Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jun 2025 23:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Er det kun mig der var ved at kaste op over Hr. Bush's besøg i DK?
Jeg var så (u)heldig at stå tidligt op på denne mindeværdige dag og finde ud af at mine licenspenge i næsten et døgn har gået til at se på et stort politistyret gedemarked, med en masse assholes lige i centrum.

Jeg kan ikke forstå hvordan man kan være så fræk at spilde SÅ mange rescourcer (ved ikk om det er stavet rigtigt), på noget så ligegyldigt. Og så at se den danske befolkning stimle op omkring vejene på den rute der skulle køres, for at vinke til en mand, der er målt til sikkert at have en lavere intilligens end dem. En mand, der har vores statsminister som kæledyr og er skyld i at vi nu er i krig i et fremmed land.

Jeg kan ikke forstå hvordan vi som danskere kan værdsætte alt dette. Det er afskyeligt og faktisk føler jeg mig latterliggjort, ved at jeg betaler skat. Et kort øjeblik sad jeg bare og håbede på at der ville sprænge en mine under vognen, så vi i det mindste kunne retfærdiggøre et mediecirkus af denne kaliber.

Jeg sige FØJ FOGH, du er indbefattet af alt hvad der er uintilligent og du er generelt bare ikke i orden. "Du ligner resultatet af et sygt sammenleje mellem honey-monsteret og jytte abildstrøm" og det er INDISKUTABELT! (tak til dolph for de kloge ord) :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Ja det er jo helt tydeligt at Sadam Hussein var et glimrende påskud, se for ik så mange år tilbage hvor de amerikanske herrer trykker hånd med deres gode undskyldning for at gå ind i Irak og sætte sig på olien og sætte deres styrker stærkere i mellemøsten

Det er helt sikkert at de føler sig provikeret, Muslimer over hele verden

Kalifatet i Bagdag og den store blomstrings tid arabismen havde set som et mål - Det er nu eller aldrig, kampen om verdensherredømmet er en realitet...

Både USA, England og co. stræber efter det og det gør Araberne desperate, de har ventet i 1000 år, Gud har udvalgt dem i deres mission (tror de selv)

Det er ikke kun Muslimerne som er fundamentalister, det er Amerikas regeringsfolk også, dem som sidder på den yderste højrefløj, de ny-konservative som forøvrigt er startet af Jøder, så eftersom de jo er Arabernes arvefjende bliver forholdet endny mere spændt over at Amerika går ind og tager parti for Israel som forøvrigt blev oprettet ud af kaoset og ruinerne af verdenskrigene og har en enormt dårlig timing og placering og er med til at sætte helvede løs i det meste af den arabiske verden

Fronterne bliver trukket op

Og som sædvanligt er det Europa, cental europa som det går ud over, vi bliver presset fra vest af en kulturradikalisme eller mangel af samme fra amerika, amerikanismen, the fake plastic world, deres stadig unge nation har en uheldig indflydelse på den gamle europæiske kultur, ikke fordi det ikke selv oprindeligt var europæere men fordi de har taget afstand fra Europa og ønsker at underlægge os deres kontrol

Alt imens trues vi øst fra af fundamentalismens andet ansigt, Arabismen

Lige som en halvmåne eller knivtang som klemmer sammen om Europa

Vi er Europæere, hverken Amerikanere eller Muhammedanske fundamentalister!

England spiller New Englands kort spil, de sidder med samme hånd
Nogen af de værste ekstremistiske fundamentalistiske arabistiske muhammedanske Mullaer som går ind for terror bombning sidder i London!

Ikke mærkeligt når man tænker på at jo er som Videnskab og religion som det er med tænkningen og handlingen, Hvores naturvidenskab har vi ikraft af Araberne, de har været en væsentlig årsag til udviklingen af den fysiske forstand, i mellemøsten ses dette idag udfra et stivnet konservativt religiøst system og i vesten som et penge inficeret storkapitalistisk rige hvor enhver er sig selv nærmest

I mellemøsten betyder familien og gruppen mere end individet
De er sympatiske over for hinanden og lytter til deres Mullah

I Vesten regner vi knapt hvores egne autoriteter for noget som helst

Det er en modsætning

En modsætning som bringer konflikt hvis vi ikke formår at tilkoble polariteterne sammen via Europas opgave

Enhver kultur kan befrugte de andre, men når den bliver faschitisk og regner sig bedre end alle andre så kommer funbdamentalismen og den er som to sidder på en mønt, der er et tryk og et modtryk, hvordan udjævner vi trykket?

Mvh. Astral

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between somewhere, elswhere, right there and everywhere!
jeg har skrevet 4-5 stile på op til 13 sider om netop bush... jeg hader den nar!
jeg gider ikke til at skrive en stil til her :) men i skal vide at jeg er enig!

mvh
Foger

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]