Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jun 2025 23:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hej folkens, som forlængelse til et andet emne vil jeg gerne gå lidt udover emnets fokus

Dette er skrevet fordi der er et stigende problem i hvores samfund

Tvangsmedicinering er noget som sker i hvores samfund på folk som ikke har behov for det, dette er noget jeg siger fordi jeg vil advare folk om at det kunne være en af jeres bekendte eller endnu være

Det lyder måske svært for de fleste at tro, men jeg ved hva jeg snakker om for jeg har sat mig ind i emnet, hvilket de færste som har en mening om dette emne nok har, derfor drop fordommene og vær realistiske og se det stigende problem, det forsvinder ik
ke ved at lukke øjnene

Hvordan kan vi overhoved være så naive at tro at vi kan ændre narko lovgivningen hvis vi ikke har velvilje til at være med til at forsøge at ændre de mest basale menneskeherettigheder for hvores allersvageste som har brug for hvores solidaritet og hvores protester imod en uhyrlig sundhedspolitik som gør det muligt for unge og gamle at blive tvangsmedicineret imod deres vilje, jeg mener f,eks. at op til en tredjedel af hvores ældre får antipsykotisk medicin som skjult eller tvang for at lukke kæften på dem så de bliver nemmere at have med at gøre, kan vi som borgere acceptere dette?

Sorry for de mange stavefejl og stærke reaktioner, men det her er virkeligt noget som sætter mit pis i kog at vi har forhold i Danmark som mest af alt ligner noget fra en Gestapo fangelejr, hvor mennesker bliver gjort til forsøgskaniner for medicinalindustriens medikamenter for at de kan forøge deres omsætning

Ham som har skrevet et andet emne i dette forum er ikke den eneste langt fra, der er mange syge som gør selvmod på den lukkede grundet en umenneskelige behandling

Den behandling de tilbydes/tvinges til - Er ikke blot mere primitiv end den medicin mænd kan præstere, den er også farlig og destruktiv det er hva man kan kalde neuroleptisk lobotemi dvs. kemisk hvidt snit

Jeg ved ikke om i også er klar over at Danmark er en af de få lande hvor det er tilladt at give ufrivillig elektrochock!!!

Jeg synes at det er for klamt!

Er i ikke klar over at sådan nogen som os, som ser og oplever ting som alm. mennesker ikke kan forstå, bliver regnet for psykotiske og desillusioneret med vrangforestillinger?

Næste gang kan det blive dig

Synes du ikke at det er lidt syndt for manden at han bliver tvangsmedicineret imod sin vilje med stoffer som kan ødelægge ham for livstid og gøre ham invalideret?
Folk som bliver udsat for tvang kan få et psykisk knæk som gør at de mister glæden i livet, deres arbejdsduelighed kan forringes så betydeligt at de reduceres til en slags zombier, er dette virkeligt hvad vi ønsker for hvores borgere?

Har du ikke medlidenhed med staklen som postede at han var på tvangsmedicinering?

Tænk hvis du blev lukket inde på den lukkede afdeling fordi dine forældre sagde til psykiateren at du var helt bims og at de holdt dig fast-spændt med spændetrøje i en gummicelle imens de stak skummel medicin op i din røv?

Tænk det ville jeg føle som en yderst stor krænkelse af min frihed som menneske...

Tænk at folk ikke reagere når systemet så åbenlyst laver brud på menneskerettighederne

Jeg tror vi skal tænke os godt om og være noget mere solidariske hvis vi skal gøre nogen forhåbning om at tingene skal blive bedre----

Dette er også nødvendigt på andre fronter, hvis vi bare skal have en mikro chance for at lave lovgivningen om vedrørende euforiserende stoffer, så er solidaritet et nøgleord og uden det vil det være umuligt og fuldstændig ude i hampen at forestille sig nogen ændring hvis man ingengang gider reagere på åbelyste uretfærdigheder i hvores samfund fordi man er fodret med naivt tro på autoritære foranstaltninger som ikke beskytter men derimod bryder hvores rettigheder som frie individer med ret til at tænke selvstændigt, kan vi ingengang hjælpe de svageste hvordan skal vi så kunne hjælpe os selv og nogensinde få stablet nok engagement til at gøre noget som helst ved den bund uretfærdige lovgivning som vi tyrraniseres af i hvores samfund.

