at se i sådan en video?

Jeg spør' igen; hvem invaderer hvem? Hvem ønsker bare at bo i fred og ro? Og hvem er det der tropper op i kamp-uniform klar til vold? Hvem er det der tvinger sig ind på folk der ikke selv ønsker det, og generer dem og river 16-årige piger's skuldre af led?

Hvem er magt-psykopaterne?

Halugenlampe skrev:
Den korte version: politiet ber selv om det fordi de hver dag tropper op og begynder at rage på folk.

Ja, det var sådan jeg sku' ha' formuleret det. Godt skrevet halu :)

At rage på folk uden at ha' fået lov er vold-tægt. Og disse betjente burde behandles som man behandler den slags.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg slutter mig til dankdawg, han havde fat i noget i et tidligere indlæg. Pointless

Relativistisk båthorn

Og så si'r du at JEG ikke svarer på spørgsmål? :roll:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
okay off-topic JEL hvordan kan du blive ved med at lave så lange og dybtfølte indlæg altid !! lol jeg når aldrig og læse dem færdige hehe

men nice videoer giver et rigtigt godt indblik!

Relativistisk båthorn

@KingOfBongbong; fordi det handler om menneske-liv, og fordi danmark har en kriminel regering der ikke respekterer menneske-livet's Ubetingede værd.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Jeg syntes i ligeså stor grad at det er et problem at politikerne bruger ordensmagten til at "håndhæve" deres tiltag, håndhævet bliver det jo ikke en gang for hvad laver politiet egentlig derude... ik en skid. Ihvertfald ikke det, der fra politikernes side var meningen.. Det er imo ressourcesjusk, ikke sagt at jeg ønsker staden nedlagt, men er det ikke meningen at vi skal have 3 magtpiller fungerende uafhængigt af hinanden?

Administrerende Direktør
Brugeravatar

@ Portuz

JEL svarer jo sådan set på hvad du spørger om og Halugenlampe opsummerer det. At du så vælger at vende det døve øre til er der jo ikke noget at gøre ved.

Du bliver nødt til at forstå at der ikke er nogen objektiv tilgang til dette emne. Ligesom Balthers videoer er en samling af klip, der har været en tur igennem redigeringsrummet for at få sagerne til at se ekstra makabre ud, så vil en evt. politivideo være forherligende og beskytte/underbygge politiets arbejde.

Jeg vil gerne medgive at hashhandlen og pusherkulturen for nogle år tilbage havde nået et niveau hvor det var problematisk for omgivelserne. Der var begyndt at udvikle sig en ubehagelig stemning omkring Pusherstreet/Prinsessegade i nattetimerne og volden på f.eks. Nemoland eskalerede. Der skulle ske noget. Jeg vil ikke gå ind i diskussionen om hele Christiania-lovgivningen, men et faktum er at politiet håndhæver narkodelen på en måde, der er ekstremt provokerende for såvel christianitter som folk, der kan lide at bruge Christianias arealer og som du kan se tyer de til tider til vold for at trumfe deres vilje igennem. Som det er nu, og har været i de sidste par år, er det primært politiet, der gør Christiania og området omkring til et utrygt sted. De generer almindelige folk, der følger sig overvåget og åndet i nakken af dem. De forfølger drankere, misbrugere og andre skæve eksistenser, der før har haft et fristed på Staden og slæber dem gerne om på Refshalevej og anholder dem op ad Daginstitutionerne (Ja, jeg har arbejdet der).

Eksemplerne er utallige og Balthers videoer er med til at underbygge at det er en voldelig og provokerende ordensmagt, der hersker derude for tiden. Selvfølgelig er situationen ikke sort og hvid, og jeg mener bestemt ikke at det er i orden at kaste ting efter politet, men beviserne og erfaringerne taler bare for at der er noget rivruskende galt!

Men Portuz, kan du ikke forklare og argumentere for hvad der legitimerer politiets nuværende indsats? (hvis du altså mener det - det fremgår ikke tydeligt af dine indlæg).

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg har et familie medlem, som er politibetjent. Det er ikke lidt han har oplevet. Jeg vil ikke gå i detaljer, men respekt får han ikke fra mig når man hører de historier han har fortalt. Han har flere gange brugt vold, ikke uprovokeret, men som en slags lærestreg for at sætte sig i respekt, uden at være i nogen som helst fare. Jeg har ikke lyst til at dele detaljerne med jer, men selv ved jeg, at politiet ikke altid følger loven når de er ude i marken. Så er det dem der bestemmer, og hvis ikke er det deres konsekvenser der rammer folk.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]