Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jun 2025 19:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hva er det som gør at denne gruppe ære gruppen højere end individet, landet over personligheden osv.

Hva får dem til at udføre denne udvidede blodfejde, blod for blod, det kan føres tilbage til generationer men som i Albanien fortsætter det generation efter generation og folk må ofte blive inden døre

Klaner, med forskellige opfattelse, familier, grupper af mennesker hvor en fætter engang har gjort den anden familie uret for lang tid siden, 40 generationer tager det for at rense slægtens blod!

1000 år !

Hvilke sælsomme slikke som vi i vesten slet ikke kan forstå

Jeg prøver virkelig at forstå!

Kalifatet er målet!

Spørgsmålet er hvordan vil vi tackle konflikten med mellemøsten

Hvordan skal vi gribe det an, de vil alle ha en bid af kagen, alle har de ret men problemet er netop den manglende tolerance

Største delen af alle muslimer er imod det!

De vil hellere leve fredeligt!

Så hvorfor udklækkes stadig flere grupper og hvorfor er der stadig så meget nød og elendighed at folk ofte ikke ser anden udvej en kriminalitet og ender frustrerende på kulturen

Er vi parate til den enorme udfrodring som de næste par år vil bringe?

Husk ikke at det har været forudsagt ikke blot af mig men for mange det er kun et spørgsmål om tid og konflikten i mellemøsten gør ikke sagen bedre

Vi må finde en løsning på den her konflikt

Det er vigtigt at vi forstår hinanden og ved hvem det er vi er oppe imod

Nogen ser det som Guds ord

Jeg ser det som en Jihad en hellig krig

Det har været forudsagt i lang tid

Problemet er hvordan stopper vi det?

Vi er selv en del af det, vi er impliceret, vi er Europa, verdens midte, men vi er trængt fra både Vest (Amerika) og Øst Mellemøstem-asien

JEg vil tro at Europa hurtigt kan blive oversvømmet af kinesere og måske en støre konflikt imellem USA og Kina også nærmer sig

Jeg håber det ikke

For vi har nok at se til, vi er midt i konflikten vi er midterpunktet

Vi må finde en løsning i fællesskab

Mvh. AStral

MVh. AStral

Relativistisk båthorn

Astral skrev:
Hvilke sælsomme slikke som vi i vesten slet ikke kan forstå

Hvilke skikke tænker du på?

Astral skrev:
Vi må finde en løsning på den her konflikt

Ja, hvorfor bli'r folk sure? Hvornår bli'r de sure? Hvordan undgår man at folk bli'r sure?

Følelsen af Uretfærdighed er nok en væsentlig driv-kraft, men problemet er jo at folk ikke er enige om hvad der er 'Uretfærdighed'.
Palestina - israel feks. Begge sider synes det er _dem_ der bli'r behandlet Uretfærdigt, så hvad gør man?
Hash legalisering - ikke legalisering. Begge sider synes den anden side består af fjolser, så hvad gør man?

Et eller andet sted, hvis man ska' sige det meget firkantet og banalt, så starter alle konflikter med at nogen vil bestemme noget over andre. Lige fra nabo-konflikter til verdens-krige. Men hvorfor tror nogle mennesker at de har ret til at slå dem de vil bestemme over? Hvorfor tror nogen de har ret til at bruge våben mod andre? Måske fordi vores samfund og kultur selv er sådan? (vesten har startet angrebs-krige mere end 1 gang, der går ikke 1 tv-aften uden man ka' finde film hvor helten bruger vold, first-person-shooters er notorisk baseret på vold. Præsidentens retorik omhandler ofte vold og generel aggressivitet ('war on terror' 'war on drugs' 'war on ditten' og 'war on datten'.) Det virker som om meget af vores samfund i virkeligheden forherliger brug af vold, og kun på overfladen lader som om man er imod det)