Hvis vi ikke har lyst til at forbedre de vilkår vi lever under, hvordan kan vi så selv tro på nogen positive forandringer, hvis folk er tilfredse med at sidde på deres røv og være selvtilfreds så kommer vi ingen vegne, men det er også kun en del som er sådan, lad os andre rejse os i samlet flok og vise at vi mener det med at ændre tingene, ellers kan vi sq ligeså godt spilde h vores tid med ævl og kævl hvilket desvære også altid ender med, ligegyldige person stridigheder

Lad os istedet for at skændes og hvad vi er ueninge om, sætte os sammen om de ting vi er enige om!

De psykisk syge som marginal gruppe i samfundet er nogen af dem som har det aller dårligst og jeg synes vi bør fokusere på at skabe mere retfærdighed over for de udstødte og de såkaldt psykisk syge, eftersom vi selv går rundt og har det så godt, tænk hvis du sad i en lignende situation

Mvh. Astral

Senest rettet af Astral 21 mar 2005 18:10, rettet i alt 1 gang.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Nu gad jeg ikke lige læse dit indlæg, men jeg synes der er et problem her. Du mener jo, at man selv bestemmer om man frisk oven i hovedet, right? Det forholder sig altså sådan, at mange "syge" mennesker ikke selv vil indse at de har brug for medicin.

Muligvis bliver tvangsmedicinering måske anvendt i for vid udstrækning, men der findes altså også eksempler, hvor det ikke bliver brugt nok!

-Psyko

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Psyko skrev:
Det forholder sig altså sådan, at mange "syge" mennesker ikke selv vil indse at de har brug for medicin.

Det forholder sig altså også sådan, at mange "raske" mennesker stempler andre som "syge", selvom de "syge" i virkeligheden blot befinder sig i en meget smertefuld fase af deres spirituelle udvikling. En fase som de skal hjælpes igennem - istedet for at bedøve dem med sløvende og bevidsthedsindsnævrende stoffer og lukke dem inde på en lukket institution.

Link: Spiritual Emergency Resource Center

PS: Jeg gad heller ikke læse Astrals post :P

Senest rettet af Drupe 21 mar 2005 17:32, rettet i alt 1 gang.

In our memories
Brugeravatar

Psyko skrev:
Nu gad jeg ikke lige læse dit indlæg, men jeg synes der er et problem her. Du mener jo, at man selv bestemmer om man frisk oven i hovedet, right? Det forholder sig altså sådan, at mange "syge" mennesker ikke selv vil indse at de har brug for medicin.

Muligvis bliver tvangsmedicinering måske anvendt i for vid udstrækning, men der findes altså også eksempler, hvor det ikke bliver brugt nok!

-Psyko

Så jeg skal tage det som om at du går ind for socialt umyddiggørelse, tvang og brud på den individuelle frihed for at leve sit liv som man selv ønsker?

Du går altså ind for mere kontrol og mindre frihed for hvordan man vælger at leve sit liv....?

Hvordan kan vi behandle andre mennesker som om de var små børn, nej værre endnu som om de var fanger og ufrivillige forsøgskaniner, blot fordi at de er anderledes ?

Hvordan kan du forsvare at vi lever i et samfund hvor det ikke er tilladt at være sig selv?

Hvordan kan vi tillade os lave bestemmelser for hvad der er normalt og hvordan kan vi tillade at andre skal straffes fordi at de er anderledes end det som det småborgerlige samfund ikke bryder sig om at se....

Jeg synes lige at vi skal tænke på hvordan vi behandler hvores egen befolkning----

Hvis folk vil leve et liv som vi ikke kan forstå, så må det være deres eget valg...

Hvis folk ikke ønsker hjælp så skal de ikke tvinges----

Vi må respektere den enkeltes frie valg til at leve sit liv på sin egen måde, hvad enten vi kan li det eller ej...

Ellers er vi tyranner....

