Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 22:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Til dem, som stadig går og tænker på, hvad der skete d.11.sept 2001, og savner en dybdegående undersøgelseaf facts, synes jeg, skal se denne film.

Det skal siges, at den understøtter idéen om, at Illuminati/The New World Order ikke blot eksisterer, men også står bag angrene 11.sept. 2001.
Men lad nu være med at tænke, åhhh bare en konspirationsfilm, for jeg er også selv skeptiker. Jeg vil blot gerne kende så meget til sandheden som muligt; og derfor leder jeg efter svar og deler dem ud, når jeg finder dem, så at sige.

NWO, eller illuminati, Kald dem hvad du vil, lad os blot sige Bush, Cheney, Rumsfeld, de store selskaber (Haliburton), våbenindustrien, bankerne osv. skulle ifølge denne film have en interesse i, at angrebene skete som de gjorde, uden at de gjorde NOGET for at gribe ind, og forhindre det. De ønskede at have et grundlag for at gå i krig -kort og godt.
Selvom dokumentarfilmen nogle gange refererer til Gud, -og der er nogle irriterende "breakere" hist og pist, så som "wake up", "Hello? Is anybody listening?" osv., mener jeg , at den stiller nogle ret afgørende spørgsmål og fører en veldokumenteret sag. Ment på den måde, at den er fyldt med tilbundsgående spørgsmål og svar.

Den er lavet (vil jeg skyde på) i 2002, idet den fortæller, at USA lige er gået ind i Afghanistan - så det er altså før Irak-invasionen i marts 2003.

Mange af de ting, de fortæller i filmen, véd du sikkert allerede som dansker, men prøv at se den som en amerikaner, som er blevet 'brainwashed' af medierne. Her i Danmark hersker der -fornemmer jeg- en modstand mod Bush, og hvad han står for.
Jeg har i hvert fald ikke talt med ret mange, som kan lide hans udenrigs/ eller indenrigspolitik...!

Nu ligger det jo sådan, at der efter filmens tilbliven er sket endnu en ugerning fra USA's side (udover Afghanistan, hvor op mod 5000 uskyldige er blevet dræbt), nemlig invasionen i Irak. Det er ved at gå op for folk i den vestlige verden, at denne krig er sket på et usikkert grundlag, idet de jo aldrig fandt WMD i Irak.
Og flere og flere er begyndt at se negativt på Bush's beslutninger, også i USA.

Så bevar et åbent sind, og brug de par timer den tager at se.

FILMEN VARER 1:54:22
>9/11- The Great Illusion

Og nej, det er ikke Astral, som har fået mig til at poste denne film, det er sket af EGEN FRI VILJE! :D

Peace
¤ Drumstick.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I dine sko
Nu må det da snart have en ende... :P
Hvad med et Fuck hvor er jeg konspirationsteoretiker-forum?

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
rosvall skrev:

Eller bare et "Fuck, jeg er en naiv idiot" forum?

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

http://www.popularmechanics.com/science ... 27842.html

her bliver alle 9/11 myterne aflivet. Læs det inden du ser filmen.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Ja.. Læs på siden først.. Også se filmen bagefter..!
Jeg gjorde det så i omvendt rækkefølge, men må satme indrømme at den documentar film fangede mig.. Og der er MANGE ting i filmen som efter min mening stort set ikke kan bortforklares...
Sys i skal se filmen, og komme med jeres mening bagefter!
ikke inden..

Titel:
Medlem

Prøv at se om du kan få disse to billeder til at passe sammen??

Det første billede er fra popularmechanics

http://www.popularmechanics.com/science ... page=6&c=y

Det er det 3 billede. Det er også her

http://fotoupload.dk/files/print_img.php?fil=2093

Kik rigtig godt på det og bagefter på dette billede

http://fotoupload.dk/files/print_img.php?fil=2094

Som er af en Boeing 757. Det var sådan en som fløj ind i pentagon.

For mig at se, har det stykke aldrig sat på en Boeing 757 som popularmechanics siger det har. Det er simpelhen for tyndt til at være en del af flyet. Der er simpelhen for meget rødt maling til at det kan passe på flyet.??

Titel:
Medlem

Du har helt ret raunholt imo... Også underligt at det er den eneste "brugbare stump" man har fundet af flyet der fløj ind i pentagon...
Også mystisk at der kun er offentliggjort 2 billeder af det fly, der fløj ind i pentagon, eftersom pentagon nok er verdens mest overvågede bygning..

Titel:
Medlem

3 x pentagon på bare 2 linier... flot af mig.. ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Citat:
Der er simpelhen for meget rødt maling til at det kan passe på flyet.??

