Ang. HST's død:
Jeg må da indrømme, at jeg havde samme tanke umiddelbart efter HST's død. Nogen må have slået ham ihjel, fordi han havde stukket næsen i noget, han ikke skulle have gjort. -Jeg har læst nogle af hans bøger, og han lagde ikke fingre imellem, når han lagde hårde facts på bordet om Bush regeringen (Læs hans bog"Kingdom of Fear"), så det er ikke utænkeligt. Men set i bakspejlet tror jeg egentlig, at jeg havde disse tanker, fordi jeg ikke kunne forstå og acceptere hans død.
Idag har jeg fået noget tid til at få ro i sindet over hans bortgang, og før jeg har set konkrete beviser, hælder jeg nu til teorien om at han skød sig selv; regulært selvmord.
Man må sige at the Duke gik ud med et brag.
Efter hans eget ønske, arrangerede hans kone begravelsen: Hans aske blev skudt af fra en kæmpestor kanon... Læs topic'et andetsteds (mener, den ligger i "Generelt".)
R.I.P. Hunter S Thompson
Ang. WTC:
Har læst andre artikler på nettet end dem Astral omtaler her, angående at World Trade blev detoneret nede fra i samme øjeblik som flyene ramte. Om det er sandt eller ej - det er op til én selv at finde ud af. Jeg ved, ikke desto mindre, mange andre ting om 11.sept. - som er dokumenterede: Bl.a.
- at Bin Laden familien (som den eneste) fik frit lejde til at flyve fra New York senere på dagen d.11.9.2001
- At Bush er ret upåvirket, da han får besked om angrebene på USA. Han virker ikke det mindste panikslagen, foruroliget eller rasende. Han sidder helt roligt i adskillige minutter og lytter videre til børnene, som læser op. -- At forsvarsministeriet havde kendskab til flyenes angreb, men valgte ikke at gribe ind.
(m.m.)
mvh
Drumstick
(EDIT - senere på aftenen:) Jeg har lige fundet og hørt dette 15 minutters telefon-interview med Hunter S, optaget i august 2002. Her fremlægger han sine teorier, og jeg må sige, at efter jeg har hørt interviewet, er jeg igen i tvivl om, hvorvidt Hunter begik selvmord, eller snigmyrdet. Jeg
har læst HST's bog fra 2002, "Kingdom of Fear", som han omtaler i interviewet. Da jeg læste den tænkte jeg også - han er ikke bange af sig, kritisere Bush's agenda på dén måde!
I interviewet siger han selv, at hvis han skulle komme noget til som følge af sine udtalelser, ville det være i kampen for ytringsfriheden i USA.
Lyt her:
http://www.libertythink.com/HST911insidejob.rm )