Hvis vi overhoved skal overveje tvang, så skal det være tvunget medmenneskelighed hvor vi giver patienten kærlighed og forståelse, ikke tvangsmedicinering som gør dem til viljesløse zombier

Jeg ved hvordan folk bliver på den slags medicin, jeg ved hvor meget det kan skade....

De syge har ikke brug for bedøvelse, de har brug for medmenneskelighed, forståelse og kærlighed ikke tvang, restriktioner og fordømmelse

MVh. Astral

Senest rettet af Astral 21 mar 2005 17:40, rettet i alt 2 gange.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Denne post handler om medicinpolitik og folkerettigheder.

Værsågod Dank.

-flyttet-

In our memories

Drupe skrev:
Det forholder sig altså også sådan, at mange "raske" mennesker stempler andre som "syge", selvom de "syge" i virkeligheden blot befinder sig i en meget smertefuld fase af deres spirituelle udvikling.

Nu forholder det sig altså sådan, at en del skizofrene patienter vælger at tage deres eget liv, og hvis du spørger mig, så medfører det altså et permanent stop for den "spirituelle udvikling."
Jeg ved godt, at det sikkert er et kontroversielt og polemisk udsagn herinde, men for mig er døden afslutningen.

Astral > Prøv at skrive lidt kortere replies, hvis du forventer at jeg skal læse dem (nu har jeg rent faktisk læst dit reply.) Jeg mener godt, man kan forsvare at spærre folk inde (og tvangsmedicinere dem) når de er til skade for sig selv eller andre, og selvom du sikkert nægter at tro på det, så er der faktisk folk der bliver HJULPET af medicin. Ja, jeg ved at det kan være svært at tro, men læger er ikke (kun) ude på at tjene penge.

Mvh. Psyko

Wiki Admin
Brugeravatar

Psyko skrev:
Drupe skrev:
Det forholder sig altså også sådan, at mange "raske" mennesker stempler andre som "syge", selvom de "syge" i virkeligheden blot befinder sig i en meget smertefuld fase af deres spirituelle udvikling.

Nu forholder det sig altså sådan, at en del skizofrene patienter vælger at tage deres eget liv, og hvis du spørger mig, så medfører det altså et permanent stop for den "spirituelle udvikling."
Jeg ved godt, at det sikkert er et kontroversielt og polemisk udsagn herinde, men for mig er døden afslutningen.

Så du mener altså at tvangsmedicinering er den eneste (eller den mest hensigtsmæssige) måde at undgå selvmord blandt skizofrene på?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Astral skrev:
jeg mener f,eks. at op til en tredjedel af hvores ældre får antipsykotisk medicin som skjult eller tvang for at lukke kæften på dem så de bliver nemmere at have med at gøre

Så du mener at lægerne giver de gamle mennesker antipsykotisk medicin uden at informere dem om det?
Har du forresten en kilde på at 1/3 af de ældre er på antipsykotisk medicin?

Astral skrev:
Sorry for de mange stavefejl og stærke reaktioner, men det her er virkeligt noget som sætter mit pis i kog at vi har forhold i Danmark som mest af alt ligner noget fra en Gestapo fangelejr, hvor mennesker bliver gjort til forsøgskaniner for medicinalindustriens medikamenter for at de kan forøge deres omsætning

Jeg tvivler nu lidt på at de gamle bliver brugt som forsøgsdyr eller er uvildige pengemaskiner for medicinalindustrien der stopfodrer dem med så mange medikamenter som muligt.

Jeg har ikke den store respekt for medicinalindustrien, men jeg tror at du maler fanden på væggen i lidt for stor grad.

Mvh Jonas!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Der har faktisk været adskillige udsendelser om det i fjernsynet...

Både om at ældre op til en tredjedel får antipsykotisk medicin enten skjult, uden at de er informeret om stoffet eller andre grunde...

Der er simpelthen for lidt personale til at passe de ældre, så derfor tager de den nemme løsning og passificere dem.

Der har også været en udsendelse om at mange psykiatriske patienter gør selvmord på den l ukkede eller som umidelbar forlængelse af det, den medicin de får tager glæden fra dem, gør dem ligeglade... Og giver mange forfærdelige bivirkninger...

Jeg ville ønske jeg malede fanden på vægen, men det her er altså de barske realiteter, vi må se at vågne op hvis vi skal gøre os nogen forhåbninger om at ændre det...

