Om ændringer i vores samfund i ' terror-bekæmpelsens' navn:
Som nogen af jer ved, foretager USA og også andre regeringer i disse år hårde indgreb mod ytringsfrihed og menneskerettigheder mod civile i "kampen mod terrorisme".
- I USA sker der en sammensmeltning af Militær og politi, som blindt følger ordrer fra højere sted, og som håndhæver -ikke borgernes rettigheder- men den magtfulde elite's ordrer.
Nogen kalder det et led i en plan mod en New World Order (det kaldte George Bush SR det allerede i 1991 -ironisk nok på d.11.sept, 1991), som skal styre og kontrollere hele planeten.
Nogle konspirationsteoretikere mener, at en mindre elite (bestående af rige, magtfulde, hvide mænd) med links til frimurer-ordner, styrer verden... Hemmelige broderskaber eksisterer skam, og tæller bl.a. så prominente herrer som Bush Sr og Jr., Bill Clinton, John Kerry, Henry Kissinger, Donald Rumsfeld, Dick Cheney...osv.osv.. Som du kan se både demokrater og republikanere. Men også andre magtfulde folk, ikke blot i det politiske liv, men også indenfor multinationale selskaber såsom Pepsi, IBM, Shell, m.fl. er medlemmer. Hvad disse folk diskuterer bag lukkede døre, kan vi kun gisne om. Broderskaberne går langt tilbage i historien ,og det vil tage for lang tid at gå i dybden med her. Spørg Astral. Men jeg kan sige, at de har stor magt og indflydelse på, hvordan verden ser ud idag. Og at de eksisterer -men sjældent bliver nævnt i medierne - netop fordi medlemslisterne også omfatter folk i toppen af medie-koncernerne - eksempelvis Reuters. Dermed kan de holdes hemmelige.
Du tænker måske at det hele er konspirationsteori, og det kan jeg udmærket forstå... Jeg synes også selv at det er for langt ude.
Jeg har bare læst og set så meget samstemmende om dette emne nu, fra uafhængige kilder, at der må være hold i nogle af disse ting. Der er ikke røg uden en brand...
Realiteten er, at denne forvandling til et Big Brother samfund, hvor alle borgere er overvåget og hvor vi ikke har de samme rettigheder som før, er ved at blive skabt. Hvis vi bare stiltiende accepterer dette, vil vi langsomt -også i lille uskyldige Danmark- bevæge os i denne retning. Du har sikkert hørt Fogh tale om en terrorpakke, som skal indføres i Danmark... Den vil bl.a. give større beføjelser til PET og Politiet - eksempelvis overvågning af 'potientelle terrorister' og konfiskering af personlige ejendele. Men kan alle ikke være potientielle terrorister?
I USA gennemførte Bush "The Patriot Act" efter 9/11. Se evt. her, hvis du vil vide, hvad den går ud på,
http://video.google.com/videoplay?docid=-4351344447941413451&q=microchip. Patriot Act forkastede dele af den amerikanske forfatning (The Constitution), og har medført, at myndighederne i USA frit kan ransage en persons hjem -alene på en begrundet mistanke- og uden en dommerkendelse.
Bush har også indført verdens mest omfattende overvågningsprogram i USA, som kan opsnappe alle emails og telefonsamtaler. Dette fik kun en mindre notits i danske medier. Men alt dette bliver gjort i efterdønningerne på 9-11 og befolkningen får blot at vide, at det er til deres eget bedste - at det er for deres egen sikkerheds skyld... ! Som bekendt er
frygt et godt redskab til at kontrollere en befolkning, se bare på hvordan Hitler fik overbevist det tyske folk om at jøder var fjenden. Idag i Amerika bruger Bush blot Islam, men det er den samme form for propaganda han udsætter sine landsmænd for. Det værste er, at de ikke selv kan se det, og at mange her i landet heller ikke kan se det!!
Kan du?
Andre indgreb såsom implantering af mikrochips med al information om den pågældende person, er ikke science fiction. Nogle få amerikanere (forsøgskaniner) har frivilligt ladet sig pode med en sådan microchip - hvorfor? Så de bedre kan hjælpe Regeringen med at bekæmpe terrorisme. Jeg kender ikke til de pågældende personer's IQ, skal jeg lige indskyde.
Også ID-kort (i Danmark kaldet Borgerkortet) vil blive indført i alle lande.
Dette kort skal identificere og rumme omfattende oplysninger om dig som person, og skal fremvises på forlangende til politi eller myndigheder.
I starten vil det være frivilligt (-det vil blive lanceret som en fordel for dig som borger), og senere vil det blive indført ved lov, at alle bærer sit IDkort på sig konstant. (Se evt. dette website, som advarer om det.
http://www.no2id.com)
Welcome to the police state FILM
Denne undergrundsfilm tager emnet aldeles seriøst, og du vil i filmen se billeder, som ikke slipper ud til mainstream media.
Fortæller bla. om episoden i byen Waco, Texas, hvor myndighederne stormede en civil bygning, skød på beboerne og til sidst stormede den med tanks og C2 Gas.
Den viser også, hvordan demonstranter bliver fjernet v.hjælp af knipler og tåregas. Hvordan bannere og badges bliver konfiskeret af politiet, ved en demonstration mod World Trade Organisation. ( WTO er dem, som sørger for at øge afstanden mellem rige og fattige lande i verden, i stedet for at mindske den).
Heldigvis er folk ved at vågne op og indse, at vi skal stille spørgsmålstegn ved myndighederne, også her i Danmark.
Det er både vores pligt og ret i et 'demokratisk' samfund.
Jeg ønsker i hvert fald ikke, at vi skal bevæge os mod et Big Brother scenarie, hvor staten ved alt om borgerne, hvor vi har begrænset ytringsfrihed og menneskerettighederne er ophørt med at eksistere.
Welcome to the Police State:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5169251572356055602