Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 14:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
Relativistisk båthorn

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
deres våben er simpelt, indvandring og formering, der bliver simpelthen flere og flere af dem<HR></BLOCKQUOTE>

Det gi'r helt ny mening til Mae West's berømte udtalelse: "Is that a gun in your pocket? Or are you just happy to see me?"

Mennesker er genetisk 'hard-coded' til at få børn. Det gælder kristne såvel som muslimer.
En pik er en pik Uanset om den sidder på allah eller jehova.
For 50-100 år siden kneppede scandinavere også på livet løs og fik enorme familier, men nu er et forældre-par altså pludselig en våbenfabrik hvis de er muslimer istedet for kristne? Er det hvad du egentlig mener, eller har du bare ladet dig rive med af debatten?
(jeg stiller i'vrigt gerne op til modangreb, gi' mig gerne nogle kristne kvinder så ska' jeg med glæde producere 'våben' sammen med dem [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Så vil jeg ha' et visitkort hvor der står "JEL, Fucked-up Weapons Manufacturer, inc." (Ups, det slår mig lige; hva' kalder man så en 'fremmed' der knepper med en dansker? Dobbelt-spion? Afhopper? Eller bare liderlig? Jeg ku' feks godt tænke mig at prøve en neger, er jeg så en lands-forræder? (eller er det kun hvis vi får børn sammen? Orv, hvad er en mulat så? halv-fjende og halv-ven på samme tid? Damn, det ka' hurtigt blive kompliceret at dømme mennesker efter tilhørs-forhold, så det bli'r forhåbentlig aldrig virkelighed...ups, nå nej, jeg glemte lige et øjeblik at dét allerede _er_ virkelighed i det kristne højre-drejede miniBush danmark!!)))

Ka' man virkelig generalisere hvad mennesker i flæng mener? Er alle danskere feks enige i alt den danske regering mener? Er alle amerikanere enige i hvad BabyBush mener? Var alle irakere enige med saddam? Mener alle kristne også det samme om alting?

Hvad er dit mål egentlig? At få et 'rent' danmark? Et muslim-frit danmark?
Et kultur-forskels-frit danmark?
Og hvad foreslår du man gør ved muslimer i danmark? Ska' de tvangs-omvendes til kristendom? Eller smides ud?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hvis du skal prøve en neger skal du lige være opmærksom på at det godt kan gøre lidt nas hvis han ikke bruger glidecreme... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af JEL:
Det gi'r helt ny mening til Mae West's berømte udtalelse: "Is that a gun in your pocket? Or are you just happy to see me?"

Mennesker er genetisk 'hard-coded' til at få børn. Det gælder kristne såvel som muslimer.
En pik er en pik Uanset om den sidder på allah eller jehova.
For 50-100 år siden kneppede scandinavere også på livet løs og fik enorme familier, men nu er et forældre-par altså pludselig en våbenfabrik hvis de er muslimer istedet for kristne? Er det hvad du egentlig mener, eller har du bare ladet dig rive med af debatten?
(jeg stiller i'vrigt gerne op til modangreb, gi' mig gerne nogle kristne kvinder så ska' jeg med glæde producere 'våben' sammen med dem [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Så vil jeg ha' et visitkort hvor der står "JEL, Fucked-up Weapons Manufacturer, inc." (Ups, det slår mig lige; hva' kalder man så en 'fremmed' der knepper med en dansker? Dobbelt-spion? Afhopper? Eller bare liderlig? Jeg ku' feks godt tænke mig at prøve en neger, er jeg så en lands-forræder? (eller er det kun hvis vi får børn sammen? Orv, hvad er en mulat så? halv-fjende og halv-ven på samme tid? Damn, det ka' hurtigt blive kompliceret at dømme mennesker efter tilhørs-forhold, så det bli'r forhåbentlig aldrig virkelighed...ups, nå nej, jeg glemte lige et øjeblik at dét allerede _er_ virkelighed i det kristne højre-drejede miniBush danmark!!)))