Jeg vil ihvertfald nødigt sende nogen fra min famillie på plejehjem og jeg håber at tingene ser anderledes ud, den dag i måske skal på plejehjem...

Ældre de får en kæmpe ble på og får stoppet en masse antipsykotisk medicin i kæften og så kan de ellers hygge sig selv med lort i bleen
Uden at nogen kommer i lang tid og hjælper dem, med at gå på toiletet

Er det måden at behandle mennesker på som har arbejdet for samfundet hele deres liv?

Det er måske bare ældrebyrden eller hva?

Det samme gør sig jo gældende med de psykiatriske patienter, det er simpelthen lettere at give dem noget medicin end virkelig terapi uden nogen brug af kemiske stoffer....

Det kan lade sig gøre, men det kræver engagement og en holdningsændring, derfor tager man den nemme løsning til stor skade for patienten, udersøgelser viser klart at dem som tager medicin ofte klare sig dårligere end dem som ikke går, de får tilbagefald fordi medicinen kurere ikke noget, det eneste den gør er at dække over symptomerne og de er ikke årsagen, man når ikke ind til kernen af problemet. Problemet er der stadigvæk og det vokser og når medicinen holder op med at virke kommer tilbageslaget måske med dobbelt styrke, derfor skal de ofte have mere og mere medicin og de får flere og flere bivirkniger, jeg vil gerne remse en liste om med bivirkninger men jeg tror mange vil blive chokeret over hvor meget det kan fucke folks helbred op.....

Det fortæller de jo ikke så meget om, heller ikke til patienterne...

Seriøst, antipsykotisk medicin er ikke blot farlig og sundhedsskadelig den fjerner også glæden fra folk og gør dem til ligeglade "zombier"

Er det en værdig behandling af hvores syge og ældre?

Blot at gøre dem til en slags grøntsager.. Så medicinnalindustrien kan tjene på dem og maskineriet rulle videre....

Er det sådan vi selv ønsker at behandles?

Hvis ikke, så se at vær vågne overfor realiteterne og alle de syge ting som foregår i det her samfund, frem for at være naivt forblændet over for autoriteterne og poliikernes tomme snak.

De har en meget stor del af ansvaret, men de svage marginalgrupper i samfundet er ikke så højrøstet og så vælger man ofte at gemme dem væk fordi de ikke lige passer på det "pæne" borgerskabs forestillinger om et ideal samfund.

Vi må til at vise lidt mere respekt for hvores medmennesker, især dem som har det hårdest, de syge og de ældre

Vi kan simpelthen ikke være det bekendt

Mvh. Astral

Titel:
Medlem

Vel talt. Sådan da. Jeg er enig med dig i, at beroligende og antidepressivt medicin bruges i alt for stort omfang bl.a. på plejehjem, men det nytter ikke noget, at du derfra drager den konklusion, at medicinalvirksomhederne og Anders Fogh har indgået en satanisk alliance (eller hvilken konspirationsteori du nu for tiden tumler med), hvis du vil tages bare lidt seriøst. Jeg synes lidt, du ødelægger en ellers god pointe.

Citat:
De har en meget stor del af ansvaret, men de svage marginalgrupper i samfundet er ikke så højrøstet og så vælger man ofte at gemme dem væk fordi de ikke lige passer på det "pæne" borgerskabs forestillinger om et ideal samfund.

Vær nu lidt saglig! Jeg er ikke helt uenig, men drop al den argumentløse patos. Du lyder som en flippet DMT-Hitler.

Desuden;
Citat:
De syge har ikke brug for bedøvelse, de har brug for medmenneskelighed, forståelse og kærlighed ikke tvang, restriktioner og fordømmelse

Prøv at udøve det mod een, der har en stærk psykose...

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Anjin-san skrev:
Citat:

Prøv at udøve det mod een, der har en stærk psykose...

Det er faktisk lige præcis det de gør på Spiritual Emergency Resource Center, så det er slet ikke en umulighed, selvom det bestemt er langt mere krævende end at bruge beroligende stoffer.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Drupe du bør stadig være opmærksom på at der en forskel på en rigtig psykose som i mange tilfælde kræver medicin og så de spirituelle kriser som de arbejder med der...

