Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jun 2025 08:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens, Danmark
Kære alle, jeg har igennem tiderne lært utroligt meget af psychedelia.dk. Bl.a. hvordan jeg ikke skulle ende ud i et misbrug, og med hjælp fra de vidunderlige, vidende og venlige personer herinde, har jeg i dag et godt og afbalanceret forhold til stoffer, og deres rekreative virkning.

Jeg savner dog en ting, og jeg forstår godt den er forbudt her inde.
Nemlig diskussion og snak om sites med salg af diverse stoffer, og snak om stoffernes virkning.

Ville noglen af jer opponere mod, at jeg startede et forum, hvor det var tilladt at udveksle erfaringer med online-drugstores, diskutere hvilke stoffer der giver den bedste ”buzz”, og i det hele taget snakke om alle de ting man normalt ikke må diskutere her.

Er der nogen der ville opponere voldsomt imod det?
Er der nogen der ville synes, det var en god ide?
Er der nogen er der ligeglade?
Er der nogle lovmæssige krav der gør, at det kan være en dårlig idé for mig at gøre.
Andre meninger og erfaringer modtages meget meget gerne.

Hvis ikke der er det store modstand, vil jeg gå i gang med at lave sitet – jeg har allerede domænet – ”Flying High” :-)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Hvis det var en offentlig side, ville den jo nok fremskynde processen der hedder 1) stat finder butik, 2) stat lukker butik, evt med et 1,5) stat har kontrol over butik der modtager ordrer i en evighed hvorefter stat stille og roligt finder vedkommende købere.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
og 3 så kommer der sårn et fine lille banner her:
Billede

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Begge ovenstående forfattere har fat i den lange ende...det eneste der kommer ud af lave sådan et site er at de pågældende butikker bliver lukket. Bad idea.

Det er som sådan ikke forbudt at diskutere stoffernes virkning her på Psychedelia, men det kræver at man gør det på en ordentlig måde.
Jeg tror ikke, der er noget problem i at spørge folk hvad det bedste opiod f.eks er, og bede folk om at argumentere for lige præcis deres favorit. Hvad vi ikke ønsker, er de dér "hvilke-kiks-bliver-man-mest-ramt-af"-tråde.

mvh. Psyko

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

ThirdEyeFlood skrev:
og 3 så kommer der sårn et fine lille banner her:
Billede

Mjaaa det er da et argument, men det butik jeg handler hos, er bare en google-søgning væk. Hvorfor lukker de så ikke den? Fordi den ligger i Panama og Pakistan, hvor ovennævnte "flag" ikke har nogen juridistiktion.

Jeg syntes det kunne være rart med et sted, hvor jeg kunne stille soørgsmålet "er der nogen der ved hvor man kan få Ritalin og andre sjove stoffer", og måske lære nogen at kende, så jeg kunne købe noget amf og coke.

Men du har måske ret. Jeg opretter nu siden alligevel, så kan diskutionon køre i mellemtiden, og så kanvi bestemme om den skal "op eller ned" :)

I øvrigt kunne det jo bare være en portal, der findes jo masser af krypterede chatprogrammer, og dem kunne man så benytte når man skulle snakke "alvorligt" :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

måske ikk men de har nu tendens til at vise flaget på steder der diskuterer kilder uanset hvor eksotiske steder kilderne så end sender fra...og de buster faktisk også selvsamme kilder til tider har jeg hørt..
Men firmaerne er da sikkert også legit nok hvis du bor i Pakistan eller andre steder hvor de substanser du køber er lovlige.
men go ahead og sørg for SSL og andet sikkerhedsgøjl og lad være med at poste link til den på et offentligt board

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nu hvor du har gjort opmærksom på det herinde, er ideen ikke særlig god længere... :P

Titel:
Medlem

Mhmm, hvis din butik er en enkelt google-søgning væk, hvorfor så oprette en side om det?
Problemet er jo også, at hvis du promoverer en bestemt webshop på en dansk side, så har toldere og politi en rimelig god idé om hvilke afsendere de evt. skal tage stikprøvekontrol af...

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Måske ville det have været en god idé hvis ikke du havde skrevet om det på en åbent forum, hvis du kunne finde ud af lave noget ordentligt sikkerhed, hvis man kun kunne joine hvis man blev inviteret...

Vi er nok nogle brugere herinde der kender/kendte et forum der kørte netop sådan. Og jeg tror vi alle kan blive enige om at det ville være ok hvis det kørte sådan. Men det tror jeg slet ikke du kan finde ud af TommyKnockers (ikke at jeg selv kan...)

