Hej Psyko
Jeg er ked af at sige det, men det er stort det samme du kommer med som før
Det er næsten som at høre på en psykiaters argument i en meget simplificeret og unuanceret form. Det må du kunne gøre meget bedre-for det hele skal nødigt blive en lang gentagelse hvor vi ikke kommer en centimeter i forståelsen af hele denne meget komplicerede problematik som skaber så meget unødvendig lidelse for de implicerede psykisk syge og ældre som simpelthen bliver brugt som ufrivillige forsøgskaniner for substanser og stoffer med svære bivirkninger til følge og med ukendte og farlige konsekvenser for deres videre udvikling.
med lad os nu prøve at undersøge dit argument lid mere nøje;;
Om en person er til skade for sig selv eller andre er MEGET flydende, en person som har taget stoffer kan derfor blive erklæret farlig for sig selv eller andre, farlig for sig selv fordig han kan gøre skade på sig selv med stoffer, farlig for andre fordi han kan gå amok under påvirkning af stoffer.
Derfor kan man principielt anbringe en stofbruger på den lukkende hvis lægens vurdering er at han er til skade for sig selv ellerr andre.
Derudover vil jeg da have lov til at indskyde at vi må huske at have proportionerne i orden.
På den ene side forsøger de at fjerne hvores RET til at indtage sakramenter som del af hvores spirituelle og religiøse praksis eller substanser som giver udvidet bevidsthed og som vi bruger for at opnå selvudvikling og som har psykiske såvel som fysiske helbredende virkninger....
Samtidigt med det TVINGES de svageste i samfundet, ældre og folk med en skrøbelig psyke til at indtage stoffer som er LANGT mere skadelige og derudover får de ovenikøbet ELEKTROCHOCK behandling, det er det rene TORTUR!!
Hele denne naive godtroenhed på de såkaldte autoriteters metoder til at håndtere folks rettigheder og behandling i samfundet er det som føre til, den helt kritikløse og uansvarlige forsvar af de umenneskelige metoder som bringes i andvendelse, så dem som har så travlt med stiltiende at acceptere og forsvare de umenneskelige og uansvarlige metoder som psykiatere og læger anvender ikraft af tvangsmedicinering og det som er være kombineret med fixering tvang og umyndiggørelse på de omtalte marginal grupper, burde prøve at sætte sig lidt mere ind i sagten og vågne op og se hvilke uhyrlige amoralske metoder der i virkeligheden er tale om.
Vi burde være klogere og ikke finde os i at hvores svage behandles på en så ansvarsløs og destruktiv måde.
Den stadig stigende udvikling af folk som indlægges eller medicineres ofte uden deres samtykke giver en enorm indkomst for medicinalindustrien for salg af deres ofte højst tvivlsomme medikamenter solgt til helt urimelige priser til last for samfundsøkonomien eftersom det ofte er staten som må betale for den dyre medicinering dvs. skatteborgere som dig og mig, hvis du havde GIDET at sættte dig orgentligt ind i sagerne og læse de ting jeg har skrevet, så ville du vide at undersøgelser faktisk peger i stik modsatte retning af det som du postulere, nemlig at deres effektivitet er meget betænkelig eftersom deres success rate er meget dårlig sammenlignet med en gruppe af folk som ikke benytter de føromtalte neuroleptiske lægemidler. I gamle dage havde man noget man kaldte ungdomssløvsind og det var man som regel på det rene med var noget flygtigt, noget som forsvandt igen, dette er ofte også tilfældet med psykoser og skizofreni, medikamenter som tvangsmedicineres har derfor ofte den modsatte hensigt nemlig at de forvære psykosen, giver et tilbagefald som ofte er langt være og som netop grunder sig i at medicnen intet helbreder, den gemmer blot symtomerne så de kan vokse sig endnu stærkere i ubemærkethed og derved ofte forårsager en livsvarig invalidering af den pågældende person som tvangsmedicineres, det er løgn at de symtomer som er dækkende i skizofreni er livsvarige, det er de ofte på grund af medicinen, selve betegnelsen skizofreni er mangelfuld, unøjagtig intetsigende og dækker udelukkende over et spekter af symptomer, det er altså ikke nogen egentlig sygdom som påstås, for sandheden er at lægerne ingengang kender årsagen og at der har været utrolig mange løse hypotetiske gætværk omkring den egentlige årsag.
Nu har jeg bevidst ikke gidet at opremse de frygtelige bivirkninger som kan være følge af anti-psykotisk medicin og ofte være permanent destruktiv for både psyke og krop, men det har jeg i baghånden og jeg lover dig for at listen er lang og kedelig som helt ind i helvede!
