Odden skrev:
www.protestsange.dk
Hvad sker der lige for folk. Har vi virkelig mistet al fantasi? Kan vi ikke acceptere den tid vi selv er i, istedet for at håbløst klamre os fast i en nostalgisk følelse af en protest der var engang?
Hvis folk virkelig vil protestere, og skabe noget nyt.. hvorfor skaber folk så ikke noget nyt?
Jeg synes alle de sange er kedelige, de er alt for gennemhørte...
Nå, men til dem der synes sådan noget bras er godt. Værs'go'
Jeg synes, det er fint at der er lavet en plade med protestsange... For det er -efter min mening- en kunstners 'pligt' at skildre og kritisere sin samtid.
Derfor -Odden- synes jeg ikke bare, man skal acceptere den tid, man lever i, for hvis du ikke véd det, er Verden ret fucked up...!
Problemet er, at de ikke har lavet
nye protestsange, men blot taget de gamle og lavet nye versioner! Det er sgu lidt letkøbt.
Og Ataf, jeg har masser af respekt for den mand, men "25 minutter endnu" er
urørlig! Så kan det godt være, han har fået en fiks idé til at lave sin egen version, men hvis det skal gøres, skal det gøres ordentligt. Og den smagsprøve man får på websitet af Ataf's version er forkølet, for ikke at sige en hån mod Dissing. Nogle københavnere ejer ikke skyggen af selvkritik, og det tror jeg er faktoren, som spiller ind i Ataf's tilfælde. Dét kombineret med tidspres, for at få pladen færdig.