Har du læst nogle S. Grof og C. Grof's bøger?

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Entheo skrev:
Drupe du bør stadig være opmærksom på at der en forskel på en rigtig psykose som i mange tilfælde kræver medicin og så de spirituelle kriser som de arbejder med der...

Har du læst nogle S. Grof og C. Grof's bøger?

Ja, det er lige præcis det jeg har.
Et sjovt fænomen er at disse såkaldt "rigtige" psykoser for det meste går i sig selv igen uden brug af nogen former for medicin, blot man giver personen hjælp og omsorg. Dette er et fænomen der kan iagtages i forskellige "ikke-civiliserede" kulturer.
En undtagelse er selvfølgelig psykoser der har en biologisk årsag, som fx. hjernebetændelse. Men pointen er at disse er relativt sjældne - de fleste psykoser har den moderne vestlige videnskab ingen overbevisende forklaringsmodeller til.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Efter at ha' læst - kan ikke huske den præcise titel - spirituelle kriser / spiritual emergencies af S. og C. Grof, gik jeg selv og tænkte meget over om jeg i virkeligheden gennem længere tid havde haft en form for mindre spirituel krise...

Men ser jeg det i lyset af at vi har haft en del tilfælde af skizofreni og andre sindslidelser i min familie tilbage gennem flere generationer og at det ikke er andet end et lille år siden at jeg så småt har skruet ned for et enormt hashforbrug som startede i en tidlig alder - 14 år og jeg er 17 nu -plus en del andre substanser som også er røget ned i en alt for tidlig alder, så måtte jeg hurtigt skyde tanken væk igen... Desværre.

Bogen vakte i hvert fald et par nye interesser hos mig og så er det jo et skide spændende emne :)

Men ja den vestlige psykiatri har det med alt for hurtigt at dømme personer til at have en form for sindslidelse og derefter fylde individet med en pokkers masse "nervebummelum" eller smide ham/hende på psy. afdeling - hvor personen måske i virkeligheden "bare" havde brug for en forstående person at snakke med, ro og kærlig omsorg. Forhåbenligt er det noget der vil ændre sig med årene når de er blevet mere åbne over for de sprituelle aspekter af det menneskelige sind? Måske ikke?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the globik atmosphere. or around there?.
Hør på Astral han har mange go'e ting at sige, prøv at tage dig sammen psyko og læs indlægget igennem en gang til, ceroquel, zyprexa, og visse andre lægemidler forværrer psykoser og ER (jeg kan ikke understreje det nok) det nye hvide snit. Hvem her har prøvet at være midlertidig impotent eller svag pikket i flere måneder??????!!!!!!!! http://www.lmk.dk og søg på zyprexa eller ceroquel og se, jeg fik et kæmpe tilbagefald da jeg droppede ud af medicinen første gang, men jeg havde det godt og var ikke til fare for mig selv eller andre. Risperdal indsprøjting er ingen redning heller men nu kan jeg da føle lidt igen. Hvorfor tror du skizofrene begår selvmord? DET ER PGA. MEDICINEN, og jeg er klar i hovedet hører ikke stemmer, JEG ER IKKE SKIZOFREN!!!! det var en speed psykose, sådan noget lort sætter mit pis i kog.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the globik atmosphere. or around there?.
hvor fanden er dank henne? :?:

Titel:
Relativistisk båthorn

Godt indlæg dér, anima :)

Jeg er imod enhver form for tvangs-medicinering og at man tvangs-kobler nogen's hjerne til stik-kontakten.

At pushe stoffer på et andet menneske uden det's vidende eller ønske om det, er præcis lige så forbryderisk som at pushe narko i små-kager til Uvidende skole-børn. Enhver der gør den slags bør sættes i fængsel eller på genopdragnings-anstalt.

Mennesker er ikke lege-tøj man ka' udsætte for bevidstheds-ændrende eksperimenter. Heller ikke selvom det måske sker med de bedste intentioner.

Er det nødvendigt at gøre noget, og man ska' selvfølgelig ikke glemme at nogle psykisk syge er meget syge, så bør man efter min mening istedet bruge en slags fængsel eller institution. Tvangs-medicinering, eller snyde-medicinering er ikke acceptabelt.

