Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jun 2025 14:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
*suk* "overfor dumhed, kæmper selv guder forgæves"

Jeg behøver ikke at bevise en pind

Jeg har allerede selv fremstillet enkle apparater med udmærket resultater
(nogen ville måske mene temlig aktiv placebo)

Men selv har i ikke ret meget at komme med, kom med nogen argumenter for at det ikke skulle være rigtigt?

Ellers er det bare bullshit at påstå at masserne skulle kende til alt den teknoilogi som findes, for det gør de IKKE...

I ville måbe hvis i bare havde en anelse, men det kræver temelig indgående studier af kvantefysik, morphologiske felter og biometrik biofysik etc.

Mvh. Astral

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Men du har stadigvæk fundet alle dine "sandheder" på nettet og med google, ikke Astral?

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Astral skrev:

Følelsen er gensidig, Astral, følelsen er gensidig...

-Psyko

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Astral hvis du ved så fandens meget så dokumenter det! Kom med de hemmelige dokumenter.... og vis os dit hjemmelavede apperat.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!

Astral skrev:
I ville måbe hvis i bare havde en anelse, men det kræver temelig indgående studier af kvantefysik, morphologiske felter og biometrik biofysik etc.

Fortæl os hvordan vi bliver ligeså stor ekspert som dig på alle disse områder. På mig virker det som om at du bruger dagen lang på at proppe dig med kosttilskud, ryge fed, og læse skøre teorier, men ret mig endeligt hvis jeg tager fejl, og du faktisk har en doktorgrad indenfor alle disse fagområder. Men det er vel udelukket under alle omstændigheder, universiteterne tilhører jo SYSTEMET, og det vil du vel ikke hjernevaskes af?

Titel:
Astral skrev:

Jeg behøver ikke at bevise en pind

Jeg har allerede selv fremstillet enkle apparater med udmærket resultater
(nogen ville måske mene temlig aktiv placebo)

Men selv har i ikke ret meget at komme med, kom med nogen argumenter for at det ikke skulle være rigtigt?

Ellers er det bare bullshit at påstå at masserne skulle kende til alt den teknoilogi som findes, for det gør de IKKE...

Mvh. Astral

Jeg behøver ikke bevise en pind *lol* nej så gør vi jo heller ikke vel, men bare for at være ligeså plat som dig så laver jeg lige en copy-paster her

lol* Astral kører derudaf...

Tror nok lige at vi skal noget længere frem i tiden før vi bruger nanobotter indeni mennesker, i det hele taget før at vi overhovdet kan bygge dem - overvej at det er små robotter som der er meget meget mikroskopiske og de skal så bygges af "noget" som der kan bygge så små ting...

Men en anden ting - Astral jeg tror at du skal søge læge inden din søgen efter at verdenen er et lorte slår din sunde fornuft ihjel - ihvertfald burde du nok overveje når man siger at man ikke skal tro på alt hvad man læser og det især med konspirations-teorier - de fleste konspirations teorier kan man squ modbevise bare ved at tænke lidt logisk - og idet at logik aldrig har været min stærke side så må man jo sige at det er MEGET LIDT LOGISK man skal tænke.

Men for at gøre dig lidt mere bange astral så vil jeg lige fortælle at MIB faktisk findes - ifølge konspirationsteorier mødte indianerne dem allerede - ligesom mange af de mennesker der har set UFO'ER har mødt dem - MIB kommer simpelthen når at mennesket er ved at finde ud af at der er RUM_ALIENS på jorden...... Se det lyder fucked up og de har sjovt nok lavet en komedie ud af denne teori - faktisk en komedie der var så god at de lavede en mere.....

Hvad siger det lige om konspirations-teorier????

En anden ting ved de fleste konspirationsteorier er at de fleste af dem enten oprinder i USA eller på en eller anden måde har med USA at gøre, mon ikke at man kunne føle sig tvungen til at tro at der er nogle af de kære amerikanere har taget lidt skade af at bo sammen med så mange mennesker - altså rent psykologisk så ville en person der har været Outsider det meste af sit liv jo begynde at skabe en verden som dennes afstumpede jeg kan eksistere og leve i, dermed kunne man jo tro at nogle enkelte af disse outsidere har et socialt behov for at nogle mennesker virkelig tror på dem eller endnu bedre - ser op til dem, det er jo noget som de næppe har oplevet i deres unge år så som voksen kunne det måske gå hen og gøre dem lidt utilregnlige, bare min TEORI, måske tager jeg fejl, men jeg tror det squ ikke......

Fordi det er vel på den måde du har fået proppet det ind i hovdet, ved at læse det for mange gange.

Du er for ung mand!!!!!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Copenhouse
Så var filmen The Stepford Wifes ikke så fiktiv endda!

:shock: :roll: :P 8) :lol: :shock:

Titel:
stepford wives er skummel mand....

En anden ting.... Jeg tror squ at Lars Bugge er Astrals gud....

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Copenhouse
En forfatter som står bag så alsidig en vifte af litteratur såsom;

Håndbog for Ostehandlere
Håndbog for Fiskehandlere
Kort og godt om Danske broer
Kort og godt om Danske fyrtårne
Mysteriet om mordet på John F. Kennedy
Konspirationsteorier
Mysteriet om Tempelridderne

- kan man da ikke andet end have ærefrygt for...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]