Du mener simpelthen at ALLE fly af en bestemt type er farvet ens? Eller misforstår jeg noget

Og her gennemgår en af nettets største konspirationsteori sider myten om pentagon, og de kommer frem til at det er et fly:
http://www.abovetopsecret.com/pages/911 ... dence.html

Titel:
Medlem

Citat:
Der er simpelhen for meget rødt maling til at det kan passe på flyet.??

Du mener simpelthen at ALLE fly af en bestemt type er farvet ens? Eller misforstår jeg noget

Nej det er ikke ALLE der har samme farve, det kommer and på hvilket flyselskab der ejer flyet. Men de fly der fløj ind i PENTAGON og WTC var American Airlines fly. De optagelser der er af angrebet på WTC, de to fly ligner meget det fly på billedet.

Jeg skal heller ikke kunne sige, om alle American Airlines 757 fly ser ud som på billedet. Men de fleste SAS fly ligner da hinanden i farve/design

Hvis man søger på google på boenig 757 (billeder), så kommer der en masse billeder af boeing 757 i mange forskellige farver, og jeg har i nu ikke fundet en der passer med vragstumpen på billedet

Citat:
Og her gennemgår en af nettets største konspirationsteori sider myten om pentagon, og de kommer frem til at det er et fly:

Det kan godt være at det var et fly der ramte Pentegon, men jeg kan bare ikke få vragstumpen til at passe med et fly!!. Den vragstump kommer ikke fra en Boeing 757, det kan jeg simpelhem ikke tro på.

Den kommer i hver fald ikke fra fly konstruktionen, det er den alt for tynd til. Har du nogen sinde set metal blive krøllet af på det måde??, hvis du har, så må du gerne poste et billede af det. Hvis du kikker efter, kan du se lyset igemmen matrialet så tyndt er det!!

Titel:
Medlem

Citat:

http://www.abovetopsecret.com/pages/911 ... dence.html

Magnun.. inden du udtaler dig, syntes jeg du skulle prøve at se filmen som drumstick henviser til... det er kun et enkelt, ud af et hav af beviser... imo

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
dankdawg & rosvall:

Det eneste, jeg beder jer om, er at se filmen helt til ende, inden I overfuser folk...
Jeg VIDSTE I ville komme med sådanne kommentarer. Slap af - jeg er ikke konspirationsteoretiker, (selvom jeg har været), jeg vil blot gerne se mere af det store billede --fjerne skyklapperne, kan man sige!
:!:
I må da også sidde med nogle spørgsmål om 9.11! Meget af det information, som bliver præsenteret i filmen, er ikke til at ignorere eller bortforklare.

Se iøvrigt dette indslag, hvor (ja) Alex Jones er på besøg med kameraholdet ved Ground Zero - og også her får støtte og opbakning af andre amerikanere, som heller ikke lader sig manipulere.

http://www.sacredcow.com/media/source/a ... 11_vox.wmv

Senest rettet af Ðrumstick 22 dec 2005 03:35, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Medlem

Jeg har lige set hele filmen og de fly der bliver vist ligner på en prik sådan et fly som jeg postede et billede af.

Kan ses 25 minutter inde i filmen.

Popular mechanics ?? (The Hearst Corporation)

http://911research.wtc7.net/essays/pm/

http://www.cjr.org/tools/owners/hearst.asp

http://www.zpub.com/sf/history/willh.html

William Randolph Hearst [1863-1951]
("You furnish the pictures and I'll furnish the war.")

Citat:
Hearst upset the left-wing in America by being a pro-Nazi in the 1930s and a staunch anti-Communist in the 1940s.

Alså Popular mechanics er ejet af et stort internationalt multimedia selskab!!! (The Hearst Corporation)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
dankdawg skrev:
rosvall skrev:

Eller bare et "Fuck, jeg er en naiv idiot" forum?

Glemmer du at jeg havde ret iforhold til min forudsigelse om Islam/Jihad?

Kort efter at det skete den 11 9 da jeg var i militæret kunne jeg godt se hvor det bar hen, var imod Bush men begyndte at ændre lidt opfattelse indtil jeg igen kom på bedre tanker, dengang lyttede jeg til min far lidt for meget.. Men min forudsigelse om Irak var også korekt at det ville starte en terror bølge...

Lad os nu se om det med hensyn til de onde broderskaber og den zionistiske lobby ikke også er korekt jeg plejer at kunne følge et spor

Du selv har ikke kommet med noget Danq så derfor må det betyde at du selv er naiv og godtroende

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Drumstick skrev:
Slap af - jeg er ikke konspirationsteoretiker, (selvom jeg har været), jeg vil blot gerne se mere af det store billede --fjerne skyklapperne, kan man sige!

