Er det kun mig der var ved at kaste op over Hr. Bush's besøg i DK?
Jeg var så (u)heldig at stå tidligt op på denne mindeværdige dag og finde ud af at mine licenspenge i næsten et døgn har gået til at se på et stort politistyret gedemarked, med en masse assholes lige i centrum.
Jeg kan ikke forstå hvordan man kan være så fræk at spilde SÅ mange rescourcer (ved ikk om det er stavet rigtigt), på noget så ligegyldigt. Og så at se den danske befolkning stimle op omkring vejene på den rute der skulle køres, for at vinke til en mand, der er målt til sikkert at have en lavere intilligens end dem. En mand, der har vores statsminister som kæledyr og er skyld i at vi nu er i krig i et fremmed land.
Jeg kan ikke forstå hvordan vi som danskere kan værdsætte alt dette. Det er afskyeligt og faktisk føler jeg mig latterliggjort, ved at jeg betaler skat. Et kort øjeblik sad jeg bare og håbede på at der ville sprænge en mine under vognen, så vi i det mindste kunne retfærdiggøre et mediecirkus af denne kaliber.
Jeg sige FØJ FOGH, du er indbefattet af alt hvad der er uintilligent og du er generelt bare ikke i orden. "Du ligner resultatet af et sygt sammenleje mellem honey-monsteret og jytte abildstrøm" og det er INDISKUTABELT! (tak til dolph for de kloge ord)