Så det er nok ikke en konflikt der stopper foreløbig (altså at mennesker indimellem kommer op og toppes over forskellige Uenigheder)
Men på den anden side, så ka' man også spørge om det egentlig står så slemt til som det bli'r pisket op. TV og live-udsendelser fra diverse brændpunkter er jo med til at forstærke ideen om at vi også selv bli'r angrebet. Danmark er jo reelt lige så fredeligt som det 'altid' har været. Vi har jo ingen '911' eller 'madrid' eller 'london' eller 'bali'. Så teknisk set er danmark jo stadig et paradis rent terror-mæssigt betragtet (hvilket selvfølgelig er godt. Vi har selvfølgelig staten's terror mod CA og psykedelika, hvis man ser sådan på det, men det er selvfølgelig ikke helt i samme bold-gade som mellemøst-terror trods alt :) (men dog alligevel de samme surheds-skabende mekanismer sikkert))

Personligt tror jeg ikke verden bli'r meget bedre før præsidenten skifter ansigt igen. Uanset hvad man end mener om bush, om man ka' li' ham eller ej, så har han's stil ført til dead-lock. Han er ligeså meget med til at trække hade-fronter op som 'den anden side', og derfor vil alt nok sidde fast ihvertfald indtil næste rotation. Desværre, for det er jo altid de almindelige civile der kommer til skade af terror. De har jo ikke samme sikkerheds-apparat som magt-eliten (og bare det at et sådan magt-apparat overhovedet er nødvendigt, er efter min mening et Usundt tegn)

Astral skrev:
og måske en støre konflikt imellem USA og Kina også nærmer sig

Nok ikke sålænge der er plads til begge 2. Men hvis de på et senere tidspunkt ska' til at slås om olie eller andre resourcer, så er de nok stadig så fundamentalt forskellige at de vil betragte hinanden som modsætninger.

Astral skrev:
Vi må finde en løsning i fællesskab

Nemlig. Men det finder vi næppe sålænge mange samfunds-former i verden fungerer ved at tromle henover sine egne, og andre, befolkninger og potentielle verdens-institutioner som feks FN.
Sålænge USA opfører sig som arrogant verdens-dominant, istedet for som en mere moden magt-haver, så fortsætter balladen. Det kommer efter min opfattelse helt naturligt af den måde mennesker's psykologi er (reaktionen på arrogance er næsten altid den samme; den arrogante ska' mobbes og bli'r udsat for had. Så når usa er arrogant (i form af bush-regeringen's wild-west stil) så skaber de automatisk hade-fulde reaktioner))

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg kan bare ikke forstå hvordan i kan tro på at muslimerne har gjort det!? Og da slet ikke dig astral!

Ingen terror grupper har ikke en skid med det her at gøre.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Jugger J skrev:
Jeg kan bare ikke forstå hvordan i kan tro på at muslimerne har gjort det!? Og da slet ikke dig astral!

Ingen terror grupper har ikke en skid med det her at gøre.

fortæl, fortæl

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Jeg er også i syv sind over, hvem der står bag. Det er jo let nok at sige, at det er Al-Queda, der står bag. Men hvordan kan det være, at det var tidsindstillede bomber (det plejer de aldrig at gøre, da de foretrækker martyr-døden i et selvmordsangreb). Og hvordan kan det være, at det var militært udstyr, bomberne var lavet af?
Jeg er ikke konspirations-teoretiker, men jeg foretrækker at holde øjne og ører åbne, og tage alle muligheder i betragtning.

Læs evt her - men tag det med et gran salt:
~

http://www.prisonplanet.com/archives/london/index.htm

eller her:

"All the hallmarks of Al Queda - NOT!":
http://www.rense.com/general66/nts.htm

D.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg kan ikke tro hvor mange der er hoppet med på vågnen hvad angår udtrykket "terror". Det er ufatteligt - USA's regering udfører kriminalitet med indblanding fra Europa, så det i sidste ende går udover os (DK og UK pga vores indblanding) med bombninger og trusler... først aggressive mod andre lande, derefter blive angrebet, for til sidst at have en grund til at smadre de andre lande sønder og sammen. Er jeg den eneste der kan se et mønster i de handlinger? Det værste er, at vi ikke kan forstå vi bliver angrebet igen. Og uden at være sikker, så vil jeg æde min gamle hat på at det er USA der står bag bombningerne i London, som Drumstick selv er inde på.