Ka' man virkelig generalisere hvad mennesker i flæng mener? Er alle danskere feks enige i alt den danske regering mener? Er alle amerikanere enige i hvad BabyBush mener? Var alle irakere enige med saddam? Mener alle kristne også det samme om alting?

Hvad er dit mål egentlig? At få et 'rent' danmark? Et muslim-frit danmark?
Et kultur-forskels-frit danmark?
Og hvad foreslår du man gør ved muslimer i danmark? Ska' de tvangs-omvendes til kristendom? Eller smides ud?
<HR></BLOCKQUOTE>

Muslimer generelt kommer fra en kultur hvor det er almindelig opfattelse at desto flere børn man har desto stører anseelse, Muslimer er generelt et meget mere blodsbundet folk og desto flere børn de har desto mere magt har familien, dette er ikke tilfældet i europa hvor kvinderne får færer og færer børn på grund af at de vil være lig mændene og går efter karriere ræset, dette er netop noget som bliver udnyttet af de Muslimske familier som jo får børnepenge i proportion med antalet af børn og dette er samtidig deres strategi at blive flere end os, så de til sidst kan smide os ud, har du ikke lagt mærke til hvor fjendske mange muslimer i virkeligheden er overfor Dansk kultur, ja man spørger hva de egentlig laver her med de holdninger mange Muslimer har overfor vestelig kultur, sagen er klar nok, de vil overtage magten... Jeg siger ikke jeg ønsker et Muslim frit Danmark (selv om det ku være meget dejligt) derimod vil jeg gøre opmærksom på et helt aktuelt problem som er stadig stigende i proportion med den mængde af Muslimske børnefødsler, det er ikke så tit at Muslimer får omkring 10 børn eller mere, dernede i deres egne lande er det også meget almindeligt at de har 3-4 koner, flerkoneri er jo forøvrigt også noget som Koranen skriver om som noget helt naturligt og Kvinden er kun 1/4 menneske, de bliver holdt derhjemme og er Islams bedste våben imod os, de er simpelthen de rene børne-fabrikker...

Jeg kan ikke forstå at du ikke kan se problemet, det vokser ellers dag for dag...

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Hej Anima,
du er ude at skide nu:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Jeg tror du misfortolker, jeg siger ikke at de unge direkte opfordres til at begå kriminalitet

- Du lyver. Her er andre citater fra dig:

Citat:
forøvrigt så synes jeg også at det er værd som en sidebemærkning at lægge mærke til hvor mange af disse 1. 2. 3. etc. generations indvandrer faktisk står for en væsentlig stører del af den Kriminalitet vi har i Danmark iforhold til deres antal, se nu bare på Voldsmose og Østerbro, hvis vi ikke tager os sammen så overtager de det fuldstændig, Danske beboere bliver truet til at flytte og problemet forsvinder altså ikke af sig selv, de har et mål og det mål det har de tænkt sig at gå efter, målet er overtagelse af Danmark (og andre Europæiske lande)...

- Implicit i denne udtalelse ligger der at det er noget der er planlagt bevidst. Det er ikke misfortolkning fra min side, du ændrer bare dine holdninger efter forgodt befindende.

Citat:
Det er altså noget som bliver planlagt i de Islamiske lande og decentralt videre forarbejdet i mindre ekstremistiske Islamiske foreninger i Danmark ledet af Muslimske ledere

- Øh...misfortolkning?

Jeg accepterer ikke denne form for useriøs debat herinde. Du er i forvejen på kanten Anima, så tag dig lige lidt sammen. Du skal ikke komme og hævde noget så voldsomt og så påstå at du "misfortolkes" bagefter. Forstået?

I øvrigt så kan jeg ikke se hvad der er galt med flerkoneri?

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
Hej Anima,
du er ude at skide nu:

- Øh...misfortolkning?