Titel:
In our memories

PsyForce\Stener skrev:
Hør på Astral han har mange go'e ting at sige, prøv at tage dig sammen psyko og læs indlægget igennem en gang til, ceroquel, zyprexa, og visse andre lægemidler forværrer psykoser og ER (jeg kan ikke understreje det nok) det nye hvide snit.

Jeg beklager, at du tolker mit indlæg som værende direkte rettet mod dig og din situation, sådan var det bestemt ikke ment. Jeg vil slet ikke tage stilling til hvorvidt din tvangsmedicinering er korrekt eller ej, da jeg ikke kender alle faktorer i din sag. Jeg vil blot påpege, at i situationer hvor den sindslidende er til fare for sig selv eller sine omgivelser, kan tvangsmedicinering være en nødvendighed.

Drupe > Det er meget godt, at du kan komme op med en hjemmeside, der hylder sine egne metoder, men kan du også skaffe uvildige informationer der siger, at lortet rent faktisk virker? Enhver idiot kan jo lave en behandlingsmetode, der er noget værre makværk, men samtidig skrive på hjemmesiden at det er fantastisk. Bare fordi navnet indeholder ordet "spiritual" betyder det ikke at jeg vil blåstemple det - snarere tværtimod.

Mvh. Psyko

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Hej Psyko

Jeg er ked af at sige det, men det er stort det samme du kommer med som før

Det er næsten som at høre på en psykiaters argument i en meget simplificeret og unuanceret form. Det må du kunne gøre meget bedre-for det hele skal nødigt blive en lang gentagelse hvor vi ikke kommer en centimeter i forståelsen af hele denne meget komplicerede problematik som skaber så meget unødvendig lidelse for de implicerede psykisk syge og ældre som simpelthen bliver brugt som ufrivillige forsøgskaniner for substanser og stoffer med svære bivirkninger til følge og med ukendte og farlige konsekvenser for deres videre udvikling.

med lad os nu prøve at undersøge dit argument lid mere nøje;;

Om en person er til skade for sig selv eller andre er MEGET flydende, en person som har taget stoffer kan derfor blive erklæret farlig for sig selv eller andre, farlig for sig selv fordig han kan gøre skade på sig selv med stoffer, farlig for andre fordi han kan gå amok under påvirkning af stoffer.

Derfor kan man principielt anbringe en stofbruger på den lukkende hvis lægens vurdering er at han er til skade for sig selv ellerr andre.

Derudover vil jeg da have lov til at indskyde at vi må huske at have proportionerne i orden.

På den ene side forsøger de at fjerne hvores RET til at indtage sakramenter som del af hvores spirituelle og religiøse praksis eller substanser som giver udvidet bevidsthed og som vi bruger for at opnå selvudvikling og som har psykiske såvel som fysiske helbredende virkninger....

Samtidigt med det TVINGES de svageste i samfundet, ældre og folk med en skrøbelig psyke til at indtage stoffer som er LANGT mere skadelige og derudover får de ovenikøbet ELEKTROCHOCK behandling, det er det rene TORTUR!!

Hele denne naive godtroenhed på de såkaldte autoriteters metoder til at håndtere folks rettigheder og behandling i samfundet er det som føre til, den helt kritikløse og uansvarlige forsvar af de umenneskelige metoder som bringes i andvendelse, så dem som har så travlt med stiltiende at acceptere og forsvare de umenneskelige og uansvarlige metoder som psykiatere og læger anvender ikraft af tvangsmedicinering og det som er være kombineret med fixering tvang og umyndiggørelse på de omtalte marginal grupper, burde prøve at sætte sig lidt mere ind i sagten og vågne op og se hvilke uhyrlige amoralske metoder der i virkeligheden er tale om.

Vi burde være klogere og ikke finde os i at hvores svage behandles på en så ansvarsløs og destruktiv måde.

