Ligegyldigt om man er kristen, atheist, budhist eller whatever, så man kan gå ind på denne udmærkede side
http://www.jesus-is-savior.com/False%20 ... part_2.htmMan skal dog være parat til at sortere lidt, men når man lægger alt sammen så er det isnende...
Jeg ved godt det kan lyde lidt mærkeligt, men giv det en chance og læs det igennem, evt. et par gange, så kan man bagefter give sin egen mening til kende
Jeg er ikke i tvivl om at der findes magtfude familier og elitære forsamlinger af grupper med mennesker som ønsker at konspirere og dominere over masserne...
Men naturligvis er vi ikke helt uvidende om dette, især ikke i gør en indsat til at klargøre nogen af grundene til at der er så meget phåcked up i samfundet, men ikke desto mindre så er vi intelligente nok til at kunne se sammenhænge, problemet er nok mere også at nogen simpelthen ikke vil se sammenhængene, om man tror på ånder er sådan set heller ikke afgørende for at man tror på hovdpunkterne af sidens påstande (som forøvrigt bakkes op af diverse + tidligere medlemmer)
Du behøver ikke tro på ånder for at tro på en sammensværgelse, blot på at der FINDES folk som tror på ånder og som kan være fanatiske nok til forsøge at styre verden udfra deres 'føreres' plan, dvs. de onde ånder som også nævnes i forbindelse med Babylon (området omkring Irak)
Mærkelige sammentræf..
Eller også er tingene bare ikke tilfældige (min tese)
Grunden er fanatisk vanvid og demonologisk hedenskab
Lige gyldigt om man tror på den slags, så er der magtfulde mennesker som gør
Giv jeres mening til kende (EFTER i har læst siden/link)
Hva tror i der foregår og som almindelige mennesker ikke må få at vide?
Mvh. Astral