Beklager, men når man begynder at tage konspirationsteorier seriøst, så er det netop at man har taget skyklapperne på. Efter jeg havde set Oliver Stones film om mordet på JFK, var jeg også ret sikker på, at der var noget lusket - okay, i modsætning til hvad Astral nok ville have konkluderet, så var jeg overbevist om at den del der involvereede Lyndon B. Johnson og CIA var rent bull - men så for ganske nyligt, så jeg en dokumentar der tilbageforklarede alle myterne. Hurra for det!
Selvom alt måske ikke kan forklares om 9/11 på nuværende tidspunkt, så hæfter jeg mig ved, hvad der forekommer mest sandsynligt - og det er næsten altid den mest ligetil forklaring.

Drumstick skrev:
Se iøvrigt dette indslag, hvor (ja) Alex Jones er på besøg med kameraholdet ved Ground Zero - og også her får støtte og opbakning af andre amerikanere, som heller ikke lader sig manipulere.

Jeg har set nogle klip med Alex Jones fra hans egen hjemmeside Prisonplanet.com, og hvis jeg skal være helt ærlig, så fremstår manden som en galning. Det undrer mig ikke det mindste, at han bliver arresteret flere gange i løbet af en film, for han er den type, der gør folk bange for hvad han monstro kan finde på. Er næsten overbevist om, at han er maniodepressiv eller har en stærkt galoperende hashosykose.

mvh. Psyko

Titel:
Medlem

Citat:
Beklager, men når man begynder at tage konspirationsteorier seriøst, så er det netop at man har taget skyklapperne på

Du mener alså at ALLE konspirationsteorier er = LØGN???

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

(sorry Psyko ved godt spørgsmålet er rettet mod dig, men vil også godt svare på det, da jeg har det som dig)

Jeg mener personligt ikke at ALLE er løgn.. Men ca. 99,9% er.. Og langt de fleste er opstået i en eller anden koger af hos en eller anden skizofren gut..
Echelon er et meget godt eksempel på en konspiration der rent faktisk viste sig at være sand..

Men tænk på alt det lort de forskellige folk/forummer lukker ud.. Chemtrails, kz-lejre i USA til amerikanere, hemmelige undergrundsbaser med aliens, atlantis, tidsmaskiner, højt udviklede kulturer for 100.000 år siden osv osv..

Titel:
Medlem

Citat:
Men ca. 99,9% er.. Og langt de fleste er opstået i en eller anden koger af hos en eller anden skizofren gut..

Alså fordi en Alex Jones er skizofren og lider af en hash phykose, er jo ikke ensbetydene med at alle der fremsætter en konspirationsteori er fuld af løgn. Det er godt nok en generalisering der gør noget, må jeg nok sige.

Citat:
Men tænk på alt det lort de forskellige folk/forummer lukker ud.. Chemtrails, kz-lejre i USA til amerikanere, hemmelige undergrundsbaser med aliens, atlantis, tidsmaskiner, højt udviklede kulturer for 100.000 år siden osv osv..

Ja jeg vil godt give dig ret i, at der er rigtig meget lort ude på nettet og man skal kikke sig rigtig godt for. Men 99.9% er så godt som fuld tillid og når jeg tænker på hvor mange gange jeg er blevet fyldt med løgn fra politikerne side så ved jeg sku snart ikke hvad jeg skal tro på.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har efterhånden læst på mange sider, og jeg mene stadig at 99,9 % af det er lort. Og de fleste virker sgu lidt skizo.. Eller bare usandsynligt naive..

Hey ham der john titor siger han er fra fremtiden så må det jo passe :?

Teorierne er facinerende, og god underholdning men jeg ser det ikke som mere end det.

Og ja politikere lyver også. Men det er ofte lige så nemt at gennemskue som konspirationerne. Altså bare fordi politikere lyver betyder det ikke at konspirationsteorierne er sande..

Titel:
Medlem

Citat:
Hey ham der john titor siger han er fra fremtiden så må det jo passe

Nu ved jeg ikke hvem john titor er, men det der lyder godt nok sygt, det vil jeg godt give dig ret i, manden må jo være syg :lol: :lol:

Citat:
Altså bare fordi politikere lyver betyder det ikke at konspirationsteorierne er sande..

Nej bestemt ikke men når politikerne lyver (mange gange :lol: ) hvad skal man så tro på??. De er syge i hovedet de fleste politikerne :lol: :lol:

Der er ikke fejet noget ind under gulvtæppet!!!!!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]