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
tommyknockers skrev:
Mjaaa det er da et argument, men det butik jeg handler hos, er bare en google-søgning væk. Hvorfor lukker de så ikke den?

Fordi det først er når ekstra bladet finder ud af at den eksisterer, og laver en 3-siders sensationsskræmmeartikel, at der bliver lagt et pres på politikerne fra hr. og fru. danmark for at få lukket butikken. Politikerne sidder jo ikke selv og søger efter narkosider, de har i travlt med alle mulige andre vigtige ting som fx. at sidde i en sal og skiftes til at svine hinanden til fra en talerstol.

Titel:
Medlem

At opretholde et anonymt og samtidig krypteret og lukket system er jo næsten umuligt. Du skal føre 100% kontrol med hvem der har adgang, og det er ret så svært hvis det er over internettet.
Ikke at det ikke kunne lade sig gøre, men så kunne det ligeså godt ske over telefon/sms/samtale

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

HardcoreWizard skrev:
Mhmm, hvis din butik er en enkelt google-søgning væk, hvorfor så oprette en side om det?
Problemet er jo også, at hvis du promoverer en bestemt webshop på en dansk side, så har toldere og politi en rimelig god idé om hvilke afsendere de evt. skal tage stikprøvekontrol af...

Hov hov, jeg gjorde det vist ikke helt klart, at det BESTEMT ikke er en kommerciel side. Den skal dfives helt af egen lomme, og de eneste udgifter er hostingen.

Det jeg mener er en side, hvor vi kan skrive de tips vi ikke må her inde, altså f.eks.:

Manner, der er tilbud på 60 X 10mg Ritalin på

http://www.nogetsite-dersælger-denslags.mil

og Oxyer på

http://www.white-nose.org

Elller "Husk at vælge Reguar mail" hos overseas-marketing.net ellers snupper de det i tolden.

Måske kunne man kun blive medlem, hvis man kendte nogen der var medlem. Ved godt der ikke er så meget sikkerhed i det, det er bare en cool tanke fra en, der aldrig er kommet ind på NASA! :-)

Titel:
In our memories

tommyknockers skrev:
Fordi den ligger i Panama og Pakistan, hvor ovennævnte "flag" ikke har nogen juridistiktion.

Nå ja, så de 1300 specialtrænede tropper USA har sendt til bekæmpelse af Kokadyrkning/produktion i Columbia, er der i virkeligheden for deres egen fornøjelses skyld? Hehe, det er ikke min intention at tisse på din sukkermad. På den anden side, er jeg ikke sikker på at DEA gider beskæftige sig med så meget med salg af lamme-medicin.
Mon ikke området næsten hører under FDA?

Mvh. Psyko

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

DEA ulejligede sig i hvertfald med Operation CYBERx og tidl. Operation CyberChase om de sidenhen har ændret politik skal jeg ikke ku sige, men jeg tvivler

DEA Disables Major Pharmaceutical Internet Scheme

Titel:
In our memories

ThirdEyeFlood skrev:
DEA ulejligede sig i hvertfald med Operation CYBERx og tidl. Operation CyberChase om de sidenhen har ændret politik skal jeg ikke ku sige, men jeg tvivler

DEA Disables Major Pharmaceutical Internet Scheme

Det var satans...Jamen, så sluger jeg lige mine ord igen (det slog mig ellers lige, at jeg som moderator snildt kunne redigere i din post og på den måde vinde diskussionen, muhahaha!) :D

-Psyko

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

:mrgreen: I SUCK U RULE!!!!1111 :P

Titel:
Medlem

@tommyknockers

Formulerede mig vist lidt forkert, det var ikke fordi jeg troede at du ville oprette en webshop ;). Min pointe var bare, at hvis du kommer med tips om bestemte webshops i udlandet, og tips om forsendelse, så ved toldere og politi lige pludselig mere om hvilke pakker de generelt skal kigge efter. Ved ikke om den indsats der bliver gjort på det område er så stort igen, men der er jo en risiko.

Titel:
In our memories

ThirdEyeFlood skrev:
:mrgreen: I SUCK U RULE!!!!1111 :P

Jamen, jeg kunne da ikke være mere enig! Godt at se du er kommet til fornuft! :lol:

Mvh. Psyko

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

FFS LOOOL :D....
(this post is not authentic anD has been edited)

Senest rettet af ThirdEyeFlood 01 feb 2006 06:29, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories

ThirdEyeFlood skrev:
FFS LOOOL :D....
(this post is authentic an hasn't been edited in any way)

Ja, det må man sige...Jeg ville have rettet den stavefejl med det samme! :P

-Psyko

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]