Til dem, som stadig går og tænker på, hvad der skete d.11.sept 2001, og savner en
dybdegående undersøgelseaf facts, synes jeg, skal se denne film.
Det skal siges, at den understøtter idéen om, at Illuminati/The New World Order ikke blot eksisterer, men også står bag angrene 11.sept. 2001.
Men lad nu være med at tænke, åhhh bare en konspirationsfilm, for jeg er også selv skeptiker. Jeg vil blot gerne kende så meget til sandheden som muligt; og derfor leder jeg efter svar og deler dem ud, når jeg finder dem, så at sige.
NWO, eller illuminati, Kald dem hvad du vil, lad os blot sige Bush, Cheney, Rumsfeld, de store selskaber (Haliburton), våbenindustrien, bankerne osv. skulle ifølge denne film have en interesse i, at angrebene skete som de gjorde, uden at de gjorde NOGET for at gribe ind, og forhindre det. De ønskede at have et grundlag for at gå i krig -kort og godt.
Selvom dokumentarfilmen nogle gange refererer til Gud, -og der er nogle irriterende "breakere" hist og pist, så som "wake up", "Hello? Is anybody listening?" osv., mener jeg , at den stiller nogle ret afgørende spørgsmål og fører en veldokumenteret sag. Ment på den måde, at den er fyldt med tilbundsgående spørgsmål og svar.
Den er lavet (vil jeg skyde på) i
2002, idet den fortæller, at USA lige er gået ind i Afghanistan - så det er altså
før Irak-invasionen i marts 2003.
Mange af de ting, de fortæller i filmen, véd du sikkert allerede som dansker, men prøv at se den som en amerikaner, som er blevet 'brainwashed' af medierne. Her i Danmark hersker der -fornemmer jeg- en modstand mod Bush, og hvad han står for.
Jeg har i hvert fald ikke talt med ret mange, som kan lide hans udenrigs/ eller indenrigspolitik...!
Nu ligger det jo sådan, at der efter filmens tilbliven er sket endnu en ugerning fra USA's side (udover Afghanistan, hvor op mod 5000 uskyldige er blevet dræbt), nemlig invasionen i Irak. Det er ved at gå op for folk i den vestlige verden, at denne krig er sket på et usikkert grundlag, idet de jo aldrig fandt WMD i Irak.
Og flere og flere er begyndt at se negativt på Bush's beslutninger, også i USA.
Så bevar et åbent sind, og brug de par timer den tager at se.
FILMEN VARER 1:54:22
>9/11- The Great Illusion
Og nej, det er ikke Astral, som har fået mig til at poste denne film, det er sket af EGEN FRI VILJE! 
Peace
¤ Drumstick.