Den stadig stigende udvikling af folk som indlægges eller medicineres ofte uden deres samtykke giver en enorm indkomst for medicinalindustrien for salg af deres ofte højst tvivlsomme medikamenter solgt til helt urimelige priser til last for samfundsøkonomien eftersom det ofte er staten som må betale for den dyre medicinering dvs. skatteborgere som dig og mig, hvis du havde GIDET at sættte dig orgentligt ind i sagerne og læse de ting jeg har skrevet, så ville du vide at undersøgelser faktisk peger i stik modsatte retning af det som du postulere, nemlig at deres effektivitet er meget betænkelig eftersom deres success rate er meget dårlig sammenlignet med en gruppe af folk som ikke benytter de føromtalte neuroleptiske lægemidler.
I gamle dage havde man noget man kaldte ungdomssløvsind og det var man som regel på det rene med var noget flygtigt, noget som forsvandt igen, dette er ofte også tilfældet med psykoser og skizofreni, medikamenter som tvangsmedicineres har derfor ofte den modsatte hensigt nemlig at de forvære psykosen, giver et tilbagefald som ofte er langt være og som netop grunder sig i at medicnen intet helbreder, den gemmer blot symtomerne så de kan vokse sig endnu stærkere i ubemærkethed og derved ofte forårsager en livsvarig invalidering af den pågældende person som tvangsmedicineres, det er løgn at de symtomer som er dækkende i skizofreni er livsvarige, det er de ofte på grund af medicinen, selve betegnelsen skizofreni er mangelfuld, unøjagtig intetsigende og dækker udelukkende over et spekter af symptomer, det er altså ikke nogen egentlig sygdom som påstås, for sandheden er at lægerne ingengang kender årsagen og at der har været utrolig mange løse hypotetiske gætværk omkring den egentlige årsag.

Nu har jeg bevidst ikke gidet at opremse de frygtelige bivirkninger som kan være følge af anti-psykotisk medicin og ofte være permanent destruktiv for både psyke og krop, men det har jeg i baghånden og jeg lover dig for at listen er lang og kedelig som helt ind i helvede!

At man kan gå ind for sådan noget i et civilizeret samfund tyder på at dette samfund bære præg af ENORM primitivitet for her er der ikke tale om at det udøves på fanger eller kriminelle, nej det er derimod de SYGE og de SVAGE og dem som ikke passer ind i det SYGE samfund, for hvordan kan et samfund som har så mange syge indretninger definere hvad som er sygt og hvad der er raskt udfra om de passer i maskineriet, ældrebyrden som de kalder folk som har arbejdet hårdt hele deres liv for samfundet bliver tvunget til at rende rundt med en mega ble og proppet antipsykotisk i deres kæft, hey Psyko måske du skulle læse mine indlæg EN gang til, for du gentager dig selv og du svare sådan set ikke på de ting jeg har fremført.

Den sociale umydiggørelse og behandling som vi byder hvores svage marginalgrupper i samfundet er et brudt på de mest basale menneskerettigheder og det kan ikke accepteres i et moderne samfund.

Tvangsmedicinering er det samme som det hvide snit i kemiskform!

Elektrochock er en ødelæggelse af kroppen og det er ULÆKKERT og jeg skammer mig faktisk over at vi behandler de grupper i hvores samfund som er nogen af dem som har det allerværst og er nogen af dem som bliver allermindst hørt.

Derfor vil jeg gerne være et talerør for den fuldstændige uretfærdige behandling af de mennesker som er på vej til spirituel oplysning.

Ja en spirituel oplysningsprocess er ofte fuld af angst og oplevelser hvor jorden åbner sig under en, man føler man ryger ned i en endeløs afgrund og stemmer vil gøre en sindsyg, men hvis folk forstod hvad som RENT faktisk skete så ville de ikke reagere som de gør.

Det som rent faktisk sker er at de opfanger ting fra sjælens verden, der findes væsener ligesom i det fysiske, nogen er rovdyr andre er højtuddannede åndspersoner og mennesker som hjælper med at føre kulturen op på et højere niveau, dem som er nogen af de første man støder på er netop alt afskummet, alle de dæmoniske kræfter som forsøger at hindre menneskets oplysning og forståelse af de andre dimensioner, de vil gøre alt i deres magt for at forhindre disse menneskers indblik, dette gør de netop ved at udnytte personens sind.