For det andet, så har Afghanistan ikke råd til militær! Det eneste de har råd til, at små private organisationer der kan svare tilbage med det såkaldte "terror". De har ikke råd til at sønderbombe USA, England og DK, ligesom USA sønderbombede Afghanistan og Irak. Nu må de enkelte lande ikke svare tilbage, fordi de ikke har råd? Hvor hulen hænger det sammen? Nu skal de altså have råd til kæmpe kanoner, tanks og bombefly, før de må beskytte deres eget land - alt andet er forbudt!

Det er fair nok man har den holdning, men det skal fandme ikke komme bag på nogen at der kommer små organiserede angreb mod Vesten, når vi her har bombet to af deres lande. Hvad regnede vi med? At de bare ville sætte sig ned på deres flade og se på at de bliver bombet? Det er fandme naivt!

Og ligeså snart der kommer en lille bombe hist og pist i Vesten, begynder alle at tude og whine i flere dage... dem der gør det, har fandme ikke oplevet en rigtig krig! I ville gå psykisk ned på stedet, hvis I havde befundet jer i Irak under massebombningen... tror I det havde været mere behageligt?

Og prøv at sætte jer ind i det her (og jeg taler af erfaring): Her ved vi ikke hvornår den næste bombe vil springe (hvem end der så står bag) - folk er uvidende - men folk behøver ikke at frygte noget før det er sket, for det er ikke engang sikkert at det sker. Men så sæt jer ind i hvordan det er at være midt i en krig med tonsvis af bomber der flyver i luften og bomber dine medborgere - her VED du at bomben før eller siden vil ramme dig eller et sted meget tæt på dig. Du ved ikke hvor, hvornår og hvordan, og der er ingen steder du kan flygte... for går du udenfor dørens fire vægge, er risikoen for at blive dræbt ligepludselig mangedobblet. Er der nogen der gider fortælle mig hvem der burde whine her?

Og mange af dem jeg diskuterer det her med, siger til mig: Jamen det var dem der startede! Husker du ikke 11. september?

Bullshit! Det er mangel på viden og forståelse for hvad USA og Israel gør i Mellemøsten, hvis man hårdnakket påstår at det hele startede 11. september. Angrebet på WTC var blot en dråbe i havet, når vi snakker om krig og ødelæggelser mellem Vesten og Mellemøsten.

Har vi glemt hvordan USA og Israel har handlet i Sydlibanon de sidste mange år? Hvad med Palæstina, der har fået frataget deres land med USA's hjælp? Hvad med angrebene på Egypten og Afrika i 80-90'erne? Hvad med USA's konstante ophold og tortur af muslimer, der finder sted hvert eneste dag, men som ikke kommer frem til Vestens medier pga. censur?

Folk der er tilhængere af Vestens såkaldte "Krig mod terror" vil jeg sige én ting til: Gå ned og brug dine øjne til at se hvad der i virkeligheden foregår dernede. Censur, censur og uretfærdighed! Pengene styrer! Det er kun en brøkdel af hvad der sker i Mellemøsten med Vestens indblanding, der kommer frem til medierne. Jeg har set grusomme ting ske i Mellemøsten, som man ikke har hørt en lyd om her i Vesten på trods af deres indblanding. Hvor er det dog ulækkert! Og så snakker vi om pressefrihed i Vesten.

Vesten (USA) bliver kaldt for terrorister i Mellemøsten, og i Vesten kalder man Mellemøsten for terrorister. Det er en ond cirkel, og jeg håber fandme snart folk får øjnene op... for det er ikke kun Vesten og USA der er blinde, men fandme også Mellemøsten. Problemet er enkelt: Penge, mangel på respekt og kommunikation.