Jeg accepterer ikke denne form for useriøs debat herinde. Du er i forvejen på kanten Anima, så tag dig lige lidt sammen. Du skal ikke komme og hævde noget så voldsomt og så påstå at du "misfortolkes" bagefter. Forstået?

I øvrigt så kan jeg ikke se hvad der er galt med flerkoneri?
<HR></BLOCKQUOTE>

Jo du misforstår fuldstændig, jeg har aldrig påstået at alt kriminalitet bliver planlagt i moskeerne, det jeg siger er at en vis del af kriminaliteten bliver planlagt der, ihvertfald det som har med at true beboere til at flytte, men ¨på den måde at de bliver opfordret til det...

Du kan vel ikke være så blind vel?

Psychedelia Gay Overlord

Anima:

ANDEN ADVARSEL..

Jeg har bedt dig om at argumentere for dine holdninger. Det gider du åbenbart ikke.

Er der bare een ting med dig, så skal du ikke skrive i Politisk Forum igen. Jeg er ærligt talt godt træt af den måde du saboterer en hvilken som helst seriøs diskussion med uunderbyggede påstande.

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af dankdawg:
Anima:

ANDEN ADVARSEL..

Jeg har bedt dig om at argumentere for dine holdninger. Det gider du åbenbart ikke.

Er der bare een ting med dig, så skal du ikke skrive i Politisk Forum igen. Jeg er ærligt talt godt træt af den måde du saboterer en hvilken som helst seriøs diskussion med uunderbyggede påstande.
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg forstår ikke helt dit postyr

UTFSE!

Jeg har jo argumenteret i mine tidligere indlæg hvor jeg har kommet med citater og henvisninger til kilder...

Der er ikke så forfærdeligt meget som har ændret sig, men jeg kan da godt komme med nogen flere kilder hvis det er det som du ønsker...

Men jeg er jo ikke den eneste som er kommet med den slags udtalelser, hvis du ellers har fulgt lidt med så vil du også kunne sige ja til at flere fremstående Polikere har understreget problemet, f.eks. var der et medlem af EU som udtalte at Muslimer blot ventede på at de blev nok så de kunne smide os ud...

Men her er nogle link som viser lige præcis hvorfor Islam og Danmark IKKE er en særlig god cocktail:

http://www.nomos-dk.dk/skraep/glistrup.htm

En lille godbid om Kirkegaard og Muhammedanismen

Jeg kan finde mange flere godter hvis du ønsker... Du behøver bare at sige til, spørg mig om noget som du gerne vil have dokumenteret eller lign. i forbindelse til Islam

Relativistisk båthorn

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Anima:
Jeg kan ikke forstå at du ikke kan se problemet<HR></BLOCKQUOTE>

Måske er det fordi problemet ser anderledes ud herfra hvor jeg kigger? Eller måske er vi bare ikke enige om hvad 'problemet' er?

Jeg ser et problem i at nogle mennesker ser andre mennesker som et problem, uden at disse andre mennesker tilsyneladende har gjort noget galt, eller forbrudt sig mod nogen.
Det ser jeg som et problem.

Hvis du er imod at familier får børnepenge, så gå for min skyld gerne imod at de får børnepenge. Men en debat om børnepenge har, efter min mening, ikke det store at gøre i denne debat. Børnepenge har såvidt jeg ved ingen religiøs bias.

Du må også gerne være imod 'multi-partnere', hvis du vil. Bare du blander dig udenom hvordan andre ønsker at leve. Hvis jeg vil ha' 27 koner (hvoraf mindst 1 er neger), så ska' ingen blande sig i det.

Mullah hverve-kampagnerne ved jeg ikke så meget om, men hvis nogen er istand til at overbevise alle om sin sag, så må det vel være fordi ingen andre har sagt noget der lød _mere_ overbevisende?
Man ka' ikke tvinge nogen til at synes at noget bestemt er sund fornuft, så hvis kristendommen smuldrer, så er det måske ikke fordi der er blevet flere muslimer, men måske istedet fordi kristendommen bare ikke har noget at byde på? Eller måske er traditionel religion bare ikke noget folk rigtigt ka' bruge til noget længere? Måske er det slet ikke nogens skyld, men bare almindelig udvikling?