Det er nemlig sådan at i det astrale bliver ens indre til det ydre, således at ens uforarbejdede dårlige ting vil føles som noget som angriber dem, dette vil de dårlige væsener udnytte ved at bruge dem som masker og derigennem chikanere personen med dårlige tanker, billeder og forestillinger.

Den åndelige verden banker på, der bliver flere og flere psykiatriske patienter som i virkeligheden peger i retning af at åndeverdenen bliver mere synlig.

Jeg ved ikke om du kender ånden i glasset, men mange som har leget denne leg har fået nogen ret så ubehagelige beskeder og oplevelser som har gjort dem skræmte og fuld af angst, dette kan virkelig ødelægge folks psykiske ligevægt hvis de ikke ved hvad som foregår og hvordan de skal takle det.

Jeg ved det lyder fantastisk i dine øjne, men ligesom der findes kriminelle i storbyerne så findes der også plageånder i den sjælelige eller psykiske verden men disse palgeånder er uhyre intelligente og meget ondskabsfulde, de kan enten være onde mennesker som nu er døde og befinder sig i dødsriget men de kan også være dæmoner eller lignende, de er en realitet og det er ikke jeg som finder på det, der er utallige beretninger som rent empirisk peger i den retning, så at ignorere fakta er ikke vejen til forståelse, der er så mange beretninger og folk som rent faktisk har set det jeg snakker om.

Der er et liv efter døden og der hvor sjælene ryger hen er alt efter deres trin enten tæt bundet til det fysiske plan, som f.eks. spøgelser eller den lavere del af den sjælelige verden, derudover er der en række højere trin hvor højere udviklede væsener holder til, men ofte er det de lavere områder som de såkaldte skizofrene modtager, det kan være at de modtager disse signaler som et led i deres udvikling men det kan ligesågodt vær grundet en anormalitet i deres hjerne såvel som oplevelser som har været så stærke at de har ført vedkommende så langt ud at han derved modtager disse, ofte uden at vide egentlig hvad der foregår, for den sjælelige verden er ofte meget sværer at finde ud af end den fysiske.

Derfor hjælper vi ikke de "syge" ved at fortælle dem at de har et alvorligt problem, men ved at give dem redskaberne og den hjælp som de så oprigtigt behøver og det får de kun ved at man lære dem hvordan de takler disse drille ånder, for erkender man dem som det de er og formår at kontrolere sine oplevelser og evner, så vil man begynde at bruge denne evne som en enorm kilde til viden.

Læs Emmanuel Swedenborg! Så kan jeg love dig for at du får noget at tænke over, han er en højt respekteret naturvidenskabsmand som pludselig bliver klarsynet og ser og snakker med ånderne, han har skrevet flere bøger om emnet!

Det er hvad JEG tror på..

Læs eventuelt også mit andet indlæg vedrørende medicinalindustrien, den siger meget om deres metoder og tankegang og hvorfor vi ikke burde stole på deres metoder og ("læge")midler.

Mvh. Astral

Titel:
In our memories

Kære Astral.

Jeg gider ikke læse dit indlæg igen, da det meste af det er særdeles tendentiøst og ikke indeholder nogen somhelst bevisførelse for at "raske" mennesker bliver tvangsmedicineret. Men det behøver du vel sådan set heller ikke, eftersom det - ifølge dig - er op til folk selv at definere hvorvidt de har problemer eller ej.

Det er ligeledes meningsløst for os to at diskutere sagen, fordi vi simpelthen ikke er enige om begreberne. For dig vil folk altid være igang med en "spirituel udvikling" så længe bare tager de rigtige psychedeliske stoffer og kosttilskud.

Når folk forsøger at skade deres familiemedlemmer (hvilket sagtens kan ske i forbindelse med skizofreni) så mener jeg, det er legitimt at tvangsmedicinere disse mennesker. Ikke fordi jeg tror medicinen er uden bivirkninger, men fordi samfundet ikke kan leve med konsekvenserne af ikke at gøre det.

Og du behøver ikke replicere mig, for jeg har ikke inklinationen til at læse fem sider, og du er jo tydeligvis ikke i stand til at gøre det kortere. Farvel.

-Psyko

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]