At man kan gå ind for sådan noget i et civilizeret samfund tyder på at dette samfund bære præg af ENORM primitivitet for her er der ikke tale om at det udøves på fanger eller kriminelle, nej det er derimod de SYGE og de SVAGE og dem som ikke passer ind i det SYGE samfund, for hvordan kan et samfund som har så mange syge indretninger definere hvad som er sygt og hvad der er raskt udfra om de passer i maskineriet, ældrebyrden som de kalder folk som har arbejdet hårdt hele deres liv for samfundet bliver tvunget til at rende rundt med en mega ble og proppet antipsykotisk i deres kæft, hey Psyko måske du skulle læse mine indlæg EN gang til, for du gentager dig selv og du svare sådan set ikke på de ting jeg har fremført.
Den sociale umydiggørelse og behandling som vi byder hvores svage marginalgrupper i samfundet er et brudt på de mest basale menneskerettigheder og det kan ikke accepteres i et moderne samfund.
Tvangsmedicinering er det samme som det hvide snit i kemiskform!
Elektrochock er en ødelæggelse af kroppen og det er ULÆKKERT og jeg skammer mig faktisk over at vi behandler de grupper i hvores samfund som er nogen af dem som har det allerværst og er nogen af dem som bliver allermindst hørt.
Derfor vil jeg gerne være et talerør for den fuldstændige uretfærdige behandling af de mennesker som er på vej til spirituel oplysning.
Ja en spirituel oplysningsprocess er ofte fuld af angst og oplevelser hvor jorden åbner sig under en, man føler man ryger ned i en endeløs afgrund og stemmer vil gøre en sindsyg, men hvis folk forstod hvad som RENT faktisk skete så ville de ikke reagere som de gør.
Det som rent faktisk sker er at de opfanger ting fra sjælens verden, der findes væsener ligesom i det fysiske, nogen er rovdyr andre er højtuddannede åndspersoner og mennesker som hjælper med at føre kulturen op på et højere niveau, dem som er nogen af de første man støder på er netop alt afskummet, alle de dæmoniske kræfter som forsøger at hindre menneskets oplysning og forståelse af de andre dimensioner, de vil gøre alt i deres magt for at forhindre disse menneskers indblik, dette gør de netop ved at udnytte personens sind.
Det er nemlig sådan at i det astrale bliver ens indre til det ydre, således at ens uforarbejdede dårlige ting vil føles som noget som angriber dem, dette vil de dårlige væsener udnytte ved at bruge dem som masker og derigennem chikanere personen med dårlige tanker, billeder og forestillinger.
Den åndelige verden banker på, der bliver flere og flere psykiatriske patienter som i virkeligheden peger i retning af at åndeverdenen bliver mere synlig.
Jeg ved ikke om du kender ånden i glasset, men mange som har leget denne leg har fået nogen ret så ubehagelige beskeder og oplevelser som har gjort dem skræmte og fuld af angst, dette kan virkelig ødelægge folks psykiske ligevægt hvis de ikke ved hvad som foregår og hvordan de skal takle det.
Jeg ved det lyder fantastisk i dine øjne, men ligesom der findes kriminelle i storbyerne så findes der også plageånder i den sjælelige eller psykiske verden men disse palgeånder er uhyre intelligente og meget ondskabsfulde, de kan enten være onde mennesker som nu er døde og befinder sig i dødsriget men de kan også være dæmoner eller lignende, de er en realitet og det er ikke jeg som finder på det, der er utallige beretninger som rent empirisk peger i den retning, så at ignorere fakta er ikke vejen til forståelse, der er så mange beretninger og folk som rent faktisk har set det jeg snakker om.
Der er et liv efter døden og der hvor sjælene ryger hen er alt efter deres trin enten tæt bundet til det fysiske plan, som f.eks. spøgelser eller den lavere del af den sjælelige verden, derudover er der en række højere trin hvor højere udviklede væsener holder til, men ofte er det de lavere områder som de såkaldte skizofrene modtager, det kan være at de modtager disse signaler som et led i deres udvikling men det kan ligesågodt vær grundet en anormalitet i deres hjerne såvel som oplevelser som har været så stærke at de har ført vedkommende så langt ud at han derved modtager disse, ofte uden at vide egentlig hvad der foregår, for den sjælelige verden er ofte meget sværer at finde ud af end den fysiske.
Derfor hjælper vi ikke de "syge" ved at fortælle dem at de har et alvorligt problem, men ved at give dem redskaberne og den hjælp som de så oprigtigt behøver og det får de kun ved at man lære dem hvordan de takler disse drille ånder, for erkender man dem som det de er og formår at kontrolere sine oplevelser og evner, så vil man begynde at bruge denne evne som en enorm kilde til viden.
Læs Emmanuel Swedenborg! Så kan jeg love dig for at du får noget at tænke over, han er en højt respekteret naturvidenskabsmand som pludselig bliver klarsynet og ser og snakker med ånderne, han har skrevet flere bøger om emnet!
Det er hvad JEG tror på..
Læs eventuelt også mit andet indlæg vedrørende medicinalindustrien, den siger meget om deres metoder og tankegang og hvorfor vi ikke burde stole på deres metoder og ("læge")midler.
Mvh. Astral
|