Det er måden vi opfører os på, der skaber samfundet omkring os. Ikke en eller anden ide om hvordan det ska' være for at være 'rigtigt'. Så al snak om at 'danskhed' er i fare, er i bund og grund noget vås. Danskhed er det der til enhver tid bli'r generelt praktiseret af danskere.
Hvis danskere tit gi'r fingeren til hinanden i trafikken feks, så er dét danskhed. Hvis de tit gi'r smil i trafikken, så er dét danskhed. Hvis de behandler mindretal dårligt, så er dét danskhed, og hvis de behandler mindretal godt, så er dét danskhed og blablabla osv du ka' selv putte andre ord ind i modellen.

Så det du kalder en invasion, er måske bare samfundets normale dynamiske forandring over tid? (men det er vist i virkeligheden en anden, mere filosofisk, debat, tror jeg). Så derfor ser vi nok ikke det samme problem [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Den statistiske større kriminialitet blandt 'de sorte perker svin', er der måske nogle flere andre årsager til, andet end blot at de tilfældigvis er født ud af en muslimsk familie. Der ku' måske være nogle psykologiske følger af den måde de er blevet anset på gennem flere generationer?
Jeg er enig i at en gæst ikke ska' klage for meget, men istedet bør ta' hjem hvis brødet ikke smager godt nok. Men man er vel næppe gæst, hvis man er født i, eller har levet et langt liv i, landet? Og hvis man ikke er gæst, men alligevel bli'r behandlet som en der bare ka' skride sin vej hvis man er Utilfreds, så vil jeg mene du har alle ingredienserne til at blande en go' gang "Fuck-jer-allesammen" suppe.
Det ka' også være at mange fremmede har kultur-chok over danmark, og i bund og grund er pisse-angste for at være her. Hvis de tit oplever negative tilråb på gaden, så føler de sig måske truede og stressede? Det føder også en masse aggresion.

Det er ikke så sort/hvidt (eller muslimsk/kristent) det der foregår, vil jeg mene. Jeg tror dybest set deres værste forbrydelse bare var, at de var anderledes, og det er åbenbart svært for nogle at tilgi' dem dét. Men ok, angsten for det Ukendte er nok meget menneskelig, og virker naturligvis begge veje.
"De ska' ikke komme og lave vores verden om", næh det ka' man selvfølgelig godt mene, og det er såmænd også fair nok, men så kommer vi bare ikke videre end dyrerne og deres territorial pisseri. Det gælder muslimer og det gælder kristne, og alle der befinder sig midt imellem.

@locomotive-boy (aka Fenriz); No pain, no gain! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Hvis jeg vil ha' en pølse i pølse-vognen, så ska' det squ være uden alt det ekstra fedtstof. De si'r jo det er Usundt for hjertet, hehe. Og det _ska'_ da gøre ondt, ihvertfald lidt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Nopes, flerkoneri er da helt iorden, så længe kvinden er indforstået med at hun ikke kan blive "the one and only". Og at hun naturligvis ikke bliver tvunget af andre til at indgå ægteskabet, men det bør jo altid gælde.

-Psyko

Insane psychedelia user!

Hvad sker der for jer skide mormoner ? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Psychedelia Gay Overlord

Anima, du bedes venligst argumentere ordentligt. Enten beviser du at det er den sammensværgelse som du påstår at det er, eller også indrømmer du at du tager fejl.
Et link til de tidligere Dansk Forum folk er bare ikke nok.

Du bedes venligst underbygge dine påstande nu. Kan du ikke komme med seriøse underbygninger for dine groft generaliserende holdninger, så betragtes diskussionen som afsluttet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]