Jeg retfærdiggør intet... jeg siger bare at jeg godt kan forstå "terroristernes" reaktion (som jeg hellere vil kalde for de enkelte landes militær), men vil samtidig gøre opmærksom på, at både Mellemøsten og Vesten har grebet situationen helt forkert an, og ikke mindst på en fuldstændig idiotisk måde! Jeg har mistet min sidste respekt for begge kontinenter... skam jer!

Så mange civile i Vesten og Mellemøsten lider pga. griskhed og intolerance. Nogle gange skammer jeg mig over at være en del af menneskebølgen... Fred på jorden.

Senest rettet af syreperlen 13 jul 2005 14:13, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Godt sagt Ali!
Jeg tror dog at vi har at gøre med mere alment menneskelige problemer end blot to kontinenter med ignorante ledere. Adfærden med at skabe irationelle fjendebilleder og bekæmpe dem med vold og magt samtidig med at man fortrænger at man selv gør noget forkeret, er noget menneskheden har gentaget igen og igen i en uendelighed de sidste par tusinde år. Jeg tror det har noget at gøre med at mange fortrænger deres "indre dæmoner", hvorefter de projicerer dem ud på et land, kontinent eller en minoritet som de herefter bekæmper som om de var ondskaben selv. Men den indre konflikt bliver aldrig løst, og derfor bliver adfærden gentaget igen og igen og igen...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Bomb Brasilien så vi ikke får flere halvindianere eller halvnegere/latino. -Alle de perkere ligner jo hinanden, og er kun ude på en ting at udradere alle danskere, Muhamedanere det er hvad de er- der render rundt i England og forkludre politiets arbejde :roll:

En anden efektiv metode at bekæmpe teorister på, kunne være jævnligt at rense undergrundsgrundsbanen, med daglige gennemgasninger af systemet. :P

-Til dem der ikke har fattet en vred ironisk sarkasme i overstående:- at folk går så meget amok at de skydder en uskyldig, bare p.g.a en svag mistanke er mig uforståeligt..... licens to kill everything suspiciues, det er jo absurd :roll:

Senest rettet af Åndsamøbe 25 jul 2005 19:30, rettet i alt 2 gange.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Støj Ninja skrev:
Bomb Brasilien så vi ikke får flere halvindianere (de ligner jo næsten muslimer), der render rundt i England og forkludre politiets arbejde :roll:

En anden efektiv metode at bekæmpe teorister på, kunne være jævnligt at rense undergrundsgrundsbanen, med daglige gennemgasninger af systemet. :P

Hohoho... meget sjovt at uskyldige mennesker bliver dræbt!

IDIOT! :roll:

Det er typen som dig der er dumme nok til at blive selvmordsbombere...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Hvor melder man sig? :mrgreen:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Du sender en PM til Aliaarhus! :D

:P

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
"JihAli" er navnet, og medlemmerne er b3nd, tjille og mig indtil videre. Vi er dovne og gider ikke gå langt for at bombe... derfor har vi besluttet os for at bombe Christiansborg.

Billede
Jeg har 50 stk

Billede
Og dem har jeg 10 af.

PM mig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Jeg har hitman-level i AK-47. Hvornår går turen til København?

Titel:
Relativistisk båthorn

aliaarhus skrev:
Vi er dovne og gider ikke gå langt for at bombe...

LOL :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Dextrose skrev:
Støj Ninja skrev:
Bomb Brasilien så vi ikke får flere halvindianere (de ligner jo næsten muslimer), der render rundt i England og forkludre politiets arbejde :roll:

Hohoho... meget sjovt at uskyldige mennesker bliver dræbt!

IDIOT! :roll:

Det er typen som dig der er dumme nok til at blive selvmordsbombere...

Jeg tror, det var ironisk ment, Dex.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]